Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Forventer egentlig bare seiere frem til jul.

Forventer du seier mot Arsenal på Emirates?

Jepp. Vi har tapt nok poeng allerede. Nå er det bare å kjøre på, og vinne alt av kamper i hvertfall frem til jul.

Hull har greid å slå dere der. Hvorfor skal ikke vi det da? :)

Jeg sier ikke at dere ikke kan greie det, jeg bare spør jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, Arsenal er en kamp jeg aldri kan si noe om. Det kan hende det er en 0-0, en 1-1, eller en 4-1 en vei. Hvem vet med Arsenal kamper. Elsker de og hater de. Dagen før og timene før er stress som faen, men når kampen er i gang så er det bare noe av det gøyeste som fins innen fotball. Jeg sier bare at jeg gleder meg som faeeeen.

Og ja, forventer 6p neste to kampene på OT; men frykter at det blir 4p :(

Gleeeder meg, men er redd uavgjort er aktuelt her.

Slapp av. Med radarparet på topp, lynvingene, bunnsolid forsvar og en keeper som har holdt buret rent de siste fem kampene, så kan INGEN stoppe oss. :)

Everton 0-3 Manchester United :)

I toooold you :(

Lenke til kommentar

Hehe, Arsenal er en kamp jeg aldri kan si noe om. Det kan hende det er en 0-0, en 1-1, eller en 4-1 en vei. Hvem vet med Arsenal kamper. Elsker de og hater de. Dagen før og timene før er stress som faen, men når kampen er i gang så er det bare noe av det gøyeste som fins innen fotball. Jeg sier bare at jeg gleder meg som faeeeen.

Og ja, forventer 6p neste to kampene på OT; men frykter at det blir 4p :(

Gleeeder meg, men er redd uavgjort er aktuelt her.

Slapp av. Med radarparet på topp, lynvingene, bunnsolid forsvar og en keeper som har holdt buret rent de siste fem kampene, så kan INGEN stoppe oss. :)

Everton 0-3 Manchester United :)

I toooold you :(

Greit nok. Det bunnsolide forsvaret var ikke så solid i dag. Radarparet var ikke så dødelige, mens lynvingene ikke var helt på topp. Eneste positive var nok VDS, selv om han ikke hadde all verdens å gjøre.

Da er det 1-1 mellom oss to. Hadde rett om Celtic-kampen! :D

Lenke til kommentar

Vi bør klare å vinne mot West Ham. Giggs fortsetter å imponere sentralt på midten, og med Carrick tilbake (kanskje), eventuelt Fletcher, stiller vi relativt sterkt på midtbanen. Med to vinger i god form pluss løpsvillige Rooney og Tevez blir dette en utfordring for forsvarsrekka til WH.

Hull fortsetter å ta poeng, noe som bekymrer meg litt. De kommer til Old Trafford med enorm selvtillit, og bør ikke undervurderes.

Jeg håper og tror selvfølgelig på seier i begge kampene, men ballen er rund..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Manu ER det mest tragiske laget EVER!!!!

Alltid gøy å ha idioter på besøk hver 2-3 uker i gjennomsnitt.

Der er vi enige.

Lenke til kommentar

Hjemme mot WH og Hull bør være plankekjøring. Etter det, time will show.

Jeg tror vi vinner ligaen i år også, selv om Chelsea har virka meget sterke innledningsvis. Husker Chelsea lå langt bak oss og Arsenal (i fjor?) men kom som et skudd mot slutten og var nære og vinne. Det å ligge litt bakpå på denne tiden av året er ingen krise. med bare 5p bak (vi slår fulham hjemme) det laget som evt vinner i mårra, er ingenting avgjort. Var enten Night eller Points som skrev at vi har hatt en meget tøff åpning på sesongen og nå utover i høst og det stemmer, så vi får en enklere vår. Vi skal ha de andre topplaga på hjemmebane og der vinner vi som oftest. Så etter "skjema", skal vi ligge litt nedpå tabellen nå. Det er grunn til å se positivt på ting mao. Vi spiller tross alt god fotball og skaper mye sjangser, da er alltid muligheten der.

Cheer up mates, it's a long time to next may!

Endret av Gamebatov
Lenke til kommentar

Ja men vi burde vunnet i dag. Vi kan ikke si dette etter hver eneste kamp vi går på "smell". Sa dette etter Chelsea kampen der vi burde holdt ut siste 12 min og ikke slippe inn drittmål- Jeg vet det er brua, men uansett.

Altså, jeg er vel irriterende og ekkel som faen når jeg sier sånne ting, men Chelsea vinner ligaen. Jeg hater meg selv for å tenke (og vite) det, men må bare si det. :(

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Det er ikke bare, bare å heie på ett topplag når det forventes at du vinner hver kamp (omtrent) :)

Nei sant sant!

Egentlig sånn sett er det enklere og bedre å holde med et B lag, ta f.eks Leverpul, da er jo enhver seier en stor overraskelse :tease:

Det må være litt kjekt det også!

Lenke til kommentar

Hvordan kan man si at Chelsea vinner, når man ikke har spilt 1/3 av sesongen engang? Å vi har en bedre ligastart enn ifjor med en verre motstand? Sier ikke at ligastarten er noe å hoppe i taket for, men når i tillegg formen er stigende ser jeg bare positivt på denne sesongen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Nei sant sant!

Egentlig sånn sett er det enklere og bedre å holde med et B lag, ta f.eks Leverpul, da er jo enhver seier en stor overraskelse :tease:

Det må være litt kjekt det også!

Wow,du er kul.

Lenke til kommentar

Fant noe meget interessant på United.no-forumet som igjen hadde funnet det på Redcafe.

Der var det en som kom på en slags "modell" som tar hensyn til hvem man møter for å se hvordan et lag hadde klart seg så langt i sesongen.

For å vinne ligaen må man ha, la oss si, 89 poeng. For å få dette må det laget:

- Vinne alle hjemmekamper (57 poeng)

- Vinne alle bortekamper mot de 8 nederste lagene (24 poeng)

- Få uavgjort i bortekampene mot lagene fra femte plass til og med tolvte plass (8 poeng)

- Tape borte mot de fire store (0 poeng)

57+24+8+0 = 89 poeng. En må da gå ut fra fjorårets tabell, siden vi ikke vet utfallet på årets enda.

Tallet i parantes betyr hvor mye en tjente/tapte på runden. Streken betyr at en fikk det som var forventet.

Arsenal:

- West Bromwich (-)

- Fulham (-3)

- Newcastle (-)

- Blackburn (+2)

- Bolton (-)

- Hull (-3)

- Sunderland (-2)

- Everton (-)

Chelsea:

- Portsmouth (-)

- Wigan (-)

- Tottenham (-2)

- Manchester City (+2)

- Manchester United (-2)

- Stoke (-)

- Aston Villa (-)

- Middlesbrough (-)

Liverpool:

- Sunderland (-)

- Middlesbrough (-)

- Aston Villa (-)

- Manchester United (-)

- Stoke (-2)

- Everton (+2)

- Manchester City (+2)

- Wigan (-)

Manchester United:

- Newcastle (-2)

- Portsmouth (+2)

- Liverpool (-)

- Chelsea (+1)

- Bolton (-)

- Blackburn (+2)

- West Bromwich (-)

Arsenal: -6

Chelsea: -2

Liverpool: +2

Manchester United: +3

Merk at denne er i fra 19. oktober, altså er ikke dagens kamper tatt med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...