Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha..den var pen av Ronaldo da han fik ballen av ballgutten...dempet den på skulderen forann Evertonfansen :lol:

Haha, begynte å le da jeg så det. Ronaldo har litt igjen til formen ved enkelte situasjoner, og han har vært også god i enkelte situasjoner. Det ene nedtaket var klasse.

Lenke til kommentar

Synd det bare er 1-0, burde vært et par til. Tidevis overkjørsel på bortebane

Syntes Everton virker litt småskumle dog, selv om de ikke har kommet til noen store målsjangser enda.

Edit @ Raste: Ronaldo har vært god i dag.

Rooney litt bob bob, men tror han kommer til å få sjangser.

Endret av Gamebatov
Lenke til kommentar

Våknet nøyaktig kl 13.00, som sammen med diverse internett-problemer gjorde at jeg ikke fikk sett de første 10 minuttene. Uansett, så spiller vi meget bra og leder fullt fortjent. Vi dominerer hele omgangen, spesielt fra rundt 20 min til 35 min. Ingen som utmerker seg negativt. Forsvaret er som vanlig solid, van der Sar tror jeg ikke har slengt seg en eneste gang. Giggs og Flecher er helt konge sentralt, mens kantene er et konstant uromoment. Berbatov beveger seg mye, og er ihvertfall ikke lat. Rooney har kanskje vært litt dårligere enn de siste kampene han har spilt, men spiller meget bra for det :)

Endret av Aye
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

¨Hadde han ha taklet Alonso hadde det vært rødt-

(beating you to the punch)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Hvordan kan Phil få gult der? Hva er rødt da for faen?

Og forresten, postet ikke før når dere kranglet. Men må si meg enig med Points; Ronaldo ute av form er akurat nå beste spilleren vår? What, the, fuck? :confused:

Uansett, Fletcher på neste drakt. Det er sikkert. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...