Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes vi har hatt lignende problemer tidligere i sesongen også. Ofte dominerer vi kampene, og vi vinner gjerne også, men vi må bli flinkere til å score mål. For enkelte kamper har man uflaks, som det vi hadde i dag, og da må man ha mer enn ett mål å gå på.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

SATAN!!! Hvordan kan vi spille uavgjort/tape mot dette møkkalaget! FY FAEN.

Lar det forpulte innavla to meter høye orktrollet gjøre som han vil! Smerte! Det er ikke mulig, å at Neville ikke blir utvist er jo en skandale! Å hvorfor ta ut Rooney, Berbatov var jo markert opp hele kampen! Ååååååå!

....................................................DØ.

Lenke til kommentar

Ikke glem at mange andre spillere på laget vårt hadde scoret sjansene til Ronaldo, spesielt den andre. Ronaldo bør faen ikke starte sånne kamper borte når han ikke er 100% klar, og det er han faen ikke. Og å påstå at han i denne formen er bedre enn ROONEY i form; kjøp bedre briller, seriøst, de holder ikke mål.

Man vinner ikke serien tre år på rad. Det er Chelsea sin tur.

Dummeste jeg har hørt i hele mitt liv.

Du sa noe litt dummere tidligere. HELT fucked å si at Ronaldo i denne formen er bedre enn Rooney, selv Carrick. Vær så snill.

Lenke til kommentar

Berbatov er jo like stillestående som en gris på en gård.

Ikke glem at mange andre spillere på laget vårt hadde scoret sjansene til Ronaldo, spesielt den andre. Ronaldo bør faen ikke starte sånne kamper borte når han ikke er 100% klar, og det er han faen ikke. Og å påstå at han i denne formen er bedre enn ROONEY i form; kjøp bedre briller, seriøst, de holder ikke mål.

Man vinner ikke serien tre år på rad. Det er Chelsea sin tur.

Dummeste jeg har hørt i hele mitt liv.

Du sa noe litt dummere tidligere. HELT fucked å si at Ronaldo i denne formen er bedre enn Rooney, selv Carrick. Vær så snill.

Har jeg sagt det?

Jeg sa at Ronaldo ikke i form er viktig spiller uansett hva. Tror du burde lese litt nøyere.

Tror ikke den brillegreiene kom fra rett munn må jeg si.

Giggs var dagens beste, og Ronaldo var nest beste.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

HVa skjer med at vi har uflaks hele tida. Hva i hælvette har vi gjort for å fortjene dette her? Greit at vi ikke spillte så godt i andre omgang, men herregud da. Gud eller hva faen der oppe kan brenne hardt å lenge, den jævla liverpool supportern.

P. Neville: Hadde betalt mye for å få fem minutter alene med han. Skulle dengt han så hardt at det ikke finnes ord.

Brown og Ferdinand er knoll og tott, minte meg mye om Liverpool kampen. Bare tull

Sjangsemissene er utilgvelig. jeg har sagt det når vi har vunnet kamper også, dette er vår akilleshel.

Lørdagen øderlagt :(

Lenke til kommentar

Nei, Berba jobba en del i dag. Han var faen ikke dårlig. Det var Rio, og hva er det Fergie gjør? Hvorfor starter Rio når vi har en Evans i form og Rio er halvskadet? Samme gjelder Ronaldo, bare på en forskjellig måte. Skjønner det bare ikke.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...