Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Nei, det er han ikke. Carrick har vært det siste året. Tro meg eller ei, derfor jeg har Carrick drakt og ikke Ronaldo drakt.

Tidenes argument...Without a shadow of a doubt!

Selv om jeg har drakter av Rio,G.Neville,Louis Saha,Torres,Ronaldo,Scholes,Rooney,Lee Sharpe,Giggs osv betyr det ikke at de er favorittspilleren min.

Håper du kødder nå ellers så får du jammen meg brenne den opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, det er han ikke. Carrick har vært det siste året. Tro meg eller ei, derfor jeg har Carrick drakt og ikke Ronaldo drakt.

Tidenes argument...Without a shadow of a doubt!

Selv om jeg har drakter av Rio,G.Neville,Louis Saha,Torres,Ronaldo,Scholes,Rooney,Lee Sharpe,Giggs osv betyr det ikke at de er favorittspilleren min.

Håper du kødder nå ellers så får du jammen meg brenne den opp.

Hvorfor det?Det er en Spania drakt jeg kjøpte under VM-2006.Liverpool drakter slipper ikke til i min samling.

Lenke til kommentar

I dag spilte vi en forrykende første omgang der vi egentlig burde avgjort til 2/3-0, men everton gjorde det vansklig for oss. Kjempemål av everton, samme sier jeg om Fletcher sitt.

Ang. situasjonen med neville og ron, ville jeg som dommer trolig vist neville av banen. Det mannen gjorde der var veldig stygt, og det hjelper ikke at han treffer ballen når han treffer ron 200% av det han traff ballen. Ellers så spiller vi elendig i 2.omgang og fortjener egentlig ikke noe mere enn 1p. Everton skal ha cred for innsatsen.

Som Raste, koste jeg meg da wazza kysset merket mot everton fansen. I tillegg til å provosere så viser han faktisk kjærlighet til klubben sin, og det er det blitt mindre og mindre av med årene.

Oppsummering: Bra 1.omgang, dårlig 2. Neville skulle vert utvist og 1p til begge lag er fair.

Og folkens, oppfør dere litt her da...

Zaltatov ;)

Lenke til kommentar
Hadde Rooney fått 90 min. hadde han putta. Elsket det da han kysset emblemet! Herlig!

Eller han hadde kokt og født rødt/nytt gult kort.

Jeg tror ikke han hadde gjort det, føler at han har vokst fra seg det tullet der.

Vi kan nå komme 8poeng bak Chelski/Lpuul, ikke bra.

Lenke til kommentar

En hel haug innlegg er slettet fra tråden, og folk som tidligere har fått en del sjanser til å skjerpe seg har forhåpentlig vis sett poenget nå, når de har brukt opp sjansene sine.

Reaksjoner tas KUN på PM, ikke i denne, eller noen andre tråder.

Det samme gjelder diskusjon rundt advarsler, utestengelser og annet. Diskusjon rundt dette i tråder vil bli fjernet.

Lenke til kommentar
Hadde Rooney fått 90 min. hadde han putta. Elsket det da han kysset emblemet! Herlig!

Eller han hadde kokt og født rødt/nytt gult kort.

Jeg tror ikke han hadde gjort det, føler at han har vokst fra seg det tullet der.

Vi kan nå komme 8poeng bak Chelski/Lpuul, ikke bra.

5p, dersom vi vinner hengekampen vår (hjemme mpot fulham, burde være simpelt). Egentlig er ikke 5p spesiellt mye, men dersom Chelsea vinner i mårra blir jeg litt skremt. Slår vi laget som evt vinner i inbyrdes oppgjør hjemme, så er det 2p bak og vi har hatt en meget vanskelig sesongstart. Heldigvis 2 ligakamper iløpet av en uke nå

Endret av Gamebatov
Lenke til kommentar

Jaja. Her var det mye "interessant" å lese "post-match". Gidder ikke nevne navn en gang, men faen som folk klager altså. Det var helt fortjent med poengdeling, Everton rævkjører oss store deler av andre omgang. Men vi stiller med 5. og 6. valget på midten, så hvorfor er folk overasket? Kred til Giggsy og The Fletch idag, de var gode, resten av laget var ikke fullt så gode. Andreomgangen minnet meg om Liverpool-kampen, totalt kollaps. Ferdinand gjør to giganttabber, DET er et sjeldent syn, Brown likedan, og Vidic var under pari han og.

