Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rooney er viktigere nå for øyeblikket ja, men om noen få uker tror jeg Ronaldo blir like viktig for laget som ifjor.

Carrick er jo skadet, og det har han vært en stund så hvordan du kan sammenligne han og Ronaldo når dem enda ikke har spilt sammen er et veldig godt spørsmål.

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Rooney er viktigere nå for øyeblikket ja, men om noen få uker tror jeg Ronaldo blir like viktig for laget som ifjor.

Må si meg enig, han er viktig nå...Og han blir enda mer viktig og bedre om noen uker ;) Håper på mange mål av Ronaldo, Rooney, Berbatov og Tevez i år ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Ronaldo, som du sier er ute av form har scoret tre ganger i år + et par assists. Han har ikke vært like god som i fjor, men om dette er "ute av form" så kan han jo ikke bli dårlig.

Lenke til kommentar

Hvordan kan du si at Carrick er bedre i form enn Ronaldo når han Carrick er skadet?

Jeg er ikke blendet av den gode portugiseren, du bør heller få opp øyna dine og innse at han Ronaldo ikke er så kvalm som du skal ha det til. Så lenge han gir alt han har i United trøya og gjør jobben sin har jeg ingenting mot han.

Går ikke kampen på Onsdag på TV?

Lenke til kommentar
Nja, men vi har backup for Rooney i Tevez. Ronaldo kan ingen erstatte.

Hvis det var et svar til meg: hva har det å si at Rooney har bra backup, han blir da ingen dårligere fotballspiller fordetom.

Var ikke nødvendigvis et svar til deg, men til diskusjonen. Rooney blir ikke dårligere av å ha en bra backup selvfølgelig, men jeg mener at Ronaldo er bedre og samme hvem vi setter inn i stedet for Ronaldo så blir laget betydelig svekket.

Lenke til kommentar
Hvordan kan du si at Carrick er bedre i form enn Ronaldo når han Carrick er skadet?

Jeg er ikke blendet av den gode portugiseren, du bør heller få opp øyna dine og innse at han Ronaldo ikke er så kvalm som du skal ha det til. Så lenge han gir alt han har i United trøya og gjør jobben sin har jeg ingenting mot han.

Enig. Og jeg ser heller ikke hva han gjorde i sommer som er så galt. Å forlange at alle vil spille for Manchester United er å gjøre arroganse til en kunst.

Lenke til kommentar
Ronaldo, som du sier er ute av form har scoret tre ganger i år + et par assists. Han har ikke vært like god som i fjor, men om dette er "ute av form" så kan han jo ikke bli dårlig.

Absolutt ikke dårlig, men ikke vår beste spiller. Han har til tider vært ganske håpløs også.

Jeg har sagt at Carrick i form er bedre enn Ronaldo ute av form. Hva har det med saken å gjøre at Carrick er skadet?

Det er kun du og Limberbatov som ikke ser det. Hver gang noen sier noe som helst negativt kommer dere løpende for å forsvare, og det har begynt å bli rimelig patetisk etterhvert.

Lenke til kommentar

Amen for det.

Jeg blir så forbannet når dem prater så mye dritt om Ronaldo. Ronaldo er ikke som Scholes, Giggs, Solskjær osv, og folk kan ikke forlange det heller. Ronaldo er den han er, og det må man respektere selv om han kan komme med uttalelser som ikke alltid er like bra som andre.

Points, da beklager jeg for da mistforsto jeg det innlegget ditt.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...