Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Så sant, så sant. Sånn jeg ser det så mener jeg united er avhengige av at Chelsea gir fra seg poeng i minst en kamp. Kjenner jeg united rett kommer de til å tape både mot city og Chelsea.

8242025[/snapback]

Kjenner jeg United rett så er det bånn gass inn mot slutten av PL, der har vi alltid vært sterkest!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jepp, månedene Januar, Februar og Mars har vi aldri vært sterke i.

8242600[/snapback]

 

Hæ? United har aldri vært sterke i disse månedene?

 

Ligagullet er så langt i fra i boks, men vi har én hånd på pokalen, mener nå jeg! Vi har ledet ligaen i alle rundene bortsett fra TO stk, noe som er meget sterkt! Jeg klarer ikke helt å se for meg et kollektivt kollaps, til det er laget for rutinert!

 

Greit at vi skal ut i to vanskelige bortekamper mot henholdsvis City og Chelsea, men jeg tror vi tar minst fire poeng i disse to kampene...

 

Chelsea har ikke enkle kamper igjen de heller, Arsenal, Newcastle, Everton og Bolton mener jeg å huske...

Lenke til kommentar

Æsj, jeg sitter med en følelse av at de slemme vil vinne til slutt.

Hater å være pessimist, særlig når det gjelder drømmelaget.

Men har en følelse av at denne historien ikke får en happy ending.

Får bare krysse fingrene i kampene fremover.

Lenke til kommentar
Jepp, månedene Januar, Februar og Mars har vi aldri vært sterke i.

8242600[/snapback]

 

Hæ? United har aldri vært sterke i disse månedene?

 

8244611[/snapback]

Ehh nei. Ser du over de ti siste sesongene ser du at formsvikten stort sett kommer der. I de siste 2-3 årene har vi fått spillere tilbake fra skader akkurat i disse tidsrommene så akkurat her stemmer nok ikke mitt utsagn. Ferguson har også utalt at i de sesongene vi har tapt ligagull har disse månedene vært skjebnesvanger. Samme skjedde jo i år, spilte jo tidvis rævafotball i spesielt Februar. Jeg nevner Liverpool kampen og Fulham.

 

United er som Brutti sier fantastiske fra påske og utover.

 

Forøvrig så drømte jeg at United tapte ligagullet i siste kamp, men den spilte vi mot Barnsley :ermm:

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Det kan umulig ha vært en behagelig drøm.

Har selv hatt mine mareritt hvor vi har tapt mot scousere... jeg mener, virkelig tapt.

Men sånt skjer ikke i virkeligheten =)

 

 

Jeg syns United har vært i storform i hele år. Eneste er at vi har vært uheldige med noen kamper. Men jeg syns vi gir alt hver kamp, og det vil vi bli belønnet for om ikke så alt for lenge =D

Lenke til kommentar
Jeg syns United har vært i storform i hele år. Eneste er at vi har vært uheldige med noen kamper.

8246865[/snapback]

Og jævlig heldige i noen.. :hrm:

8247855[/snapback]

 

 

Regner med at du refererer til united-liverpool her.

Jeg vil bare si at dette var en fullstendig rettferdig kamp, hvor united stod for sjansene og målet. Rettferdig seier, hvor Liverpool måtte bøye seg for overmakten

 

(hehe)

Lenke til kommentar
Regner med at du refererer til united-liverpool her.

Jeg vil bare si at dette var en fullstendig rettferdig kamp, hvor united stod for sjansene og målet. Rettferdig seier, hvor Liverpool måtte bøye seg for overmakten

 

(hehe)

8248281[/snapback]

Håper det var en spøk.. :whistle:

Men ikke bare liverpoolkampen. United var inne i en ganske heldig preiode da, med kampene mot bl.a. Fulham og Lille hvis jeg ikke husker feil. Men noen må jo vinne ligaen, og da trenger de flaks. Synes de er fortjent hvis de vinner og ser heller med forhåpninger på CL og neste sesong.

Lenke til kommentar
Regner med at du refererer til united-liverpool her.

Jeg vil bare si at dette var en fullstendig rettferdig kamp, hvor united stod for sjansene og målet. Rettferdig seier, hvor Liverpool måtte bøye seg for overmakten

 

(hehe)

8248281[/snapback]

Håper det var en spøk.. :whistle:

Men ikke bare liverpoolkampen. United var inne i en ganske heldig preiode da, med kampene mot bl.a. Fulham og Lille hvis jeg ikke husker feil. Men noen må jo vinne ligaen, og da trenger de flaks. Synes de er fortjent hvis de vinner og ser heller med forhåpninger på CL og neste sesong.

8249259[/snapback]

 

Forhåpentligvis gjør ho nok det ja ;)

 

United hadde ikke fortjent seier i kampen mot Liverpool, for å si det på den måten. Men det er nettopp i slike kamper et vinnerlag stjeler poeng de ikke har "fortjent" i løpet av kampen. Vi så det i kampen mot Fulham, hvor vi heller ikke spilte spesielt godt og i CL mot Lille. Man vinner ikke ligaen uten en porsjon flaks med på kjøpet, selvfølgelig avhengig av gode ferdigheter som et lag!

Lenke til kommentar
Regner med at du refererer til united-liverpool her.

Jeg vil bare si at dette var en fullstendig rettferdig kamp, hvor united stod for sjansene og målet. Rettferdig seier, hvor Liverpool måtte bøye seg for overmakten

 

(hehe)

8248281[/snapback]

Håper det var en spøk.. :whistle:

Men ikke bare liverpoolkampen. United var inne i en ganske heldig preiode da, med kampene mot bl.a. Fulham og Lille hvis jeg ikke husker feil. Men noen må jo vinne ligaen, og da trenger de flaks. Synes de er fortjent hvis de vinner og ser heller med forhåpninger på CL og neste sesong.

8249259[/snapback]

Fulham og Lille kan vel ikke akkurat bare settes som flaks. Både Lille og Fulham kampene var relativt jevnspilt.

Lenke til kommentar
Regner med at du refererer til united-liverpool her.

Jeg vil bare si at dette var en fullstendig rettferdig kamp, hvor united stod for sjansene og målet. Rettferdig seier, hvor Liverpool måtte bøye seg for overmakten

 

(hehe)

8248281[/snapback]

Håper det var en spøk.. :whistle:

Men ikke bare liverpoolkampen. United var inne i en ganske heldig preiode da, med kampene mot bl.a. Fulham og Lille hvis jeg ikke husker feil. Men noen må jo vinne ligaen, og da trenger de flaks. Synes de er fortjent hvis de vinner og ser heller med forhåpninger på CL og neste sesong.

8249259[/snapback]

Fulham og Lille kan vel ikke akkurat bare settes som flaks. Både Lille og Fulham kampene var relativt jevnspilt.

8249671[/snapback]

han tenker nok på type scoring. Men jeg vil si at det var ett mål av Giggs full av rutine og skillz ;)

Lenke til kommentar
Nettopp det å klare å avgjøre jevne kamper (og kamper de ikke fortjener å vinne) i sluttminuttene bør vel nesten regnes som flaks..

8250630[/snapback]

Tull. Så alle mål som kommer i ca det 85minutt og ut i jevne kamper er en tilfeldighet? :!:

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Nettopp det å klare å avgjøre jevne kamper (og kamper de ikke fortjener å vinne) i sluttminuttene bør vel nesten regnes som flaks..

8250630[/snapback]

Tull. Så alle mål som kommer i ca det 85minutt og ut i jevne kamper er en tilfeldighet? :!:

8251713[/snapback]

Når nesten samtlige av de målene går til United kan en jo påstå det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...