Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Nettopp det å klare å avgjøre jevne kamper (og kamper de ikke fortjener å vinne) i sluttminuttene bør vel nesten regnes som flaks..

8250630[/snapback]

Tull. Så alle mål som kommer i ca det 85minutt og ut i jevne kamper er en tilfeldighet? :!:

8251713[/snapback]

Når nesten samtlige av de målene går til United kan en jo påstå det..

8251744[/snapback]

Du motsier jo deg selv med dette innlegget. Det du sier er at det ikke er sjeldent at United scorer i dette tidspunktet, ergo ikke en tilfeldighet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nettopp det å klare å avgjøre jevne kamper (og kamper de ikke fortjener å vinne) i sluttminuttene bør vel nesten regnes som flaks..

8250630[/snapback]

Tull. Så alle mål som kommer i ca det 85minutt og ut i jevne kamper er en tilfeldighet? :!:

8251713[/snapback]

Når nesten samtlige av de målene går til United kan en jo påstå det..

8251744[/snapback]

Du motsier jo deg selv med dette innlegget. Det du sier er at det ikke er sjeldent at United scorer i dette tidspunktet, ergo ikke en tilfeldighet.

8251837[/snapback]

Dette gjelder jo jevne kamper, ikke alle kamper. Det eg skal frem til er at United har til vane å trekke det lengste strådet i slike kamper.

Lenke til kommentar
Nettopp det å klare å avgjøre jevne kamper (og kamper de ikke fortjener å vinne) i sluttminuttene bør vel nesten regnes som flaks..

8250630[/snapback]

Tull. Så alle mål som kommer i ca det 85minutt og ut i jevne kamper er en tilfeldighet? :!:

8251713[/snapback]

Når nesten samtlige av de målene går til United kan en jo påstå det..

8251744[/snapback]

 

Hvor mange kamper er det snakk om? Fulham og Liverpool. hvilke fler?

Lenke til kommentar
Nettopp det å klare å avgjøre jevne kamper (og kamper de ikke fortjener å vinne) i sluttminuttene bør vel nesten regnes som flaks..

8250630[/snapback]

Tull. Så alle mål som kommer i ca det 85minutt og ut i jevne kamper er en tilfeldighet? :!:

8251713[/snapback]

Når nesten samtlige av de målene går til United kan en jo påstå det..

8251744[/snapback]

Du motsier jo deg selv med dette innlegget. Det du sier er at det ikke er sjeldent at United scorer i dette tidspunktet, ergo ikke en tilfeldighet.

8251837[/snapback]

Dette gjelder jo jevne kamper, ikke alle kamper. Det eg skal frem til er at United har til vane å trekke det lengste strådet i slike kamper.

8251900[/snapback]

Er jo noe som tyder på alt annet enn flaks da :)

Lenke til kommentar

Andre som skal til Roma på kvartfinalen? Jeg reiser men fikk ikke billett gjennom One United. Var i København men det holdt ikke. Bare de som var på 3 og 4 bortekamper som var med i loddtrekningen.

 

Skulle noen ha billetter kjøper jeg de gjerne. Men vi må nok på svartebørsen :D

Lenke til kommentar
Andre som skal til Roma på kvartfinalen? Jeg reiser men fikk ikke billett gjennom One United. Var i København men det holdt ikke.  Bare de som var på 3 og 4 bortekamper som var med i loddtrekningen.

 

Skulle noen ha billetter kjøper jeg de gjerne. Men vi må nok på svartebørsen  :D

8258102[/snapback]

 

 

Oii.. Husker når meg og ei venninne kjøpte Champions Leaguebilletter. Kan love deg at de er vesentlig høyere i prisklasse enn Premier Leaguebilletter.

 

Men var verdt det!

Lenke til kommentar
Andre som skal til Roma på kvartfinalen? Jeg reiser men fikk ikke billett gjennom One United. Var i København men det holdt ikke.  Bare de som var på 3 og 4 bortekamper som var med i loddtrekningen.

 

Skulle noen ha billetter kjøper jeg de gjerne. Men vi må nok på svartebørsen  :D

8258102[/snapback]

 

 

Oii.. Husker når meg og ei venninne kjøpte Champions Leaguebilletter. Kan love deg at de er vesentlig høyere i prisklasse enn Premier Leaguebilletter.

 

Men var verdt det!

8258282[/snapback]

 

Ja, er klar over at det er en god del dyrere. Har erfart det før :D

Har en kontakt i England hvor jeg venter på svar vedr pris etc. Han er opptatt med landskamp i dag og måtte svare i morgen :!:

Mye engelskmenn som reiser så jeg gleder meg noe voldsomt.

Lenke til kommentar
Andre som skal til Roma på kvartfinalen? Jeg reiser men fikk ikke billett gjennom One United. Var i København men det holdt ikke.  Bare de som var på 3 og 4 bortekamper som var med i loddtrekningen.

 

Skulle noen ha billetter kjøper jeg de gjerne. Men vi må nok på svartebørsen  :D

8258102[/snapback]

 

 

Oii.. Husker når meg og ei venninne kjøpte Champions Leaguebilletter. Kan love deg at de er vesentlig høyere i prisklasse enn Premier Leaguebilletter.

 

Men var verdt det!

8258282[/snapback]

 

Ja, er klar over at det er en god del dyrere. Har erfart det før :D

Har en kontakt i England hvor jeg venter på svar vedr pris etc. Han er opptatt med landskamp i dag og måtte svare i morgen :!:

Mye engelskmenn som reiser så jeg gleder meg noe voldsomt.

8258314[/snapback]

jeg skal på Man U. - Roma og ;)

Lenke til kommentar
sammenligne Myhre og Taibi?  :hmm:

8262780[/snapback]

skjerp deg. Det var rett og slett Åge Hareides feil som ikke satt han av banen. Etter en slik tabbe to ganger på rad så er det naturlig at han spiller med dårlig sjølvtillit. Hareide skulle tatt han av etter andre tabben. Syns synd på Myhre som er vanligvis en god keeper. Etter den kampen blir han hengt ut som syndebukk desverre :(

Lenke til kommentar
skjerp deg. Det var rett og slett Åge Hareides feil som ikke satt han av banen. Etter en slik tabbe to ganger på rad så er det naturlig at han spiller med dårlig sjølvtillit. Hareide skulle tatt han av etter andre tabben. Syns synd på Myhre som er vanligvis en god keeper. Etter den kampen blir han hengt ut som syndebukk desverre :(

8263887[/snapback]

Ja, det hadde jo vært så mye bedre for Myhre hvis han hadde blitt tatt av banen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...