Sveern Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Good shit Hvordan har du nett da? Gratis på hotellet eller? Jupp, fikk litt panikk når jeg så det var andre kontakter her, men de hadde overganger i resepsjon så det ordna seg Driver å laster opp nå, men finner ikke ut hva linken til bildene blir Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 OT: Roma - Inter i dag? Når går den? Vil i alle fall se Brann-Stabæk i dag. Spiller like bra som Roma. Ikke sant, Giallorossi? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Hehe ok, bra! Nei sant det, men uansett liksom Er det Everton borte vi har neste uke btw? EDIT: Skal først og fremst se Brann ja Toppkamper i Italia pleier vel ikke gå før 21.00 tror jeg, så blir bare en omgang av Roma-kampen på meg. Endret 19. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Everton borte ja. Men først skal Celtic gruses på OT Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hmm, gruses og gruses. Kan se for meg en tøff kamp. Everton borte kan også bli vanskelig, men tror vi bør vinne der mtp. hjemmeformen deres så langt denne sesongen. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Blir faen ikke mye tøff kamp, her SKAL Celtic gruses Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Tror det blir en tøff kamp jeg også. Men så lenge vi ikke slipper til Nakamura (eller hva han nå heter) på frispark tror jeg det skal gå bra. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hehe Sveer, håper det Ja, frisparkene til han Nakamura er syke. Må passe på akkurat det. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Da har jeg lasta opp alle bildene, men vet enda ikke hvor Edit: Fant de nå, men for at folk skal få se de må de ha FTP loginet mitt, pm meg visst dere vil se Endret 19. oktober 2008 av Sveerbatov Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Der satt me og når eg var på OT på Champions League! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Rooney og Ronaldo i storform kan bli suksessoppskrift. Med en god Berbatov (20+) så bør vi ikke ha alt for store problem med PL. Giallarossi, in your face Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Rooney og Ronaldo i storform kan bli suksessoppskrift. Med en god Berbatov (20+) så bør vi ikke ha alt for store problem med PL. Giallarossi, in your face Nåja. Ta det litt med ro nå. Vi har hatt en veldig lovende start (min mening) men om vi er gode nok til å ta Chelsea avhenger av veldig mye. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Med seier i den kampen vi har til gode er vi "bare" 3 poeng etter. Fullt mulig å ta igjen. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Med seier i den kampen vi har til gode er vi "bare" 3 poeng etter. Fullt mulig å ta igjen. Og hvis Liverpool og Chelsea spiller uavgjort til helgen er vi bare 1 poeng etter hvis vi vinner mot Fulham Edit: ...og Everton Endret 19. oktober 2008 av Aye Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Med seier i den kampen vi har til gode er vi "bare" 3 poeng etter. Fullt mulig å ta igjen. Og hvis Liverpool og Chelsea spiller uavgjort til helgen er vi bare 1 poeng etter hvis vi vinner mot Fulham Og Everton. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Og Everton. En kamp om gangen vettu, bare i litt feil rekkefølge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hehe, riktig det ja. Selvsikkerheten er vel på topp her nå. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Nei, jeg tror Chelsea vinner ligaen. Rett og slett. Lenke til kommentar
gunnern Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Svært imponerende 2. omgang, dette ser meget bra ut. Slipper ikke inn mål lengre, og har mange seire på rad. Bare å fortsette slik, samt banke liverpool og chelsea på hjemmebane. Men må innrømme at Chelsea ser farlige ut i år. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hehe, riktig det ja. Selvsikkerheten er vel på topp her nå. Egentlig ikke, Chelsea blir fryktelig sterke. Liverpool også hvis de fortsetter å vinne kamper slik de har gjort i det siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå