Giallorossi Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hva i svarte faen. Går Barcelona - Basel på SportN og ikke Chelsea - Roma!? Jupp, det er Roma liksom, Rooomaa. Men jeg begynner virkelig å hate engelskmenn, makan til støgg aksent kommentatorene har på den streamen jeg ser! Herregud, "Lampad" "malAUda" osv Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hva i svarte faen. Går Barcelona - Basel på SportN og ikke Chelsea - Roma!? Viasat Sport er den nye hovedsatsingen til Viasat. Ergo vil mange "kamp nr2" gå der... Jaja. Barcelona-kampen har vært ganske underholdende til nå, er mektig å se Dani Alves være en hel høyreside alene. Selv om man skulle tro fyren som kommenterer er i begravelse. "Der er det mål ja, Leo Messi, gitt." Men greit for meg så lenge Viasat SportN fortsatt viser NFL på søndagskveldene. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Nå har Tevez startet på benken i 3-4 kamper på rad? Er han skjøvet ut i kulda på noe som helst vis? Er forøvrig 22 år, 183 høy og snaut 90 kilo. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Hva i svarte faen. Går Barcelona - Basel på SportN og ikke Chelsea - Roma!? Viasat Sport er den nye hovedsatsingen til Viasat. Ergo vil mange "kamp nr2" gå der... Ja det vet vi, men Chelsea er jo fra england og har et godt "rykte" i Norge, og når Roma på sin side også har en tullete nordmann på laget, så burde dem ha sendt den der. Dessuten så burde den uansett ha gått på SportN. Men de velger heller den mer spennende kampen Basel-Barcelona. Eneste nytten Riise kan gjøre er jo å be Norsk Tv om å sende Roma-kamper Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Trivelig dette med alder og slikt. menneh - please, ta det i fotballkafeen eller noe slikt? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Men greit for meg så lenge Viasat SportN fortsatt viser NFL på søndagskveldene. NFL - *N* fools League Endret 22. oktober 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Barca knuser Basel jo. 3-0. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Jajaja... Dette var ikke den verste CL uka! Kunne selvsagt vært enda bedre, men føler at med seier i går og Liverpool avgir poeng i dag er bra! Hadde bare chelsea og avgitt noen poeng nå... Må få de ned på jorda! Endret 23. oktober 2008 av Alastor idioti er fjernet fra innlegget. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 personangrep er ikke akkuratt beste måten å ordne opp i situasjonen. Uansett, bortimot komplett CL uke pool uavgjort, United seier barca står for underholdningen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Barcaaaaa aaaah. Så målene nå. SE Dani Alves på 1-0 målet. Ser bak med hodet og gir deiligste pasningen inntil Messi. Også scorer Messi seff, og kaldt som faen var det og. Herlig. Ser også at Hleb herjet for Barca. Arsenal mistet seriøst noen vidunderlig i Hleb. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Barcaaaaa aaaah. Så målene nå. SE Dani Alves på 1-0 målet. Ser bak med hodet og gir deiligste pasningen inntil Messi. Også scorer Messi seff, og kaldt som faen var det og. Herlig. Ser også at Hleb herjet for Barca. Arsenal mistet seriøst noen vidunderlig i Hleb. En aldri så liten show-off fra Alves der da. Sentrer først, ser bort etterpå Synd med liverpool idag, makan til linjedommere A.Madrid fortjente en seier. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Barcaaaaa aaaah. Så målene nå. SE Dani Alves på 1-0 målet. Ser bak med hodet og gir deiligste pasningen inntil Messi. Også scorer Messi seff, og kaldt som faen var det og. Herlig. Ser også at Hleb herjet for Barca. Arsenal mistet seriøst noen vidunderlig i Hleb. En aldri så liten show-off fra Alves der da. Sentrer først, ser bort etterpå Synd med liverpool idag, makan til linjedommere A.Madrid fortjente en seier. Hehe, ja, herlig som faen! Ja, irriterende at det første "målet" til A. Madrid ikke sto. Men liksom, Keane sitt mål var egentlig greit. Kanskje litt offside men nesten en fordelssak der. Men tja, uavgjort er jo egentlig greit. Selvom hvis noen skulle vinne så syns jeg det burde vært Atletico ja. Endret 22. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Atletico burde vunnet 3-0 (/3-1). En liten del inni meg dør hver gang Keane scorer. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Haha. Ikke ta det så tungt Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Atletico burde vunnet 3-0 (/3-1). En liten del inni meg dør hver gang Keane scorer. Du kan jo ihvertfall trøste deg med at det ikke vil skje så ofte da. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Atletico burde vunnet 3-0 (/3-1). En liten del inni meg dør hver gang Keane scorer. Du kan jo ihvertfall trøste deg med at det ikke vil skje så ofte da. Ihvertfall ikke like ofte som Berba =) Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Trivelig dette med alder og slikt. menneh - please, ta det i fotballkafeen eller noe slikt? Finnes det en fotballkafe her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Trivelig dette med alder og slikt. menneh - please, ta det i fotballkafeen eller noe slikt? Finnes det en fotballkafe her? Trodde dette VAR fotballkafeen jeg Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Virker i alle fall slik til tider Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Kanskje Alastor kom med litt ønsketenkning, og derfor skrev han også "eller noe slikt" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå