Raste Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ok, Du var vel ikke han som var med to andre og benflørtet med han ene? Utenfor Museumet på OT. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Benflørta ffs? Men er med 2 andre ja... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ja, du sparket borti han andre hele tiden. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Haha, kan jeg ikke huske Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 kjekt at dere har hatt det moro på flere måter men ikke la det bli for mye OT Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Hehehe, ingen fare med det Innom på hotellet en tur før det er drosje ut til Bishop Blaize å lade opp til kamp Endret 21. oktober 2008 av Sveerbatov Lenke til kommentar
Taraldsvik Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Er vel strengt tatt på tide at jeg melder meg inn i denne tråden. 3-1 seier i dag, Rooney x2 og Berbatov. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Rooney, Ron putter i dag ihvertfall. Så får man se hva stillinga blir. Gleder meg veldig til kampen nå, håper vi knuser dem. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ronaldo skal vel ikke starte i dag? Satser på at Rooney og Berbatov fortsetter i samme stil som de slapp. Så kommer Ronaldo inn og ordner opp, hvis ting ikke går som de skal. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Er 99% sikker på at Ron starter idag, han trenger mere kamptrening. Er ikke i fullt slag enda. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Tror Ronaldo benkes i dag, ser ut som det ihvertfall. Men satser på at Rooney scorer i dag Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Gleder meg til kamp. Rafael skal nok starte i dag. Vi spiller på hjemmebane, og burde ikke ha noen problemer med å vinne denne kampen. 3-0! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Rafael tror jeg ikke starter idag. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Er 99% sikker på at Ron starter idag, han trenger mere kamptrening. Er ikke i fullt slag enda. Jeg er 99% sikker på at han ikke starter: "Sannsynligvis lar Ferguson Cristiano Ronaldo hvile, slik at portugiseren skal få komme tilbake i toppform etter ankeloperasjonen han tok i sommer. Etter en prat med den tidligere United-assistenten og nå Portugals landslagssjef Carlos Queiroz, er Ferguson fristet til å la Nani ta Ronaldos plass mot Celtic. – Carlos mener at Cristiano sliter med å holde toppnivå i to kamper med få dagers mellomrom, og når Celtic-kampen kommer allerede på tirsdag, kan det være lurt å heller bruke Nani, sier Alex Ferguson." Vurderer å benke Ronaldo Edit: "Cristiano Ronaldo derimot, kan meget vel komme til å stå over. Han er ennå et stykke fra storformen, noe som ifølge Sir Alex kan skyldes for tett kampprogram etter sommeren og høstens lange skadeavbrekk. Det kan åpne opp for Nani, som kun står med tre innhopp i Premier League, men som har spilt fra start i de to foregående CL-kampene." http://united.no.ezdeal.no/united/nyheter/.../menn_mot_bhoys Endret 21. oktober 2008 av Aye Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ser ut som det? You heard me http://www.manutd.com/default.sps?pagegid=...;newsid=6620819 Og Latias, Celtic er ikke så dårlig. Så nei, tror ikke Rafael starter, håper Brown gjør det. Og 3-0 blir mye vanskeligere enn du har det til Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Blir nok Brown på høyre i dag vil jeg tro. Satser også på en god kamp siden jeg "skulker" den første timen med jobb i natt for å få med meg kampen... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Er uansett ingen tvil om at Bhoys skal og bør slåes. De spiller i en råtten bakgårdsliga. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Utd - Celtic. Nattkamp. CL. Old Trafford. Er verdt å "skulke" for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå