KEX Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Er Saha skadefri? Det kan da ikke vare lenge, mannen må være laget av kjeks. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Han har vært på benken siste 3-4 kamper tror jeg, og har vært med på alle. Så det vil si han er spilleklar, ja. Lenke til kommentar
KEX Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Får håpe han klarer å holde seg skadefri over en lang periode, da. Saha er i utgangspunktet en glimrende spiss som dessverre har fått ødelagt mye på grunn av alle skadene. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Njaa, jeg hadde vært enig med deg 2 år siden. Men nå er han faktisk bare en "OK" spiss selvom han er skadefri. Han kunne vært glimrende. Lenke til kommentar
KEX Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jepp, fordi alle skadene har satt han langt tilbake. Mannen er jo heller ikke gammel (f. 78), så han burde jo være på toppen av sin karriere nå. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) 30? Hmm. Nei jeg vet ikke jeg. Jeg syns 27-29 er toppen, og 30+ er liksom når alle vet du har klasse også scorer du ganske ofte. Men spiller uten det samme "flair" eller eleganse. Endret 24. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Ikke for å vere bitch eller wannabe mod, men de siste sidene ligner veldig på diskusjoner som ikke har noe med united å gjøre? Som elgjakt, ku melking og raste i støtfangeren til limb Men men, for all del..er jo mod sin oppgave å bestemme. SÅ, noen som lever så sent på natta? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 You know it mr. mod! tss, you wish forøvrig bra at possebon er tilbake, ikke fullt så bra at drogba slipper straff(bombe!) og tror rooney scorer 2/3 mål mot everton..Tevez og/eller Berba scorer sine respektive 2 mål. Ergo, jeg tror det ender med 4/5-0 faktisk.. Ikke skyt meg plz Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hmm, skeptisk jeg. Kan se for meg en 0-1 fra en corner som i fjor der. Er jo på tida Vida får seg ett mål han da Men skjønner faktisk at det er vanskelig å se at Rooney IKKE scorer et mål, det må nesten skje. Blir 100 mål osv. på sammen banen han scorte 1. blabla. Destiny Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Ikke for å vere bitch eller wannabe mod, men de siste sidene ligner veldig på diskusjoner som ikke har noe med united å gjøre? Som elgjakt, ku melking og raste i støtfangeren til limb Men men, for all del..er jo mod sin oppgave å bestemme. Hehe, OT er ikke velkommen i Fotball-kafèen-kaf'fen-puben-pøbben (Hva foretrekker du, Giallo?), men i ManU-tråden kan man snakke om alt Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 jeg hr slettet litt off topic. hold dere til topic gutter og jenter. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hehe, OT er ikke velkommen i Fotball-kafèen-kaf'fen-puben-pøbben (Hva foretrekker du, Giallo?), men i ManU-tråden kan man snakke om alt Jeg foretrekker mye rart jeg vett Lenke til kommentar
archanios Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jaja, først og fremst gratulerer med dagen til oktobers store formspelar, Wayne Rooney. Hipp, hipp hurra! Berre håpe han kan feire med eit par mål mot Everton. Rio og Evra er klare til å møte Everton. Eg skal på jobb så eg får ikkje sett kampen dessverre. Hadde vore bedre med avspark klokka 16. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 *http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/jeg_har_ingen_konkurrenter Jeg nekter å tro på at han har sagt alt dette. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg nekter å tro på at han har sagt alt dette. Tror ikke jeg heller gitt, sikkert Nobbish oversettelse fra Italiensk til Engelsk Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hva i helsike er det med den gutten? Hadde han bare visst å kunne snakke for seg. "Fansen vil elske meg igjen" og "jeg har ingen konkurrenter". Glad vi ikke har sånne spillere i Liverpool. Hvordan kan dere, spesielt du Raste, like denne gutten? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Hva i helsike er det med den gutten? Hadde han bare visst å kunne snakke for seg. "Fansen vil elske meg igjen" og "jeg har ingen konkurrenter". Glad vi ikke har sånne spillere i Liverpool. Hvordan kan dere, spesielt du Raste, like denne gutten? Feilsitering skjer hyppig i england Edit: Det er en forskjell på å like og akseptere gutten, de fleste her inne (utennom Lovahboy'n Raste) ønsker kun at fans som Night til å akseptere han, ikke direkte like/digge han. Endret 24. oktober 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg likern ikke, hva faen. Jeg liker han som fotballspiller og ikke person. Når kan folk få det inni hue? Men som sagt, så tror jeg heller ikke han har sagt dette. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Haha, feilsitering in my ass. Derfor jeg skrev Spesielt Raste. Og du, den siste setninga var fantastisk formulert EDIT: Var svar til Giallo. Raste: Oh, sikker på det? Ronaldo-avatar, Ronaldo-drakt(er?) og sikkert masse plakater av han på rommet? Uansett, du forsvarer alltid Ronaldo i alle situasjoner. Endret 24. oktober 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå