banansplitt™ Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Berbatov er jo like stillestående som en gris på en gård. Ikke glem at mange andre spillere på laget vårt hadde scoret sjansene til Ronaldo, spesielt den andre. Ronaldo bør faen ikke starte sånne kamper borte når han ikke er 100% klar, og det er han faen ikke. Og å påstå at han i denne formen er bedre enn ROONEY i form; kjøp bedre briller, seriøst, de holder ikke mål. Man vinner ikke serien tre år på rad. Det er Chelsea sin tur. Dummeste jeg har hørt i hele mitt liv. Du sa noe litt dummere tidligere. HELT fucked å si at Ronaldo i denne formen er bedre enn Rooney, selv Carrick. Vær så snill. Har jeg sagt det? Jeg sa at Ronaldo ikke i form er viktig spiller uansett hva. Tror du burde lese litt nøyere. Tror ikke den brillegreiene kom fra rett munn må jeg si. Giggs var dagens beste, og Ronaldo var nest beste. Nei? Du drev jo å krangla iherdig med meg istad jo. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Man vinner ikke serien tre år på rad. Det er Chelsea sin tur. Den setningen der gjorde det faktisk litt lettere å svelge resultatet idag Berbatov er jo like stillestående som en gris på en gård. Han løp mer i dag enn han gjorde i Tottenham, er egentlig positivt overrasket over innsatsen til Berbatov for oss. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Ikke glem at mange andre spillere på laget vårt hadde scoret sjansene til Ronaldo, spesielt den andre. Ronaldo bør faen ikke starte sånne kamper borte når han ikke er 100% klar, og det er han faen ikke. Og å påstå at han i denne formen er bedre enn ROONEY i form; kjøp bedre briller, seriøst, de holder ikke mål. Man vinner ikke serien tre år på rad. Det er Chelsea sin tur. Dummeste jeg har hørt i hele mitt liv. Du sa noe litt dummere tidligere. HELT fucked å si at Ronaldo i denne formen er bedre enn Rooney, selv Carrick. Vær så snill. Ronaldo var god han, men han ble sparka ned hver gang han hadde ballen. Neville kunne ha blitt utvist ja. Var hard den der. Serien tenker jeg ikke på før sen vinteren. Som sagt så har vi veldig mange vanskelige kamper i første del av denne sesongen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 og Ronaldo var nest beste. Omg. Fletcher? Fletcher og Giggs var banens beste i dag. Ronaldo var ikke det i det hele tatt. Fra frisparkene til fintene. Han mistet ballen flere enn 5 -7 ganger sikkert. Herregud. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Man vinner ikke serien tre år på rad. Det er Chelsea sin tur. Dummeste jeg har hørt i hele mitt liv. Om ikke det dummeste, men ganske dumt når en United supporter ikke vet at det ikke er så lenge siden laget gjorde akkurat det, vinne serien tre år på rad. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg sa at Ronaldo er en VIKTIG spiller uansett om han ikke er helt i form. Jeg sa at han ikke var bedre enn Rooney i form. Nå får dere gi dere! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 SÅ skuffet.... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Giggs var dagens beste, og Ronaldo var nest beste. Det får da virkelig være grenser! Skjerp deg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 og Ronaldo var nest beste. Omg. Fletcher? Fletcher og Giggs var banens beste i dag. Ronaldo var ikke det i det hele tatt. Fra frisparkene til fintene. Han mistet ballen flere enn 5 -7 ganger sikkert. Herregud. Fletcher? Hmm, gjorde noe bra, men ble helt borte. Giggs var dagens beste, og Ronaldo var nest beste. Det får da virkelig være grenser! Skjerp deg. Ronaldo jobbet, og viste at han ville. Men Berbatov da, nei han gidder ikke å varme opp en gang. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg sa at Ronaldo er en VIKTIG spiller uansett om han ikke er helt i form. Jeg sa at han ikke var bedre enn Rooney i form. Nå får dere gi dere! Du tuller nå? Gå tilbake å les, så vil du få deg en overraskelse. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Man vinner ikke serien tre år på rad. Det er Chelsea sin tur. Dummeste jeg har hørt i hele mitt liv. Om ikke det dummeste, men ganske dumt når en United supporter ikke vet at det ikke er så lenge siden laget gjorde akkurat det, vinne serien tre år på rad. Ja vi vant den tre sesonger på rad for ikke så lenge siden. Det forandrer ikke at å vinne tre sesonger på rad er sinnsykt vanskelig. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 og Ronaldo var nest beste. Omg. Fletcher? Fletcher og Giggs var banens beste i dag. Ronaldo var ikke det i det hele tatt. Fra frisparkene til fintene. Han mistet ballen flere enn 5 -7 ganger sikkert. Herregud. Fletcher var RÆVA i andre omgang. Ronaldo var bevegelig i det minste, å var faktisk en av de få som hadde bevegelse fremover på kontringer! Men HVORFOR ta ut Rooney! Driter i om han var forbannet, la Giggs og Rio gjøre jobben med å roe han ned! Faen. FAENFAENFAENFAEN Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Giggs var best, Fletcher var nest best. Punktum. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Rooney er viktigere nå for øyeblikket ja, men om noen få uker tror jeg Ronaldo blir like viktig for laget som ifjor. Carrick er jo skadet, og det har han vært en stund så hvordan du kan sammenligne han og Ronaldo når dem enda ikke har spilt sammen er et veldig godt spørsmål. Haha, der Points. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Giggs var dagens beste, og Ronaldo var nest beste. Det får da virkelig være grenser! Skjerp deg. Det han sier er riktig. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg er så enig med Hyrlen som faen nå. Jeg er så enig, kan ikke være mer enig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Fletcher ble holt borte fordi du ikke så ha miste ballen som Ronaldo. Tenk litt Raste. Og ja, du sa det, direkte eller indirekte Raste. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Ronaldo nest best? HÆHÆHÆHÆHÆH, fyren var averge, om jeg skal være grei. Endret 25. oktober 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Vi hadde like gode forsvarsspillere som FK Zebra! Neville skulle ha hatt rødt. Først drar han ned Evra bak i fra, og sekunder senere prøver han å drepe Ronaldo. 1 poeng av 6 mulige mot Liverpool-lagene... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Ronaldo jobbet, og viste at han ville. Men Berbatov da, nei han gidder ikke å varme opp en gang. Begynner å bli tragikomisk det Ronaldo-opplegget ditt. At en spiller jobber betyr da ikke nødvendigvis at han spiller bra. I dag var Ronaldo dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå