Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere som skal finne kallenavn for Berbatov: Offsidetov ;)

Syntes det funker bedre med Berbatovside, spesielt siden "v"en egentlig skal uttales som en "f".

Uansett, fantastisk bra kamp i går, og du aner ikke hvor glad jeg ble, Latias ;)

Points tipper jeg er 22, mens NightKeeper er 20 (ikke akkurat ekstremt vanskelig å finne ut det :p)

Lenke til kommentar
Dere som skal finne kallenavn for Berbatov: Offsidetov ;)

Syntes det funker bedre med Berbatovside, spesielt siden "v"en egentlig skal uttales som en "f".

Dagbladet snuser nok på den allerede. De venter på at han skal befinne seg på feil side av streken igjen, klar for å ta opp kampen i ordspillkrigen.

Egentlig litt overrasket over at den ikke ble brukt i går :p

Points er faktisk 18 :) Og Raste er 16, Night trodde jeg var også 18-19, men litt usikker. Uansett, utrolig at Angels Eye er 24! Det visste jeg faen ikke! :p

Tss.. 18 er bare 4 år i fra. Raste sin alder visste jeg. NightKeeper <-- der står bursdagen hans. Angels Eye hadde jeg ikke trodd var hele 24 år. Nesten oldis her inne du... ;)

Lenke til kommentar
Gratulerer, tc47! ;)

Nå er vi der vi skal være! 14-0 i målforskjell på de siste fem kampene! Herlig av VDS som holder buret rent kamp etter kamp. :)

Ja, VDS har gjort det veldig bra i det siste :D Håper bare han fortsetter like godt, men det er vel ikke noe spørsmål, er det vel?

Gratulerer med dagen, tc47 :thumbup:

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Points er faktisk 18 :) Og Raste er 16, Night trodde jeg var også 18-19, men litt usikker. Uansett, utrolig at Angels Eye er 24! Det visste jeg faen ikke! :p

Raste - Our Little kid :p

Tror nok ikke Raste er den yngste av oss her inne nei... :innocent:

Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday to tc47, happy birthday to you :):fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...