banansplitt™ Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Du kødder Ronaldo. Aner du hvor mye tid og plass du har? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Forsvar han der og. HAN ER IKKE SPILLEKLAR: FUCKING hell. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Greit nok resultat, men vi burde få mere ut av første omgang. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Vi har bare ikke marginene. Er bare ikke noe flaks som kan hjelpe oss. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Dette var surt. Veldig ufortjent. Men slikt skjer når man ikke klarer å overføre spillemessig dominans i flere mål. Veldig bra førsteomgang og vi burde hatt en betydelig større ledelse før andre omgangen. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Får håpe liverpool vinner imorra.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Fy faen, skandeløst. Det er håpløst av Rio og Brown idag, Berbatov er altfor stillestående. Fy faen, vi vinner ikke serien. To tapte poeng. Faen til helvette. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Man vinner ikke serien tre år på rad. Det er Chelsea sin tur. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Får håpe liverpool vinner imorra.. Jeg er helt enig- Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Synes vi har hatt lignende problemer tidligere i sesongen også. Ofte dominerer vi kampene, og vi vinner gjerne også, men vi må bli flinkere til å score mål. For enkelte kamper har man uflaks, som det vi hadde i dag, og da må man ha mer enn ett mål å gå på. Endret 25. oktober 2008 av Geir M Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Phil Neville skulle hatt rødt, skandale at han ikke får det!! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 SATAN!!! Hvordan kan vi spille uavgjort/tape mot dette møkkalaget! FY FAEN. Lar det forpulte innavla to meter høye orktrollet gjøre som han vil! Smerte! Det er ikke mulig, å at Neville ikke blir utvist er jo en skandale! Å hvorfor ta ut Rooney, Berbatov var jo markert opp hele kampen! Ååååååå! ....................................................DØ. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Man vinner ikke serien tre år på rad. Det er Chelsea sin tur. Dummeste jeg har hørt i hele mitt liv. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Ikke glem at mange andre spillere på laget vårt hadde scoret sjansene til Ronaldo, spesielt den andre. Ronaldo bør faen ikke starte sånne kamper borte når han ikke er 100% klar, og det er han faen ikke. Og å påstå at han i denne formen er bedre enn ROONEY i form; kjøp bedre briller, seriøst, de holder ikke mål. Man vinner ikke serien tre år på rad. Det er Chelsea sin tur. Dummeste jeg har hørt i hele mitt liv. Du sa noe litt dummere tidligere. HELT fucked å si at Ronaldo i denne formen er bedre enn Rooney, selv Carrick. Vær så snill. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Berbatov er jo like stillestående som en gris på en gård. Ikke glem at mange andre spillere på laget vårt hadde scoret sjansene til Ronaldo, spesielt den andre. Ronaldo bør faen ikke starte sånne kamper borte når han ikke er 100% klar, og det er han faen ikke. Og å påstå at han i denne formen er bedre enn ROONEY i form; kjøp bedre briller, seriøst, de holder ikke mål. Man vinner ikke serien tre år på rad. Det er Chelsea sin tur. Dummeste jeg har hørt i hele mitt liv. Du sa noe litt dummere tidligere. HELT fucked å si at Ronaldo i denne formen er bedre enn Rooney, selv Carrick. Vær så snill. Har jeg sagt det? Jeg sa at Ronaldo ikke i form er viktig spiller uansett hva. Tror du burde lese litt nøyere. Tror ikke den brillegreiene kom fra rett munn må jeg si. Giggs var dagens beste, og Ronaldo var nest beste. Endret 25. oktober 2008 av Raste Lenke til kommentar
Blax Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Tror aldri jeg har sett et United-lag falle sammen så jævlig. Rooney ble vel tatt ut fordi Ferguson sikkert mente han kokte. Nå må det handles øl Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Som sagt; en god første omgang, men en ELENDIG andre omgang. Hva i alle dager skjedde med United?? Dette var et stort tilbakesteg i kampen om ligagullet. Jada, United spilte elendige kamper forrige sesong også, men forskjellen er at Chelsea er mye sterkere denne sesongen. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 HVa skjer med at vi har uflaks hele tida. Hva i hælvette har vi gjort for å fortjene dette her? Greit at vi ikke spillte så godt i andre omgang, men herregud da. Gud eller hva faen der oppe kan brenne hardt å lenge, den jævla liverpool supportern. P. Neville: Hadde betalt mye for å få fem minutter alene med han. Skulle dengt han så hardt at det ikke finnes ord. Brown og Ferdinand er knoll og tott, minte meg mye om Liverpool kampen. Bare tull Sjangsemissene er utilgvelig. jeg har sagt det når vi har vunnet kamper også, dette er vår akilleshel. Lørdagen øderlagt Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Nei, Berba jobba en del i dag. Han var faen ikke dårlig. Det var Rio, og hva er det Fergie gjør? Hvorfor starter Rio når vi har en Evans i form og Rio er halvskadet? Samme gjelder Ronaldo, bare på en forskjellig måte. Skjønner det bare ikke. Endret 25. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Herregud så irriterende! FRUSTRERT OG PROVOSERT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå