Sir Game Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Da må jo gjerne flere dra da. Jeg hadde lett blitt med på match hjemme mot Pool Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jepp, jeg er ikke med i supporterklubben eller noe. Det jeg gjorde først i Mars 2007, siden det var førstegangen og alt, var å gå med pappa gjennom reiseshop. Var ganske dyrt fordi vi tok 3 netter osv, men etter den fikk jeg mail fra de om tilbud til Arsenal f.eks i fjor på OT. Det ble mye billigere. Nå nylig fikk jeg mail fra de om disse 3 kampene som var på "tilbud". Men tingen er, tilbudene varer frem til 30. okt, etter dette, hvis jeg skal kjøpe fra der så blir det å betale mye mer eller finne andre sted. Jeg vet ikke mye om kjøp av billett osv. fra One United blabla og er ikke med i united.no supporterklubben heller. Så selvom det kan være mye dyrere, er det mye lettere for meg å betale summen for 2 eller 3 netter på en Premier Inn sentralt i Manchester og kampbillett. F.eks, disse tilbuden fikk jeg for disse tre kampene med 2 netter (pluss 500 om jeg vil ha 3 netter) 06/12/2008 Man utd - Sunderland i Manchester. kr 2150,- 14/03/2009 Man Utd – Liverpool i Manchester. kr 3750,- 16/05/2009 Man Utd – Arsenal i Manchester. kr 3650,- Syns Sunderland var ekstremt billig, men kan bli vanskelig for meg i desember. Ellers er prisene sikkert dyre, jeg vet ikke, men er nesten verdt det for Pool kampen. Men personlig må jeg vel bestemme og snakke med foreldrene litt innen 5 dager, noe som kan være stress. Er åpen til andre måter og hjelp for å kjøpe billetter og hotell alene og billigere btw, så er bare å hjelpe (Uten å melde meg inn i forskjellige klubber osv.) Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Kjøp flybillett (ryanair elns, sykt billig), matchticket og ha en ålright sparegris (drikke, mus og morro) + det som regel er null stress å finne hotell da. Sist jeg dro på fyllatur til London, hadde me ikke bestillt hotell i forveien. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Men hvor skaffer du kampbillett da? For som du sier, hotell er vel ikke stress. EDIT: og ja, fy faen ryanair. pappa kjørte meg til haugesund og jeg tok flyet til london (etterpå toget til Manchester), som kostet faen 199 en vei! Tok da SAS fra Manchester til København også til Bergen, og det var også bare 800 eller noe. Så hvis man bestiller fly tidlig, er det alltid null stress med den delen Endret 24. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Ticketservice feks? http://www.ticketservice.no/ts/event/cgi-b...tive_basket.cgi Endret 24. oktober 2008 av Gamebatov Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Aiit, skal sjekke ut litt nå. Er ganske sikker på at jeg har lyst å fikse Pool hjemme i Mars. Skal få det til EDIT: gaaaamey, får det ikke til skikkelig. får bare antall billetter fins ikke, elns. for pool kampen altså. finner du noe der? prøv en gang? Endret 24. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Ticketservice var bare noe jeg fant i farta, bare å google så finner du sikkert masse. Skal nok gå greit å kjøpe billetter på det vis. T.Service var vist med hoteller, men det var ledig til alt på United - Pool kampen og det funka fint hos meg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Ja så også pakker med hotell men det ble jo samme 3000+ osv. så var egentlig greit med de tilbudene jeg fikk og skrev i den posten lenger oppe. Men håper å bestille det. Uten at jeg skal være så sikker på at jeg skal, så hadde det vært kjekt å se om det var noen som var interessert i å bli med herfra Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 3) Mye skader sentralt, men av de aktuelle ønsker jeg meg Anderson og Giggs. Sistnevnte har hatt noen fantom stikkere i de siste kampene. Nani bør være bankers på kant. Han har eid i det siste. Hva? Jeg håper vi får se Park og Ronaldo på hver sin kant i morgen, men føler på meg at Ronaldo får hvile i morgen og begynner på benken. Så Nani og Park på hver sin kant. Ikke at det gjør noe, men Park og Ronaldo er så klart førstevalget. De er uten tvil de kantene som er i best form per dags dato. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 3) Mye skader sentralt, men av de aktuelle ønsker jeg meg Anderson og Giggs. Sistnevnte har hatt noen fantom stikkere i de siste kampene. Nani bør være bankers på kant. Han har eid i det siste. Hva? Jeg håper vi får se Park og Ronaldo på hver sin kant i morgen, men føler på meg at Ronaldo får hvile i morgen og begynner på benken. Så Nani og Park på hver sin kant. Ikke at det gjør noe, men Park og Ronaldo er så klart førstevalget. De er uten tvil de kantene som er i best form per dags dato. Uenig. Ronaldo er ikke i form og får ikke til en dritt.. Ja, han scora ett mål(alene med keeper skulle det bare mangle..), men Nani har vist mye, mye mere enn Ronaldo i de siste kampene. Nani har rett og slett vert veldig god. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Veldig god er vel litt overdrivelse. Han var god mot Celtic ja. Hvilken andre kamp tenker du på? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Nani var god mot Celtic, og spelte bra dei 20 minutta han fekk mot eit slitent WBA. Etter mi meining har han ikkje vist seg så veldig stabil enda, men det kan hende han har fått den nødvendige sjølvtilliten med mål mot WBA og den gode kampen mot skottane. SAF knows best, og om han spelar, så spelar han. Enkelt og greit. Må få en kamerat til å sende oppdateringar. Kan egentlig ikkje bruke tlf på jobb heller, men får vel snike meg inn på lageret og sjekke korleis det går. Ser forresten på United.no at Possebon er i den preliminere troppen. Totalt usannsynlig at han får vere blant dei 18 på bane/benk, men det hadde vore litt morsomt. Han viste jo visstnok veldig gode takter for reservane. Brukte ti minutt på å finne seg sjølv, og spelte veldig bra resten av kampen. Det er kanskje ikkje heilt bra i forhold til britar i klubben, men dersom Anderson og Possebon får utløp for det fantastiske potensialet sitt, tenk for ei sentral midtbane det kunne blitt om en 4-5 år Neiss. På tide å stikke. Lykke til med kampen, så satsar eg på at eg kjem heim til tre veldig greie poeng. Det skal helst vere det om ein ser på dei to laga si form dei siste kampane. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Fire og en halv time til kampen! Seier til oss, poengtap for Arsenal, Chelsea og Liverpool. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 2 Timer igjen nå Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Gleeeder meg, men er redd uavgjort er aktuelt her. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg håper også Nani starter. Vi er avhengige av at vi får en ving til i form, og ingen blir som kjent bedre av å sitte på benken. Sånn jeg ser det er Park en klassespiller, men kanskje ikke helt der oppe for å kunne spille fast. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Gleeeder meg, men er redd uavgjort er aktuelt her. Slapp av. Med radarparet på topp, lynvingene, bunnsolid forsvar og en keeper som har holdt buret rent de siste fem kampene, så kan INGEN stoppe oss. Everton 0-3 Manchester United Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Frykter det samme som tc callaway. Borte mot Everton er ingen walk in the park, om de blå har dagen. Yakubu og Saha er et meget giftig spisspar. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Frykter det samme som tc callaway. Borte mot Everton er ingen walk in the park, om de blå har dagen. Yakubu og Saha er et meget giftig spisspar. Mhm. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 En Ronaldo ute av form er fremdeles vår beste spiller. Han bør så absolutt spille denne kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå