Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Hvordan kan man si at Chelsea vinner, når man ikke har spilt 1/3 av sesongen engang? Å vi har en bedre ligastart enn ifjor med en verre motstand? Sier ikke at ligastarten er noe å hoppe i taket for, men når i tillegg formen er stigende ser jeg bare positivt på denne sesongen.

Som jeg sa. Jeg er en idiot for å si det. Egentlig hadde jeg ikke giddet å skrive noe så dumt på et forum. Men det ble bare sånn at jeg fikk veldig lyst for ingen god grunn. Jeg beklager :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare nevner at jeg skrev før kamp at jeg trodde det ble uavgjort.

Jeg forventer seier hjemme mot lag som WH og hull, men hadde det vært bortekamper hadde jeg vært mer forsiktig. Denne visste jeg kom til å bli tøff og var meget overrasket over overkjørselen i første omgang. I PL kan man tape mot alle og jeg tar aldri noe for gitt. Men jeg mener vi har en like sterk tropp som Chelsea og et par spillere som er enda vassere enn hva de blå har. Spesiellt offensivt er vi bedre. Jeg tror vi vinner ligaen på erfaringa, men det blir close. Sitter med en liten følese at vi fort kan vinne CL og endelig få FA cupen i år også jeg. Selv om det bare ble et poeng i dag, var første omgang meget god og oppløftene. Hadde vi spillt som Liverpool, hadde jeg vært mer engstlig for fremtiden.

Forresten så har vi jo vunnet PL to år på rad, så det er langt mer press på Chelsea om å vinne enn oss.

Endret av Gamebatov
Lenke til kommentar

Haha jeg og. Tenkte ikke på Fredheim, men resten av de forklarer at vi kan tenke oss en Liverpool-seier i morgen. Men egentlig er det litt urealistisk med det resultatet.

Det hadde jo vært gøy om noen hadde vunnet på brua, selv om det beste hadde vært om United hadde gjort det.

Helvete ta Kalou og kjedelige Chelsea med å lompe ballen opp til Drogba og Anelka i hele andre omgangen mot oss :(

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Ronaldo Fanboy eller ikke. Who cares. Er United jeg er forbanna på, samt en kuk ved navn Phil. Gidder ikke angripe Raste av den grunn.

Hvorfor ta ut Rooney!? Jeg kommer ikke over det! SMERTE!

Jeg koste meg med Rooney. Dem skulle ha tatt ut Berbern, uansett hva. Rooney var gira og sånn skal det være. Jeg driter i hvor høyt gira han var. Han skulle ha forsatt kampen!

Og nå hadde vi hatt uavgjort og Rooney ute i de tre neste kampene....... Han var ekstremt nærme å bli utvist og det kokte i hodet hans.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...