Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
erre noen som har fulgt med Fabio i de siste? Er han ikke god nok? skader?

skulle ikke Fabio liksom være bedre enn Rafael?

Fabio har vel slitt med skader ^^, BTW, Rafael har imponert utrolig godt i Pre season de kampene han spilte der, derfor han spiller mer på A-laget enn bror hans ;) Ja, pluss at Evra er verdensklasse back, mens vi har en gammel Neville og en omskolert Brown på høyreback... Derfor spiller Rafael mer

Lenke til kommentar

Forlan er en skikkelig godgutt:

"På grunn av forholdet mellom de to klubbene er jeg sikker på at det også ville ha gledet alle rundt Old Trafford. Jeg vet jo at det eksisterer en spesiell rivalisering mellom Man. United og Liverpool, og hvor mye det ville betydd for United-fans, som jeg bestandig har hatt et nært forhold til."

Possebon spilte da reservene slo City i går

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar

"På grunn av forholdet mellom de to klubbene er jeg sikker på at det også ville ha gledet alle rundt Old Trafford. Jeg vet jo at det eksisterer en spesiell rivalisering mellom Man. United og Liverpool, og hvor mye det ville betydd for United-fans, som jeg bestandig har hatt et nært forhold til."

Selv om mannen har trekantete føtter er han fortsatt ok i min bok! Hvertfall med slike uttalelser :)

Lenke til kommentar
erre noen som har fulgt med Fabio i de siste? Er han ikke god nok? skader?

skulle ikke Fabio liksom være bedre enn Rafael?

Fabio har vel slitt med skader ^^, BTW, Rafael har imponert utrolig godt i Pre season de kampene han spilte der, derfor han spiller mer på A-laget enn bror hans ;) Ja, pluss at Evra er verdensklasse back, mens vi har en gammel Neville og en omskolert Brown på høyreback... Derfor spiller Rafael mer

Fabio passer ikke til engelskfotball med andre ord?

Lenke til kommentar
Ja, pluss at Evra er verdensklasse back, mens vi har en gammel Neville og en omskolert Brown på høyreback... Derfor spiller Rafael mer

edit: Apropos en gammel Neville. Du ser forresten i hver kamp han spiller nå at han er skuffet og ikke får til ting som før. Greit nok at jeg bare har sett Rafael mot AaB (startet han ikke en EPL-kamp?), men jeg syns uansett han snart bør få førstelagsplass.

Endret av niko_90
Lenke til kommentar
Jenter?! Hvor?!

Beckham til Ac milan forøvrig? jeg vil mye heller ha den mannen hjem, å ha hans og Scholes høyrefoter bak spisser som Rooney, Ronaldo, Berbatov og Tevez!

Enig. Sist gang trente han også med Arsenal og ikke med oss. Men han stikker sikkert til Milano pga frøkna. Moteby, vet du....

Lenke til kommentar

Selv om mannen har trekantete føtter er han fortsatt ok i min bok! Hvertfall med slike uttalelser :)

Han ble spansk toppscårer og fikk gullstøvelen en sesong da. Han slet med engelsk fotball og selvtilliten. Villareal fikk han for to mill. Det var litt av et kjøp :)

Noen klipp med Forlan:

Jeg bare elsker den fyren. Good guy.

Under sesongen der han ble toppscårer sa han at han takker Fergie og Manchester United for alt han har lært og at han skulle ønsket han kunne gitt mere tilbake for den tiden han var her.

Når søsteren hans havna i rullestol etter en bilulykke sa han til henne at han skulle bli verdens beste fotball spiller og spille for verdens største klubb og tjene masse penger slik at hun kunne få så mye hjelp som mulig.

Lenke til kommentar

Han ble spansk toppscårer og fikk gullstøvelen en sesong da. Han slet med engelsk fotball og selvtilliten. Villareal fikk han for to mill. Det var litt av et kjøp :)

Noen klipp med Forlan:

Jeg bare elsker den fyren. Good guy.

Under sesongen der han ble toppscårer sa han at han takker Fergie og Manchester United for alt han har lært og at han skulle ønsket han kunne gitt mere tilbake for den tiden han var her.

Når søsteren hans havna i rullestol etter en bilulykke sa han til henne at han skulle bli verdens beste fotball spiller og spille for verdens største klubb og tjene masse penger slik at hun kunne få så mye hjelp som mulig.

Shit, nå fikk du meg til å savne han skikkelig :) Haha. Husker også målet mot Dudek. Herlig!

Lenke til kommentar
Haha, husker den når han ikke fikk på seg drakta igjen :p

Nye bakgrunnsbildet mitt :)

275199.jpeg

Det er gutten som har peiling på musikk det :) Metallica og Zeppelin. Blir ikke bedre.

Flotte nyheter at Rodrigo er tilbake, han er glimrende for reservene og kan få en stor karriere. Han trenger å bygge muskler og bedre fysikken, han har allerede det elementære.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...