Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg beskytter Ronaldo for han er ikke så ille som folk skal ha det til. Han gir alt for klubben, og så lenge han gjør det respekterer jeg han. Men du Points, du forventer at alle skal være som Scholes osv. Jeg skal ikke si noe mere, for jeg er så drittlei.

Jeg forventer at folk ikke pisser på klubben, noe du liker overraskende godt.

Jeg liker ikke det, men så lenge Ronaldo gir alt og spiller for oss så respekterer jeg han og gir han min fulle støtte.

Lenke til kommentar

Forstår ikke folks ekstreme lyst til å forsvare fotballspillere som spiller dårlig!Dette er profesjonelle mennesker som tjener grovt med penger,og bryr seg vel døyten om hva hvermannsen sier om dem.

Idag var flere MUFC-spillere laaaangt under pari,og Nani er en av dem som pleier være gjengangerne,og fra et personlig ståsted vil jeg hive inn Anderson og Ronaldo der!Nani og Anderson har stagnert,Ronaldo har vært operert og får fri fra timen pga det,men da kunne det hjulpet å hakke ned "ballon d'or" uttalelsene sine også!

At folk i det hele tatt kritisere Fletcher,som for meg var en av banens beste spillere finner jeg ubegripelig.Han gikk tom mot slutten,men det gjorde hele United!

Lenke til kommentar

En ting som irriterer meg grenseløst er at motstanderne har laget sport av å takle Ronaldo stygt. Samme faen om det er Ronaldo, han er en av våre 11 på banen.

Raste; Ronaldo ikke din favoritt spiller på United? Det er som at blomster Finn hadde stått på at han var hetro. Bare å komme ut av skapet, først som sist. Ikke vondt ment

Nani var ikke god når han kom inn, nei, men han var heller ikke ekstremt dårlig. Hvorfor hakker dere ikke på Brown? Mannen så ut som bambi på isen

Lenke til kommentar
En ting som irriterer meg grenseløst er at motstanderne har laget sport av å takle Ronaldo stygt. Samme faen om det er Ronaldo, han er en av våre 11 på banen.

Raste; Ronaldo ikke din favoritt spiller på United? Det er som at blomster Finn hadde stått på at han var hetro. Bare å komme ut av skapet, først som sist. Ikke vondt ment

Nani var ikke god når han kom inn, nei, men han var heller ikke ekstremt dårlig. Hvorfor hakker dere ikke på Brown? Mannen så ut som bambi på isen

Nei, det er han ikke. Carrick har vært det siste året. Tro meg eller ei, derfor jeg har Carrick drakt og ikke Ronaldo drakt.

Jeg så nervene utenfor drakten på Brown i 2.omg.

Lenke til kommentar
At folk i det hele tatt kritisere Fletcher,som for meg var en av banens beste spillere finner jeg ubegripelig.Han gikk tom mot slutten,men det gjorde hele United!

Enig, hvordan kan folk si han var DÅRLIG i andre omgang? det var bare at han var SÅ god i første at det så ut som han ikke var like god i andre. Uff.

Raste, sa ikke du er fanboy. Men et er ingen tvil at du har noe ekstra for Ronaldo dersom du sier var var bedre enn Fletcher og Berba i dag. Berba skal vi heller ikke ta av i den situasjonen Raste, når vi trenger ett mål. Rooney, ja, det var unødvendig; MEN, jeg kan skjønne at Fergie gjorde det. Han gjorde det for fremtida fordi han vet at Rooney elsker å spille fotball og ikke vil være fornøyd med å gå av. Og derfor skal Rooney DRITE i gjøre sånt.

Lenke til kommentar

Enig.Jeg er en som ikke liker Ronaldo i det hele tatt,men den taklingen til Pneville lyste det en rød glorie rundt!At han i tillegg ikke trekker seg fra en sånn takling der spilleren opplagt er på vei ned,sier vel også litt!

Brown er vel en mann som nyter enorm respekt,ihvertfall fra min side!Han var uten tvil vårt beste alternativ på høyrebekk idag.

Lenke til kommentar
Nei, det er han ikke. Carrick har vært det siste året. Tro meg eller ei, derfor jeg har Carrick drakt og ikke Ronaldo drakt.

Tidenes argument...Without a shadow of a doubt!

Selv om jeg har drakter av Rio,G.Neville,Louis Saha,Torres,Ronaldo,Scholes,Rooney,Lee Sharpe,Giggs osv betyr det ikke at de er favorittspilleren min.

Lenke til kommentar
Det Rooney gjorde var dårlig, men tror nok at han ble forbannet på Everton-fansen fordi de pipet mot ham.

Skjønner ikke hvorfor de må pipe. Skal vi pipe hver gang Howard, P Neville og Saha får ballen på Old Trafford?

Det Rooney gjorde var helt OK, jeg koste meg da han gjorde det. Ihvertfall når han kysser Emblet og viser at han elsker Untied.

Points, jeg gidder ikke å kommentere dine innlegg lenger. Du viser at du ikke er særlig voksen når du gang på gang nevner Fanboy. Bry heller om deg selv du. Ikke bry deg om andre her!

Lenke til kommentar

Men Raste. Carrick har vært skadet i 6 uker. Og du snakker aldri om hvordan du savner han og nevner han ikke så ofte. Er det ikke litt rart? Og Ronaldo blir vel nevnt ganske ofte av deg... Sier ikke at han er favorittspilleren din, fordi det er bare du som vet (trodde det var Ronaldo da) men ja, er litt vanskelig å skjønne.

Lenke til kommentar

Tidenes argument...Without a shadow of a doubt!

Selv om jeg har drakter av Rio,G.Neville,Louis Saha,Torres,Ronaldo,Scholes,Rooney,Lee Sharpe,Giggs osv betyr det ikke at de er favorittspilleren min.

:blink:

Lenke til kommentar
Men Raste. Carrick har vært skadet i 6 uker. Og du snakker aldri om hvordan du savner han og nevner han ikke så ofte. Er det ikke litt rart? Og Ronaldo blir vel nevnt ganske ofte av deg... Sier ikke at han er favorittspilleren din, fordi det er bare du som vet (trodde det var Ronaldo da) men ja, er litt vanskelig å skjønne.

Hvorfor skal jeg nevne hvor mye jeg savner han? Give me no sense.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...