Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tillatter meg litt OT, siden jeg ALDRI er usaklig :p

Vurderer 360 elite selv + tv nå..men er usikker på 360 elite/normal vs. PS3..Er 360 å anbefale foran ps3? :p

PS3. Kommer til å ta av snart det :)

Noen som har peiling på hva Manucho driver med? Spiller han på reservelaget eller?

Lenke til kommentar

Irriterer meg over at vi ikke tar 3 poeng i dag. Kampen burde ha vært vunnet alerede i føste omgang, men så roter vi det til og slepper Everton inn i kampen igjen. DÅRLIG prestasjon i dag, dog første omgang var god. Syntes vi ikke får det til å funke helt forran mål. Blir aldri noen ordentlige angrep, bare håpløse skudd og innlegg.

Tullete av Rooney å hisse på seg Everton fansen, det gjør ikke oss noe godt. Syntes Giggs presterte bra i dag, med trening så kan han kansje passe inn sentralt, han beviser at han har overblikket og passningsfot enda. Ellers er det mye dårlig som skjer i forsvaret vårt i dag, det burde ikke skje for ofte. Håper vi hever oss omt West Ham i midtuka, og får en Rooney tilbake på scoringslista da.

Dette er kamper vi ikke må tape poeng i! :hrm:

Lenke til kommentar

Da roet det seg her så da får jeg si min mening om kampen. Jeg er utrolig skuffet over United i andre omgang. Everton kom altfor mye med i kampen og alt ble rot. Synes ikke Rooney skulle vært tatt ut. Han var hissig men det får så være. Rio burde ikke ha spilt hvis han var små skadet. Evans har vært veldig solid og jeg skjønner ikke hvorfor man skal ta en sånn risk da. Ser att ingen nevner Park her i dag, som jeg synes gjorde en ganske god kamp. Giggs og Fletcher var de 2 beste i dag og synes Park, Evra og Berbatov ikke var så ille. Rooney får godkjent samt Anderson og Tevez. Nani så jeg ikke mye til etter han kom inn egentlig. Ronaldo er klart ute av form og burde vært bedre i dag. Men han er beveglig og kommer til sjangser så han er vel på vei.

Men nå skal jeg fortsette og drikke så alle får ha en riktig god kveld. Mulig noen leif her men samme f...

Lenke til kommentar
Tror det skal gå greit for dere å ta 6 poeng, sjelden United driter seg ut på Old Trafford.

Husk at vi tapte mot nettopp West Ham på Old Trafford på siste dag i 2006/07-sesongen (da Tevez scorte for WH).

Men da hadde vi jo allerede vunnet serien, og Ferguson stilte heller ikke med det beste laget.

Neste to kamper burde gå greit. Forventer seks poeng nå. Forventer egentlig bare seiere frem til jul. Vi har tapt nok poeng mot mindre lag allerede.

Lenke til kommentar
tillatter meg litt OT, siden jeg ALDRI er usaklig :p

Vurderer 360 elite selv + tv nå..men er usikker på 360 elite/normal vs. PS3..Er 360 å anbefale foran ps3? :p

PS3. Kommer til å ta av snart det :)

Noen som har peiling på hva Manucho driver med? Spiller han på reservelaget eller?

Han spiller på reservelaget nå ja.. Dette skrev United.no om han etter kampen not Shitty denne uken :Det kunne fort ha blitt flere scoringer i Hyde denne kvelden, men Citys lysluggede sisteskanse beviste gang på gang hvem han er sønn av, blant annet med to overbevisende enhåndsredninger etter avslutninger av Manucho. Uheldig for angolaneren, som gjorde en meget god kamp som enslig spiss.

Endret av tilhengeren
Lenke til kommentar
Forventer egentlig bare seiere frem til jul.

Forventer du seier mot Arsenal på Emirates?

Jepp. Vi har tapt nok poeng allerede. Nå er det bare å kjøre på, og vinne alt av kamper i hvertfall frem til jul.

Hull har greid å slå dere der. Hvorfor skal ikke vi det da? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...