Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, feilsitering in my ass.

Derfor jeg skrev Spesielt Raste.

Og du, den siste setninga var fantastisk formulert :p

EDIT: Var svar til Giallo.

Raste: Oh, sikker på det?

Ronaldo-avatar, Ronaldo-drakt(er?) og sikkert masse plakater av han på rommet? :p

Uansett, du forsvarer alltid Ronaldo i alle situasjoner. :p

Har ingen ROnaldo drakt, og har ingen plakater av han. Derimot har jeg plakat av J.Lo om du er interessert i det.

Ronaldo-avatar har jeg pga jeg liker spillestilen hans.

Jeg forsvarer Ronaldo når jeg mener jeg bør gjøre det da det ofte er media som vrir om ting. Dog, så kommer han med mye dumt i blant, men sånn er PR-Kåte folk.

Lenke til kommentar

Det er 2x45 minutter som teller! Så lenge vedkommende ikke oppfører seg som en idiot da og spiller bra for laget vårt så driter eg stort sett i ka han gjør på fritiden...

Det han holdt på med i sommer kan han dog holde seg for god til, da slike ting påvirker spillet og laget... Og etter slike uttalelser så bør han bevise at United er et lag han vil være i.

At han er kjepphøy er en positiv ting, for d tyder på at han kommer til å kjempe for å komme tilbake til den formen han var i!

Lenke til kommentar

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4379580,00.html

We accept that Ronaldo decided to stay at Manchester. It is forgotten. Not only for January but, I think, for ever.

Real Madrid president Ramon Calderon

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA :!: :D

Jeg gir deg max en uke,mr.goofmaker Calderon,så sier du eller vitse-treneren din "neste sommer er Ronaldo vår!"

You so funny I could die!

Lenke til kommentar

Han burde vinne i år synes jeg. Mente han skulle vunnet den i fjor også. Det enste som kan ødelegge for han nå er vel att han har vært skadet og ikke er i form nå. Selv om jeg ikke kan fordra han så er det ikke mulig og se bort i fra prestajonene hans på banen. Og er ikke helt sikker på om det som han har sagt stemmer. Virker nesten litt drøyt til og være han tilogmed.

Lenke til kommentar
Jeg ser den Hyrlen, jeg syntes også at det er "artig" på en måte, at de Engelske laga hæpper i Europa. Det skrev jeg senest i går kveld faktisk. Men likevel, jeg hater Liverpool og Chelsea for intenst til at jeg håper de vinner noe som helst. Arsenal syntes jeg at det er morro med i CL.

Om Riise putter i dag (jf selvmålet på brua) hadde jeg syntes det var gøy'ish. Ikke glad i Riise, men jeg misliker Chelsea mer og siden de kommer til å synge sanger til riise, hadde det vært artig om sistnevnte avgjorde på brua, gjerne på overtid elns.

Mitt hat for Liverpool og Chelsea er grenseløst. Jeg kan ikke se kamper med kamerater som holder med disse lagene, minus et untak. Ender bare opp med munnhuggeri og surmuling, uansett hva som skjer. Hater å måtte "overbevise" fotballfaglige idioter (Liverpool supportere generellt) om at spillere som Fletcher og Park er gode. Sist helg dro jeg på byen med United drakta (sang seff glory glory man utd høyt midt i sentrum! Et must for velvære i sjelen) og ifølge kompiser bråka jeg med alle som sa de holdt med pool. Til min unskyldning var jeg drita full, riktignok. Kolapset i en park og husker ikke en dritt selv fra kvelden :) Glad jeg har gode venner som kjørte meg hjem, selv om jeg spydde som et hælvette. Taxifolka gadd som vanlig ikke...

:wow: Det kom som en bombe :p Selv kjenner jeg ganske mange som heier på liverpool, ingen klarer å innse at United har mange gode spillere ;) og at spillere som f.eks. Vidic faktisk er gode.

Lenke til kommentar
:wow: Det kom som en bombe :p Selv kjenner jeg ganske mange som heier på liverpool, ingen klarer å innse at United har mange gode spillere ;) og at spillere som f.eks. Vidic faktisk er gode.

Vel hvis de ikke klarer å se at ALLE united sine spillere er "gode" bør de seriøst revurdere sin oppfatning av CL og PL.

Lenke til kommentar
Til min unskyldning var jeg drita full, riktignok.

Ingen unnskyldning det

Sjokk at den kom fra deg, vedder 20spenn på at du er kristen :) Litt tøving på byen gjør ingenting.

... "og at spillere som f.eks. Vidic faktisk er gode."Hvis noen hadde sagt til meg at Vidic ikke var god, hadde jeg ikke svart engang. Vedkommende hadde vært uverdig mitt svar :)

Lenke til kommentar

Gratulerer med dagen wazza :love:

En spiller, som nevnt over, virker som om har spilt her i en evighet og snart er klar for oldis turneringer rundt om på kloden. MEN, som kun er 23år og har mange, mange fantastiske sesonger for United i vente. Jeg tror Roon er i United hele karrieren sin :)

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...