Limbeck Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Hva i helsike er det med den gutten? Hadde han bare visst å kunne snakke for seg. "Fansen vil elske meg igjen" og "jeg har ingen konkurrenter". Glad vi ikke har sånne spillere i Liverpool. Hvordan kan dere, spesielt du Raste, like denne gutten? Hadde dere hatt Ronaldo og vi Gerrard hadde du klaget på Gerrard. Liverpool supportere har alltid klaget over de beste spillerene våre. Ronaldo er intet unntak Endret 24. oktober 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Nevah Gerrard er mye mer sympatisk. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Så du endret ditt innlegg. Klager aldri på Tevez eller Vidic (bortsett når han meier ned Keane som bakerste mann ) for eksempel, de er blandt deres beste spillere. Jeg hater bare sånne overlegne, hovmodige spillere som Ronaldo og Drogba. Rooney kommer seg han også, men var litt ung og dum før Lampard er også en sympatisk fyr jeg ikke kan klage på. Han er som Gerrard, bare klassen under . Terry derimot... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Gerrard er mye mer sympatisk. Du kjennern godt eller? Blir som når Chelsea supporterne sier Terry er sympatisk - Yeah right. Blir som om jeg skulle sagt at Totti er sympatisk, han har blitt en i ettertid, men han blir dømt for sin fortid Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Nei... Ikke kom her og påstå at Ronaldo og Gerrard er like sympatiske. Den må du lenger ut på landet med. Dessuten går ikke Gerrard ut i media og ønsker seg bort, eller sier han ikke har noen konkurrenter om en pris. Gerrard er mye mer sympatisk. Du kjennern godt eller? Blir som når Chelsea supporterne sier Terry er sympatisk - Yeah right. Blir som om jeg skulle sagt at Totti er sympatisk, han har blitt en i ettertid, men han blir dømt for sin fortid Kjenner Gerrard godt, spiller bilijard med han hver uke. Sympatitest - Hvem passer ikke inn? Terry - C. Ronaldo - Drogba - Gerrard? EDIT: Ups, spammer i Unitedtråden nå ja. Trodde jeg var i fotballpuben, eller TIA. Trådene er jo nesten helt like Endret 24. oktober 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Var det ikke Gerrard for et par år siden som sa at han ønsket seg vekk? Tror TC47 linket til en sånn link for noen uker siden. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Nei... Ikke kom her og påstå at Ronaldo og Gerrard er like sympatiske. Den må du lenger ut på landet med. Dessuten går ikke Gerrard ut i media og ønsker seg bort, eller sier han ikke har noen konkurrenter om en pris. Jeg har sagt det før (Og Hewitt kan komme å klage), men Gerrard ville eller ihvertfall vurderte å baile han også, remember that Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Så edel du var da. Glad Liverpool har sånne edle riktige supportere som du som ikke lar seg påvirke av hvilken klubb spillere spiller for. My Ass. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Sympatitest - Hvem passer ikke inn? Terry - C. Ronaldo - Drogba - Gerrard? Ingen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Takk Limb Raste: TC gjorde det ja, så kom Hewitt med en stil som forklarte det. Orker ikke finne den for deg. Men spør TC heller Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Kjenner Gerrard godt, spiller bilijard med han hver uke. Sympatitest - Hvem passer ikke inn? Terry - C. Ronaldo - Drogba - Gerrard? EDIT: Ups, spammer i Unitedtråden nå ja. Trodde jeg var i fotballpuben, eller TIA. Trådene er jo nesten helt like Første sitatet ditt er ikke funny. Jeg er enig at Ronaldo ikke virker som den mest sympatiske spilleren, snarere tvert imot. Men det finnes større (Les: Roma!). Raste: TC gjorde det ja, så kom Hewitt med en stil som forklarte det. Orker ikke finne den for deg. Men spør TC heller Jeg husker det veldig godt, bortforklaringer all the way. Gerrard ville baile, face it. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg kan jo ikke skuffe Giallorossi. Gerrard "ville bort" fordi han følte seg uønsket og klubben ikke var spesielt villige til å fornye kontrakten hans. Det var Gerrard selv som tok initiativ til nye kontraktsforhandlinger, men klubben (Parry) drøyet det lenge og kom til slutt med et dårlig tilbud. Gerrard følte seg uønsket og gikk ut med det, men ombestemte seg så og ble i Liverpool likevel. Kan ikke sammenlignes med Ronaldo, Gerrard ble i klubben til tross for at klubben behandlet ham dårlig. Ronaldo får bli i Man Utd til tross for at han behandler klubben dårlig. Men dette er vel strengt tatt mer fotballpub-snakk enn i denne tråden. Nå har dere jo fått ønsket om en drittslengingstråd, hvorfor ikke bruke den? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Kjetil facer ingeting, det merker du på'n Jeg driter også i Hewitt sine stiler, de får jeg vondt i magen av. Ikke vondt ment da Hewitt Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det sitatet mitt skulle ikke være morsomt - Tragisk spørsmål fra Giallo - tragisk svar fra meg Hewitt, takk for kortversjonen Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg kan jo ikke skuffe Giallorossi. Gerrard "ville bort" fordi han følte seg uønsket og klubben ikke var spesielt villige til å fornye kontrakten hans. Det var Gerrard selv som tok initiativ til nye kontraktsforhandlinger, men klubben (Parry) drøyet det lenge og kom til slutt med et dårlig tilbud. Gerrard følte seg uønsket og gikk ut med det, men ombestemte seg så og ble i Liverpool likevel. Kan ikke sammenlignes med Ronaldo, Gerrard ble i klubben til tross for at klubben behandlet ham dårlig. Ronaldo får bli i Man Utd til tross for at han behandler klubben dårlig. Men dette er vel strengt tatt mer fotballpub-snakk enn i denne tråden. Nå har dere jo fått ønsket om en drittslengingstråd, hvorfor ikke bruke den? Lol, Mr. faggot kalte på deg jah Jeg sier har aldri prøvd å sammenligne Ronaldo og Gerry når det gjelder dette, Ronaldo er ikke akkurat den mest lojale spilleren. Men en du burde ha hørt om: Å pynte litt på ting. Det er det vi har slike biografi-shit til Hvis han følte seg uønsket pga pengene han ble tilbudt - Betyr penger så mye for Gerrard? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Har noen videoopptak av der Ronaldo sier at han vurderte Real Madrid i sommer? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 *Men dette er vel strengt tatt mer fotballpub-snakk enn i denne tråden. Nå har dere jo fått ønsket om en drittslengingstråd, hvorfor ikke bruke den? Nå ønsket vi tråden blandt annet for å få visse type inlegg bort fra denne tråden da. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Nå som vi har fått en tråd å preike om fotball generellt i, kan vi ikke bruke den da. Så kan vi skrive om United og bare United her. Gerrard ønsker jeg ikke å lese om her. Nettopp spist Edit: Limbeck, hehe, nice Skifter samtaleemne: Er Evra og Ferdinand klare til i mårra? Endret 24. oktober 2008 av Gamebatov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå