Mrs Hatta Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Ingen grunn til at vi ikke skal klare det. Herregud, jeg går med en følelse av at vi vinner the treble igjen. Tror ikke det er så smart av meg:P Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 30. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2007 Ingen grunn til at vi ikke skal klare det. Herregud, jeg går med en følelse av at vi vinner the treble igjen. Tror ikke det er så smart av meg:P 8273178[/snapback] hehe, der er både jeg og Sir Alex enig i at det kan vere tøft. Men jeg håper, og har en BITTELITEN følelse at det ikke er så langt ifra at vi klarer det må jeg innrømme I dag dumpet billettene til turen i postkassen gleder meg Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Er det et program eller side der jeg kan se kampen i dag? Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Det finnes flere.. Kommer ikke på en akkurat nå, men jeg poster kanskje en side senere i dag =) Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Er det et program eller side der jeg kan se kampen i dag? 8278986[/snapback] Har samme problem som deg, sitter på fjellet nå på "lånt" internett og lurer på hvor jeg kan se kampen? Burde jeg laste ned tvants til denne pc'en? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Tvants? Er det er prg som man kan se united kampen ikveld? Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Tvants? Er det er prg som man kan se united kampen ikveld? 8279437[/snapback] Ja! Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Kommer Ronaldo til å rundfinte Gamst? Ehh....Ja! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Siden begge spille mest på venstre siden så kommer vel ikke det til å skje alt for mye vil jeg tro... Dagens lag: van der Sar Heinze Ferdinand Brown Ronaldo Rooney Giggs Park Vidic Carrick Scholes Solskjær er på benken... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg trodde Saha skulle være tilbake til denne kampen? Ihvertfall en offensiv benk. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Er det en nordmann jeg har lyst til å se i Man Utd-trøya så er det Gamst Pedersen. Han legger utrolige crossballer og frispark, en skikkelig Beckham-type som også har vanvittig arbeidskapasitet. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Faen heller. Der var Vidic ute. Håper virkelig ikke det er så ille som det ser ut som. Faen da. 0-1=/ Endret 31. mars 2007 av TeggY Lenke til kommentar
Camron Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 28 Vidic blir båret ut og har veldig vondt. Mye tyder på at han har brukket kragebeinet. Det er dårlig nytt for Manchester United. Digg. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Og selvfølgelig var det Gamst som skapte hele målsjansen med enda en crossball. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Rovers har jo vært gode mot United de siste åra, så det er vel ikke noe overraskelse om de får slasket med seg poeng i denne kampen. Men, det blir vel tre poeng til hjemmelaget, helt på tampen, tenker jeg. Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Faen heller. Håper de klarer å dra i land denne... Nervøs... Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Jaaaa! Det er så fortjent. Det er ingen andre lag i verden som har et så høyt gir som Manchester United på hjemmebane. Fra dommeren blåste 2. omgang i gang og til det stod 2-1 har nesten ikke en eneste Blackburn-spiller rørt ballen og det er blitt skapt 4-5 enorme målsjanser på så kort tid. Dette er noe av det mest massive presset jeg har sett. Endret 31. mars 2007 av @daniel89j Lenke til kommentar
fakey Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Mourinho, are you listening You'll better keep our trophy glistening We'll be back in May, to take it away Walking in a Fergie wonderland Endret 31. mars 2007 av banansplitt Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Verden er rettferdig! Så sykt deilig det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå