Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, jeg tror Chelsea vinner ligaen. Rett og slett. :)

Tror jeg også. Men jeg håper vi kan være med å kjempe. Å vinne ligaen 3 sesonger på rad er sinnsykt vanskelig.

*Med seier i den kampen vi har til gode er vi "bare" 3 poeng etter. Fullt mulig å ta igjen.

Klart det er mulig å ta igjen, men det er vanskelig å tenke slik på denne tiden av året. Det er så uendelig mange kamper igjen og ting kommer til å skje.

FA Cupen hadde smakt godt etter alle årene uten :)

Gå å legg deg Tc :ph34r:

Ja azz, gå å legg deg TCeeeern lizzom.

Min giallorossi-imitasjon :)

Hvorfor er jeg oppe nå? Jo, jeg har nettopp skrevet en 6000 ords caseoppgave i Organisasjonsteori der man skal flette inn organisasjonsteoretiske begrep hele tiden.

Akkurat, Fredrikstad kan jo faen meg vinne 10-0 to ganger eller noe så kan det gå :thumbup: Og hva var det med dommeren i dag? Hvis du så kampen Points, fy faen.

Døgnrytme er indeed oppskrytt. :)

Haha. Ikke noe alkohol i tillegg sant? :p

Nei, jeg er tross alt en sunn gutt med sunne interesser som kun drikker i lystig lag.

:)

Huff blei hardt her heime også.. ;) Anmeldte nokon?

Gledar meg til kampen i morgon. Passar veldig bra å jobbe tidlig når United skal spele på kvelden.

Lag til i morgon:

VDS

Brown, Rio, Vidic, O'Shea

Ronaldo, Anderson, Fletcher, Nani

Rooney, Tevez

Evra har i følge SAF en "thight hamstring" og blei tatt av for sikkerheits skyld. Spørs om han spelar i morgon, eller om poteta får seg ein start. Anderson og Tevez var ikkje involvert i helga, og det er vel ganske stor sjanse for at dei er involverte. Vil helst ikkje sette ut Roon i den forma han er i heller, han kan evt bytte med berbatov litt uti, om ein ønsker å spare han.

Latterlig av britisk-presse å mene at Ronaldo er ulykkelig siden han ikke feirer et 2-0 mål over WBA. Å at han er kommet i "skyggen" av Rooney. Får spasmer av the sun & co.

Haha! Fine teorier, ja. Men jeg liker ikke feiringene hans egentlig, mye bedre med Rooney som viser ekte glede når han scorer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...