Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, jeg er ikke med i supporterklubben eller noe. Det jeg gjorde først i Mars 2007, siden det var førstegangen og alt, var å gå med pappa gjennom reiseshop. Var ganske dyrt fordi vi tok 3 netter osv, men etter den fikk jeg mail fra de om tilbud til Arsenal f.eks i fjor på OT. Det ble mye billigere. Nå nylig fikk jeg mail fra de om disse 3 kampene som var på "tilbud". Men tingen er, tilbudene varer frem til 30. okt, etter dette, hvis jeg skal kjøpe fra der så blir det å betale mye mer eller finne andre sted. Jeg vet ikke mye om kjøp av billett osv. fra One United blabla og er ikke med i united.no supporterklubben heller. Så selvom det kan være mye dyrere, er det mye lettere for meg å betale summen for 2 eller 3 netter på en Premier Inn sentralt i Manchester og kampbillett. F.eks, disse tilbuden fikk jeg for disse tre kampene med 2 netter (pluss 500 om jeg vil ha 3 netter)

06/12/2008 Man utd - Sunderland i Manchester. kr 2150,-

14/03/2009 Man Utd – Liverpool i Manchester. kr 3750,-

16/05/2009 Man Utd – Arsenal i Manchester. kr 3650,-

Syns Sunderland var ekstremt billig, men kan bli vanskelig for meg i desember. Ellers er prisene sikkert dyre, jeg vet ikke, men er nesten verdt det for Pool kampen. Men personlig må jeg vel bestemme og snakke med foreldrene litt innen 5 dager, noe som kan være stress.

Er åpen til andre måter og hjelp for å kjøpe billetter og hotell alene og billigere btw, så er bare å hjelpe :) (Uten å melde meg inn i forskjellige klubber osv.)

Lenke til kommentar

Men hvor skaffer du kampbillett da? For som du sier, hotell er vel ikke stress.

EDIT: og ja, fy faen ryanair. pappa kjørte meg til haugesund og jeg tok flyet til london (etterpå toget til Manchester), som kostet faen 199 en vei! Tok da SAS fra Manchester til København også til Bergen, og det var også bare 800 eller noe. Så hvis man bestiller fly tidlig, er det alltid null stress med den delen :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Aiit, skal sjekke ut litt nå. Er ganske sikker på at jeg har lyst å fikse Pool hjemme i Mars. Skal få det til :)

EDIT: gaaaamey, får det ikke til skikkelig. får bare antall billetter fins ikke, elns. for pool kampen altså. finner du noe der? prøv en gang? :hm:

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Ja så også pakker med hotell men det ble jo samme 3000+ osv. så var egentlig greit med de tilbudene jeg fikk og skrev i den posten lenger oppe. Men håper å bestille det. Uten at jeg skal være så sikker på at jeg skal, så hadde det vært kjekt å se om det var noen som var interessert i å bli med herfra :)

Lenke til kommentar
3) Mye skader sentralt, men av de aktuelle ønsker jeg meg Anderson og Giggs. Sistnevnte har hatt noen fantom stikkere i de siste kampene. Nani bør være bankers på kant. Han har eid i det siste.

Hva? Jeg håper vi får se Park og Ronaldo på hver sin kant i morgen, men føler på meg at Ronaldo får hvile i morgen og begynner på benken. Så Nani og Park på hver sin kant. Ikke at det gjør noe, men Park og Ronaldo er så klart førstevalget. De er uten tvil de kantene som er i best form per dags dato.

Lenke til kommentar
3) Mye skader sentralt, men av de aktuelle ønsker jeg meg Anderson og Giggs. Sistnevnte har hatt noen fantom stikkere i de siste kampene. Nani bør være bankers på kant. Han har eid i det siste.

Hva? Jeg håper vi får se Park og Ronaldo på hver sin kant i morgen, men føler på meg at Ronaldo får hvile i morgen og begynner på benken. Så Nani og Park på hver sin kant. Ikke at det gjør noe, men Park og Ronaldo er så klart førstevalget. De er uten tvil de kantene som er i best form per dags dato.

Uenig. Ronaldo er ikke i form og får ikke til en dritt.. Ja, han scora ett mål(alene med keeper skulle det bare mangle..), men Nani har vist mye, mye mere enn Ronaldo i de siste kampene. Nani har rett og slett vert veldig god.

Lenke til kommentar

Nani var god mot Celtic, og spelte bra dei 20 minutta han fekk mot eit slitent WBA. Etter mi meining har han ikkje vist seg så veldig stabil enda, men det kan hende han har fått den nødvendige sjølvtilliten med mål mot WBA og den gode kampen mot skottane. SAF knows best, og om han spelar, så spelar han. Enkelt og greit.

Må få en kamerat til å sende oppdateringar. Kan egentlig ikkje bruke tlf på jobb heller, men får vel snike meg inn på lageret og sjekke korleis det går. Ser forresten på United.no at Possebon er i den preliminere troppen. Totalt usannsynlig at han får vere blant dei 18 på bane/benk, men det hadde vore litt morsomt. Han viste jo visstnok veldig gode takter for reservane. Brukte ti minutt på å finne seg sjølv, og spelte veldig bra resten av kampen. Det er kanskje ikkje heilt bra i forhold til britar i klubben, men dersom Anderson og Possebon får utløp for det fantastiske potensialet sitt, tenk for ei sentral midtbane det kunne blitt om en 4-5 år :love:

Neiss. På tide å stikke. Lykke til med kampen, så satsar eg på at eg kjem heim til tre veldig greie poeng. Det skal helst vere det om ein ser på dei to laga si form dei siste kampane.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...