Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker folkens, det varmer! :)

Og i kveld heier jeg på Atletico (Aguero hvis han spiller) og Roma (ikke at det er vits dessverre, blir vel grisebanket igjen; beklager Giallo ;))

Jeg er faktisk ikke overrasket av det jeg har lest av alder av dere, tenkte meg dere var alle omtrent så unge/gamle ;)

Kanksje Aye da, trodde han var 16-17 :p Og Aye vant forøvrig konkurransen for beste måte å si grattis til meg :D

Lenke til kommentar

Jeg ser den Hyrlen, jeg syntes også at det er "artig" på en måte, at de Engelske laga hæpper i Europa. Det skrev jeg senest i går kveld faktisk. Men likevel, jeg hater Liverpool og Chelsea for intenst til at jeg håper de vinner noe som helst. Arsenal syntes jeg at det er morro med i CL.

Om Riise putter i dag (jf selvmålet på brua) hadde jeg syntes det var gøy'ish. Ikke glad i Riise, men jeg misliker Chelsea mer og siden de kommer til å synge sanger til riise, hadde det vært artig om sistnevnte avgjorde på brua, gjerne på overtid elns.

Mitt hat for Liverpool og Chelsea er grenseløst. Jeg kan ikke se kamper med kamerater som holder med disse lagene, minus et untak. Ender bare opp med munnhuggeri og surmuling, uansett hva som skjer. Hater å måtte "overbevise" fotballfaglige idioter (Liverpool supportere generellt) om at spillere som Fletcher og Park er gode. Sist helg dro jeg på byen med United drakta (sang seff glory glory man utd høyt midt i sentrum! Et must for velvære i sjelen) og ifølge kompiser bråka jeg med alle som sa de holdt med pool. Til min unskyldning var jeg drita full, riktignok. Kolapset i en park og husker ikke en dritt selv fra kvelden :) Glad jeg har gode venner som kjørte meg hjem, selv om jeg spydde som et hælvette. Taxifolka gadd som vanlig ikke...

Lenke til kommentar
Og Roma (ikke at det er vits dessverre, blir vel grisebanket igjen; beklager Giallo ;))

Pøh, nå er til og med Doni meldt klar til kampen (Ikke det at han er kvalitet), men da slipper vi ihvertfall å bruke Arthur, har ikke spilt en kamp på 40 år, og bare når du hører navnet Arthur så blir man litt frustrert (Og når du henter keepere fra Brasil så stusser man litt over det) :p

Dagens Roma post i dag :p

(Om det blir flere får tiden vise :O)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...