Latias Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Nå som vi har fått en tråd å preike om fotball generellt i, kan vi ikke bruke den da. Så kan vi skrive om United og bare United her. Gerrard ønsker jeg ikke å lese om her. Nettopp spist Haha. La oss snakke om kampen i morgen. Hvordan blir laget? Tror på noe slikt: VDS Brown - Ferdinand (Evans) - Vidic - Evra (O'Shea) Ronaldo - Fletcher - Anderson - Nani/Giggs Berbatov - Rooney Kanskje han kjører 4-3-3 med Tevez også i startoppstillingen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Har noen videoopptak av der Ronaldo sier at han vurderte Real Madrid i sommer? Han sa vel at han drar om Real betaler de sinnsyke summene media opererte med. Endret 24. oktober 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Men en du burde ha hørt om: Å pynte litt på ting. Det er det vi har slike biografi-shit til Hvis han følte seg uønsket pga pengene han ble tilbudt - Betyr penger så mye for Gerrard? Dette er ikke bare hentet fra biografien til Gerrard, men det han sa den dagen han gikk ut med at han ønsket seg bort. Pengene var ikke det som gjorde at han følte seg uønsket, men det faktum at det at gikk mange måneder fra han ba om ny kontrakt til Parry i det hele tatt ville diskutere forlengelse. Jeg forventer ikke at du skal forstå det, dog. Tilbudet som til slutt kom fra Parry var ikke spesielt godt, og agenten til Gerrard anbefalte ham å takke nei til det. Der og da var det nok mange følelser i sving for Gerrard, men poenget er at han ble til tross for alt dette. Det beviser mye. Gerrard bryr seg helt sikkert om penger også, men tydeligvis ikke i så stor grad da, ettersom han kunne fått betalt veldig mye mer i rikere klubber enn Liverpool. Det er bare til å sette seg ned å lese. Så kan du og jeg ha en fin diskusjon om dette senere. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) 1) Rafael eller Brown? Sistnevnte er vel pr. dags dato vår beste hb og er blant ligaens beste i form. Var det ikke slik at Cappello hadde fått så sansen for wes? Mener å ha hørt noe slikt. Men på den andre siden, har blitt litt forelska i Rafael. 50/50 for meg. Håper ikke Neville får spille, han er red legend, men vi må tenke på fremtiden. 2) Jeg ønsker å se tevez fra start i mårra. Men kan ikke ta ut berba eller Rooney. What to do?!? 3) Mye skader sentralt, men av de aktuelle ønsker jeg meg Anderson og Giggs. Sistnevnte har hatt noen fantom stikkere i de siste kampene. Nani bør være bankers på kant. Han har eid i det siste. Endret 24. oktober 2008 av Gamebatov Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Gillarossi og Hewitt, ta det i puben. Nå har flere sagt i fra et par ganger Har allerede feid for egen dør btw, har vel ikke "OT'a" i Pool tråden i dag i det hele tatt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg føler at Rafael er for usikker bakover til å spille denne kampen. Jeg vil tro at Brown starter. Jeg ser ikke bort for at Tevez starter men jeg vil tro at Berbatov eller Rooney blir satt ut. Å spille med alle tre betyr vel at en må spille utenfor sin posisjon og det liker jeg ikke. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Håper egentlig på Brown. Viktig å stille med eit solid forsvar i morgon, og eg også trur nok Rafael blir litt for veik. Hadde vore bra for Tevez å få prøve seg litt igjen ja, problemet hans er jo no at han faktisk må prestere dei gongane han spelar frå start, for å få sjansen igjen, noko som kan få både positive og negative utfall. Satsar på det første. Med tre spissar som alle scorar mål, så blir det vanskelig å stoppe. Sentralt ser eg ikkje vekk ifrå at Anderson - Giggs kan fungere. F.eks mot Celtic syns eg Anderson gjorde veldig mykje bra, og hadde ofte ei meir defansiv rolle enn Fletch, samtidig som han er med framover, startar angrep og har begynt å få dreisen på langpasningane. Gledar meg over framgangen hans Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 På united.no står det at Carrick er tilbake i morgen. Betyr det at han er tilbake i trening i morgen, eller er han spilleklar? Lenke til kommentar
Taraldsvik Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) På united.no står det at Carrick er tilbake i morgen. Betyr det at han er tilbake i trening i morgen, eller er han spilleklar? Nei, han er ikke spilleklar. Meanwhile, fit-again midfielder Michael Carrick will not be considered for Saturday's match, but may be in contention for Wednesday's visit of West Ham United. Kilde Endret 24. oktober 2008 av Taraldsvik Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Synd han ikke kan spille i morgen, men herlig at han er tilbake. Lenke til kommentar
Taraldsvik Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Latias: helt enig, hadde vært greit å ha han tilbake mot Everton. Men som du sa, det viktigste er at han er tilbake. Endret 24. oktober 2008 av Juliess Fjernet svar på slettet innlegg Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 To OT-innlegg har blitt slettet. Dette innlegget skal ikke kommenteres, reaksjoner på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Da er jeg tilbake fra Max Payne, møkkafilm. Kastet vekk 100 kr. der gitt. MEN, on topic (), Carrick?! Kanskje tilbake til West Ham?! Ser på dette som meeeeget positivt, men en ting jeg begynte å tenke på nå: i alle disse dagene Carrick har vært ute alvorlig skade i foten, har Owen Hargreaves, han som skulle backe opp veldig mye for oss, vært ute og UTEN en skikkelig skade; bare en langvarig "irritasjon". Fordi la oss innse det nå, Hargreaves blir aldri "klar" i knærne, det er så og si permanent. Ser på dette som utrolig synd, selvom vi har spillere som kan spille der. Men la oss ikke tenke negativt. Jeg syns forresten at Anderson og Fletch bør starte igjen; glimrende mot Celtic! Nani og Ron på kantene, og Rooney og Berba på topp. Forsvaret skriver vel seg selv når Vida og Rio er klare, og Evra og Brown. (For min del, er det null sjanse at Rafael skal starte en fysisk bortekamp mot Toffees) Ja, Neville er mulighet, men tviler at han starter sånne kamper på borte bane. (Husker han startet mot Chelsea, men uansett, han fikk jo 90 min i midtuka). Og ja, Gerrard saken, hører vel ikke hjemme her; men det var ganske klart at Gerrard ble nesten tvunget til å gjøre det han gjorde. (Hewitt klarte å forklare det godt nok til meg som nevnt her for noen uker siden ) Kamp om 13 timer Endret 24. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Da har jeg våknet og lest gjennom alt som er blitt skrevet i dag. Raste: Haha? "Jeg liker kun Ronaldo som spiller og ikke som person". Sorry, men du kan ikke ro deg i land lenger nå, uansett hvor mye du prøver. Hewitt: Når kommer den nye boka? Gamebatov: Brown selvfølgelig. Rafael er reserve i år, mens Neville er vår backupbackup. Mods: Slette OT-innlegg? Dere har misforstått bittebittelitt, det er jo hjemmestadion vår da tøysekopper. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Gruelig irriterande at eg ikkje får sett kampen i morga. Hadde håpt på å sjå et United-lag som forhåpentligvis fortsetter i samme stil som vi har hatt siste kampane. Vi har fem kampar uten å sleppe inn mål no, og 14-0 i målforskjell. Med tre poeng i morgon, og minimum eit av laga på toppen mister poeng i løpet av helga, så nærmar vi oss akkurat sånn som vi skal. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Gruelig irriterande at eg ikkje får sett kampen i morga. Hadde håpt på å sjå et United-lag som forhåpentligvis fortsetter i samme stil som vi har hatt siste kampane. Vi har fem kampar uten å sleppe inn mål no, og 14-0 i målforskjell. Med tre poeng i morgon, og minimum eit av laga på toppen mister poeng i løpet av helga, så nærmar vi oss akkurat sånn som vi skal. Kan tenke meg, jeg har ikke gått glipp av united kamp siden Fulham hjemme i 2005 tror jeg det var, når vi vant 3-2. Fikk telefonregning på 550 kroner for bare den samtalen da, var i Italia og ringte en kompis som satt i Norge og så på VG Live for meg Og det var ille. Så kan tenke meg at det må være ekkelt. 14-0 over 5 kamper er ingenting mer enn jeg forventer av de 11 klassespillerne vi stiller med. Vi har nesten ikke grunn til å slippe inn mål med Rio og Vida sentrale og Evra på venstre og sterke Brown på høyre siden. Backet opp med en klassekeeper Ser for meg en vanskelig start i morgen, men tror vi ror det i land etterhvert Endret 24. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Noen andre enn meg her på HW som skal på Chelsea-kampen i januar? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Kan tenke meg, jeg har ikke gått glipp av united kamp siden Fulham hjemme i 2005 tror jeg det var, når vi vant 3-2. Det var den kampen Park hadde tre assist Og den var på Craven Cottage. Endret 24. oktober 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 ÆÆÆ, det er kamp ETTERPÅ Gleder meg noe alvorlig mye nå. Digg å tenke på at det er 3 PL kamper på en uke nå, samt CL borte mot Celtic etter det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Kan tenke meg, jeg har ikke gått glipp av united kamp siden Fulham hjemme i 2005 tror jeg det var, når vi vant 3-2. Det var den kampen Park hadde tre assist Og den var på Craven Cottage. Riktig, den var på Craven Cottage! http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/e...rem/4277836.stm Nope Goscinny, ser på disse 3 kampene som aktuelle: 06/12/2008 Man utd - Sunderland i Manchester. 14/03/2009 Man Utd – Liverpool i Manchester. 16/05/2009 Man Utd – Arsenal i Manchester. Mest på de siste to, vet ikke om jeg får det til i Desember. EDIT: og siden jeg så oss banke Arsenal i fjor på OT, vurderer jeg sterkt "største" kampen av sesongen mot Pool Endret 24. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå