Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man vinner ikke serien tre år på rad. Det er Chelsea sin tur.

Dummeste jeg har hørt i hele mitt liv.

Om ikke det dummeste, men ganske dumt når en United supporter ikke vet at det ikke er så lenge siden laget gjorde akkurat det, vinne serien tre år på rad.

Good job. Jeg visste det godt, thank you very much. Er kanskje noe som heter PENGER og Abrahomovic nå.

Lenke til kommentar

Om ikke det dummeste, men ganske dumt når en United supporter ikke vet at det ikke er så lenge siden laget gjorde akkurat det, vinne serien tre år på rad.

Ja vi vant den tre sesonger på rad for ikke så lenge siden. Det forandrer ikke at å vinne tre sesonger på rad er sinnsykt vanskelig.

Selvfølgelig enig i det, men en United supporter SKAL vite at laget vant 3 på rad fra 99-01! Og siden vi er inne på det, tror jeg ikke at det skjer igjen. Chelsea ser for sterke ut.

Lenke til kommentar

Hvem bryr seg hvem som var nest best, i andre omgang er det kun Sar og Giggs som får ståkarakter.

Du snakker om søppel, var høyt oppe etter første. Men så er det faktisk en stygg takling som snur kampen og hjemmefansen som viser seg som noen forbanna idioter som oppfordrer til stygt spill.

Å Neville. Once a red, now he's dead.

Lenke til kommentar

Ja vi vant den tre sesonger på rad for ikke så lenge siden. Det forandrer ikke at å vinne tre sesonger på rad er sinnsykt vanskelig.

Selvfølgelig enig i det, men en United supporter SKAL vite at laget vant 3 på rad fra 99-01! Og siden vi er inne på det, tror jeg ikke at det skjer igjen. Chelsea ser for sterke ut.

Herregud. Jeg visste det, kan ikke du slutte å påstå ting før du vet? Snakker om nåtiden, så du ser i første innlegget på siden. Så ja, shh.

Lenke til kommentar
Rooney er viktigere nå for øyeblikket ja, men om noen få uker tror jeg Ronaldo blir like viktig for laget som ifjor.

Carrick er jo skadet, og det har han vært en stund så hvordan du kan sammenligne han og Ronaldo når dem enda ikke har spilt sammen er et veldig godt spørsmål.

Haha, der Points.

Slutt å drit deg ut. Limbeck kom med en påstand som jeg svarte på, og du diskuterte imot min påstand. Alle så det, så ikke benekt det.

Lenke til kommentar
Jeg er så enig med Hyrlen som faen nå. Jeg er så enig, kan ikke være mer enig.

Og så?Ronaldo var langt ifra MUFC's bestemann på banen idag,din R7 fanboy!!!

Er så dritlei den spilleren der.

Er ikke dritlei han, men han kan ikke starte bortekamper som Everton. Ikke enda.

Han har da spilt kamper nok, å han var langt fra den dårligste idag. Det var vår ærede Nani når han kom inn.

Lenke til kommentar

Berbatov var mye bedre enn Ronaldo.

Elsker Rooney. Når han kosa med United emblemet var det eneste lyspunktet i andre omgang. Skulle aldri ha vært bytta ut.

Håper P. Neville blir alvorlig skada av en lignende takling. Liker ikke Ronaldo, men ingen får takle en United spiller sånn uten at jeg reagerer heftig. HAdde jeg sitti på tribunen, hadde folk måtte holde meg igjen på min ferd mot Phil.

Knuste fjernkontrollen i rage, den bude han erstatta.

Lenke til kommentar
1 poeng av 6 mulige mot Liverpool-lagene...

Må huske på at begge kampene har vært bortekamper, hvis vi vinner hjemmekampene mot dem er jeg fornøyd.

Ja, men et lag som Manchester United må vinne både på hjemmebane og på bortebane. Hvis vi skal vinne serien for tredje gang på rad, må lag som Everton slåes, uansett om det er hjemme eller borte.

Lenke til kommentar
1 poeng av 6 mulige mot Liverpool-lagene...

Må huske på at begge kampene har vært bortekamper, hvis vi vinner hjemmekampene mot dem er jeg fornøyd.

Ja, men et lag som Manchester United må vinne både på hjemmebane og på bortebane. Hvis vi skal vinne serien for tredje gang på rad, må lag som Everton slåes, uansett om det er hjemme eller borte.

Jo, men forrige sesong tapte vi mot Bolton borte, så hvis vi vinner mot dem er vi nesten à jour med forrige sesong (grovt sett) :)

Lenke til kommentar

Jeg beskytter Ronaldo for han er ikke så ille som folk skal ha det til. Han gir alt for klubben, og så lenge han gjør det respekterer jeg han. Men du Points, du forventer at alle skal være som Scholes osv. Jeg skal ikke si noe mere, for jeg er så drittlei.

Lenke til kommentar
Jeg er så enig med Hyrlen som faen nå. Jeg er så enig, kan ikke være mer enig.

Og så?Ronaldo var langt ifra MUFC's bestemann på banen idag,din R7 fanboy!!!

Er så dritlei den spilleren der.

Er ikke dritlei han, men han kan ikke starte bortekamper som Everton. Ikke enda.

Han har da spilt kamper nok, å han var langt fra den dårligste idag. Det var vår ærede Nani når han kom inn.

herregud, alle nani haterne kan lukke smella.Dårligste når han fikk spille noen minutter? Skjerp deg.

Banens dårligste: Ferdinand, selv om han var konge i første omgang. Han tapte duellen mot Fellaini og gjorde et par grove feil. Må bare skyte inn at jeg syntes Ferdinand er Untieds beste spiller. Verdens beste midtstopper og derfor er det ekstra skuffende når han gjør feil

Lenke til kommentar
Ronaldo Fanboy eller ikke. Who cares. Er United jeg er forbanna på, samt en kuk ved navn Phil. Gidder ikke angripe Raste av den grunn.

Hvorfor ta ut Rooney!? Jeg kommer ikke over det! SMERTE!

Jeg koste meg med Rooney. Dem skulle ha tatt ut Berbern, uansett hva. Rooney var gira og sånn skal det være. Jeg driter i hvor høyt gira han var. Han skulle ha forsatt kampen!

Endret av Raste
Lenke til kommentar
herregud, alle nani haterne kan lukke smella.Dårligste når han fikk spille noen minutter? Skjerp deg.

Nå må du seriøst rette frustrasjonen mot United og ikke person. Nani gjorde ikke en god berøring på 20min. Å jeg har ingenting imot Nani, syntes han kunne startet isteden for Park/Ronaldo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...