Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, jeg tror Chelsea vinner ligaen. Rett og slett. :)

Tror jeg også. Men jeg håper vi kan være med å kjempe. Å vinne ligaen 3 sesonger på rad er sinnsykt vanskelig.

*Med seier i den kampen vi har til gode er vi "bare" 3 poeng etter. Fullt mulig å ta igjen.

Klart det er mulig å ta igjen, men det er vanskelig å tenke slik på denne tiden av året. Det er så uendelig mange kamper igjen og ting kommer til å skje.

Lenke til kommentar
FA Cupen hadde smakt godt etter alle årene uten :)

Gå å legg deg Tc :ph34r:

Ja azz, gå å legg deg TCeeeern lizzom.

Min giallorossi-imitasjon :)

Hvorfor er jeg oppe nå? Jo, jeg har nettopp skrevet en 6000 ords caseoppgave i Organisasjonsteori der man skal flette inn organisasjonsteoretiske begrep hele tiden.

Lenke til kommentar

Akkurat, Fredrikstad kan jo faen meg vinne 10-0 to ganger eller noe så kan det gå :thumbup: Og hva var det med dommeren i dag? Hvis du så kampen Points, fy faen.

Døgnrytme er indeed oppskrytt. :)

Haha. Ikke noe alkohol i tillegg sant? :p

Nei, jeg er tross alt en sunn gutt med sunne interesser som kun drikker i lystig lag.

:)

Lenke til kommentar

Huff blei hardt her heime også.. ;) Anmeldte nokon?

Gledar meg til kampen i morgon. Passar veldig bra å jobbe tidlig når United skal spele på kvelden.

Lag til i morgon:

VDS

Brown, Rio, Vidic, O'Shea

Ronaldo, Anderson, Fletcher, Nani

Rooney, Tevez

Evra har i følge SAF en "thight hamstring" og blei tatt av for sikkerheits skyld. Spørs om han spelar i morgon, eller om poteta får seg ein start. Anderson og Tevez var ikkje involvert i helga, og det er vel ganske stor sjanse for at dei er involverte. Vil helst ikkje sette ut Roon i den forma han er i heller, han kan evt bytte med berbatov litt uti, om ein ønsker å spare han.

Lenke til kommentar
Latterlig av britisk-presse å mene at Ronaldo er ulykkelig siden han ikke feirer et 2-0 mål over WBA. Å at han er kommet i "skyggen" av Rooney. Får spasmer av the sun & co.

Haha! Fine teorier, ja. Men jeg liker ikke feiringene hans egentlig, mye bedre med Rooney som viser ekte glede når han scorer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...