Så alt i alt så var det helt fortjent med poengdeling, Goodison Park har aldri vært en enkel bane å spille på, det burde folk vite.

Jeg er selvsagt skuffet, men vi har et knallhardt kampprogram utover høsten, og vi kommer til å ta mange flere poeng på vårsesongen kontra høst. Men vi kan ikke forvente å ha monopol på en så knallsterk liga som Premier League. Det burde folk vite og heller slutte å sutre om "buhu, ligagullet er tapt". Det er ingen skuffelse om Chelsea vinner ligaen, de har et minst like bra lag som oss.

My two cents, sikkert noen leifer der. Gidder ikke sjekke.

Og jeg er seriøst drittlei postcount-whores i denne tråden. Må da være mulig å ha bedre greie på fotball altså.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Det jeg er mest overrasket over var Ferdinand idag, er jo en av verdens beste forsvarspiller og så gjør han det.

Han som pleier å være så kald og rolig, men det var han ikke idag.

Jeg gleder meg til å se Carrick tilbake på Onsdag, men synd at kampen ikke går på TV.

Lenke til kommentar

Har ikke folk skjønt at Rio var skadet og alt ble vanskeligere for han? Ja, han burde vært mer forsiktig, men man kan jo ikke hoppe og kjempe på samme måte som man når er 100%. Ingen tvil at Evans fortjente plassen sin etter Celtic og på brua lenge siden. Var ikke smart å stille med han i dag.

Lenke til kommentar

Enig i mye av det du skriver Nightkeeper, men rævkjørt? Andre omgang var forholdsvis gjevn, med 2 store muligheter til Everton, hvorav den ene endte i mål. Vi hadde også en stor på slutten, samt Ronaldo nesten alene gjennom. 1 og 2 omgang inkludert, hadde vi fortjent bedre imo. Men 1-1 var på ingen måte noe ran, nei. Men føler at vi godt kunne hatt litt flaks i blandt vi også :) Ellers bør du kanskje feie for egen dør før du kaller andre postcount-whores? :) Veit ikke om du siktet til meg bl.a, men du har heller har ikke vært svigemors drøm selv. Ikke vondt ment, vi må alle være forsiktige så det ikke blir ban :)

jaja, da tar jeg kvelden på forumet. Vi for kose oss med at det ikke er lenge til neste gang gutta er i aksjon og da får vi håpe på revansje for poengtapet.

god helg :)

Lenke til kommentar
Enig i mye av det du skriver Nightkeeper, men rævkjørt? Andre omgang var forholdsvis gjevn, med 2 store muligheter til Everton, hvorav den ene endte i mål. Vi hadde også en stor på slutten, samt Ronaldo nesten alene gjennom. 1 og 2 omgang inkludert, hadde vi fortjent bedre imo. Men 1-1 var på ingen måte noe ran, nei. Men føler at vi godt kunne hatt litt flaks i blandt vi også :) Ellers bør du kanskje feie for egen dør før du kaller andre postcount-whores? :) Veit ikke om du siktet til meg bl.a, men du har heller har ikke vært svigemors drøm selv. Ikke vondt ment, vi må alle være forsiktige så det ikke blir ban :)

Jeg var litt krass der, men Everton løftet seg virkelig i andreomgang.

Jeg har 1800 innlegg etter to og et halvt år i denne tråden, det skulle da bare mangle. Jeg siktet ikke til deg i det hele tatt, og det vet du :)

Men nok om det der, jeg legger diskusjonen død. Ble så skuffet over poengtap idag at jeg stakk og kjøpte meg Fifa09 her nede i Kristiansand. Gidder ikke ut idag.

Lenke til kommentar

Dette var tragiske greier....

Må vel nesten håpe på uavgjort i helga vel? Smerter meg litt for mye å håpe på leverpul seier....

Såg ikke kampen selv, og er neimen ikke mye fornuftig å få ut av å lese fjortisinnleggene etter kampen i denne tråden....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...