Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gleder meg til kampen på lørdag.

Rooney skal prøve og score sitt mål nr. 100 i karrieren mot gamleklubben dagen etter at han fyller 23 år! Å score mål nr. 100 på samme bane som der man scorte sitt første mål er spesielt. :)

Selfølgelig scorer Rooney på Lørdag, tror også Ronaldo putter et.

Så scorer også Nani.

Lenke til kommentar

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1025657

Så sosialt som dette forumet nå er blitt, og så mange brukere som går på tvers av tråder, låner andres tråder osv - så er det en ting som er rimelig tydelig.

Dette forumet trenger en skravletråd! Og, den skal dere få her og nå smile.gif. Intensjonen er enkel, i denne tråden snakkes det om alle kamper som går, hvordan det går og ikke går med ulike lag, mål som scores osv - altså ALL generell fotballprat som ikke passer inn i ditt eget lags egen tråd!

Så, fyr løs, er bare å starte å skrive. Fortsett gjerne på off-topic-samtaler fra de andre trådene om dere ønsker det.

Fra og med nå vil skravlingen om FOTBALL flyttes inn dit. Ren skravling og off-topic vil slettes som før.

Setter pris på at dere starter å bruke den tråden der mest mulig - mener dette er et godt tiltak slik at de som vil skravle om fotball generelt kan få lov til det, og de som vil prate om sitt eget fotballag slipper å bla forbi ting som omhandler andre lag og mer sosiale greier!

Lenke til kommentar

Det var om natten når vi endelig signerte Berba. Meg og Points mot Game og Night. Taperen skal ha you'll never walk alone som signatur/eller synge den elns.

Veddemålet var at meg og Points sa at han ikke scorer 4 i en kamp, og Game og Night sa at han skal.

Lenke til kommentar
Berbatov x 4 på Goodison. Vent og se, det kommer! I called it.

Starten så var'e kanskje litt humoristisk å si det - men det har blitt utvanna :roll:

Hvor mange ganger har jeg sagt det? Tre ganger?

Du er klar over at vi har et veddemål på gang, et veddemål jeg nødig vil tape.

Var jeg med på den betten?

Lenke til kommentar

Åj, my bad. Akutt grønn stær.

Borte mot Everton på Lørdag 13.30. Gled-gruer meg litt, da Everton på en god dag er køddene å slå på bortebane. Dessuten bør vi ta 3p, ettersom Chelsea møter Pool i helga. Uavgjort eller borteseier hadde vært et godt resultat der.

Lenke til kommentar
Åj, my bad. Akutt grønn stær.

Borte mot Everton på Lørdag 13.30. Gled-gruer meg litt, da Everton på en god dag er køddene å slå på bortebane. Dessuten bør vi ta 3p, ettersom Chelsea møter Pool i helga. Uavgjort eller borteseier hadde vært et godt resultat der.

Kampen er faktisk 13:00.

Den er så tidlig fordi det pleier å være bråk mellom lagene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...