Latias Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Haha, Berbatov scorer før Keane! Keane har ett mål på ca. ti kamper. Hva slags spiss er han egentlig? Til og med Fletcher har flere mål denne sesongen! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Åja, og da har Berba scoret i PL før Keane. Så Scouse har ingenting mer å si nå Har det vært noen konkurranse om hvem som scorer først eller? Det har ikke jeg fått med meg, og synes det er totalt uinteressant. Personlig har jeg vært skeptisk til Keane fra første stund, men ingenting vil glede meg mer om han spiller bra. For meg er det helt likegyldig hvem som scorer målene, bare vi får målene. Er f.eks. lykkelig for at vi har "verdens dårligste spiller" som mange her inne har kalt Kuyt. Han har vært viktig for laget i lang tid, selv om målene ofte har uteblitt. Nå står han imidlertid med fire mål på de tre siste kampene. Vesentlig bedre enn Berbatov, hvis det er antall mål som er så viktig. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Ville fortsatt ikkje hatt han til United sjølv om at han scora igjen i går. Han prøvar vel desperat å vise Rafa at han hører heime nærare mål enn han ofte blir brukt i Liverpool. And in other news: Kampen i går. Lenge sidan eg har vore så rolig under en United-kamp. Etter å ha sett Liverpool skrape til seg tre poeng og med Chelsea og Arsenal på vinnarsporet, så vart det svært viktig for oss med tre poeng i går. WBA har hatt ein bra start på sesongen, om ein ser på at dei er nyopprykte, men eg hadde ein veldig god følelse. Litt overraska over at Rafael fikk starte. Hadde regna med at Neville eller Brown ville starte, men den unge brasilianaren gjorde sakene sine heilt ok. Samtidig er det sjølvsagt positivt for utviklinga hans at han får prøve seg på førstelaget. Erfaringa han får no vil vi heilt sikkert hauste frukter av på seinare tidspunkt. Første omgang var ikkje den beste forestillinga i verden, men strengt tatt så burde vi vel leda med eit par mål til pause. Det annulerte målet til Rooney forsto eg lite av, sjølv etter å ha sett reprisa endel gongar. Ja, han er borti forsvarsspelaren, men hadde Rooney gått i bakken i ein liknande situasjon hadde han fått gult for filming. Etter mi meining er det også ei ganske klar straffe seinare når ein WBA-spelar klarerte ballen til corner med hendene, som begge var plassert godt over hovudet. (Ikkje akkurat naturlig stilling) Ganske imponert over at laget berre fortsetter ufortrødent uansett. Det var som om alle visste at målet kom, og at ein berre måtte fortsette som ein hadde begynt. Andre omgang tok seg godt opp, og spesielt effektiviteten på spelet. Rooney fortsetter akkurat sånn som vi ønsker han skal, med fantastisk innsats og veldig mykje kvalitet. Ronaldo er på veg, men ikkje heilt i toppslag enda. Berbatov opnar målkontoen i PL og Nani kjem på og gjer ein fin figur siste 20 minutta. Giggs har gjort sine ting meget bra på sentral midtbane og fortsette det i går, medan Fletcher aldri har vore så solid som han er for tida. Forsvaret er også veldig solide medan Ed omtrent ikkje hadde noko å gjere for heile kampen. ingen tvil om banens beste. To assists, eit mål, pluss eit som var feilaktig annulert. Håper han klarar å beholde den forma han er i no utover i sesongen. Det er gjerne det som har vore problemet tidligare, vi ser kvaliteten og potensialet, men formtoppane har komme litt for sjeldent og i varierande lengde. Fått meg jobb no, og skulle egentlig jobbe til midt uti kampen på tirsdag, men no skal eg visst jobbe tidligare i staden. Så då blir det Celtic på tirsdag. Gledar meg som ein unge. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Gratulerer med jobb. Synes ikke det er så overraskende at Rafael spilte denne kampen. Han er veldig offangsiv men tar sjangser defangsivt. Dette kom til å bli en offangsiv kamp. Bortekamper mot lag som vil angripe mere så vil Brown og Neville starte. Dessuten er det jo kamp allerede på Tirsdag og det er viktig å rullere troppen. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Takk. Det stemmer det. Brown har jo også spelt to heile kampar for England, så forstår at han blei kvilt. Forresten nokon som fekk med seg kva som var gale med Evra? Og evt om han blir ute over lenger tid? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Fått meg jobb no, og skulle egentlig jobbe til midt uti kampen på tirsdag, men no skal eg visst jobbe tidligare i staden. Så då blir det Celtic på tirsdag. Gledar meg som ein unge. Du kunne sikkert fått deg jobb på diskusjon.no også - som skribent Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg møtte den største tomsingen på byen igår, hevdet at Carragher var bedre å posisjonere seg enn Rio, Carvalho, Agger, Terry osv. Å Alonso overgikk Carrick, i tillegg var Rio og Scholes oppskrytt... Jeg skjønner det bare ikke! Får man en dunk tresprit når man melder seg inn i fanklubben til Liverpool ellernoe? Eller er the kopite dynket i det så det sakte men sikkert siver inn i kleptoman-pølsene til scouserne? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jeg møtte den største tomsingen på byen igår, hevdet at Carragher var bedre å posisjonere seg enn Rio, Carvalho, Agger, Terry osv. Å Alonso overgikk Carrick, i tillegg var Rio og Scholes oppskrytt... Jeg skjønner det bare ikke! Får man en dunk tresprit når man melder seg inn i fanklubben til Liverpool ellernoe? Eller er the kopite dynket i det så det sakte men sikkert siver inn i kleptoman-pølsene til scouserne? Var en haug med Liverpool-supportere på puben i Kristiansand i går. Litt småfulle fra kampen før vet du. Under intervjuet med Sir Alex så var det endel idioter som viste fingeren, hvor patetiske går det ann å bli? Samt at de ropte på dive på alt, selv om det var klare taklinger. Det ble stille fra de idiotene foran meg når jeg dro frem Captain Hypocrite. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Carragher er jo verdens beste fotballspelar. Det burde alle vite. Utskudd fins nok alle plassar, men du skal ikkje sjå vekk ifrå det med trespriten. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Carragher er jo verdens beste fotballspelar. Mexes Lenke til kommentar
archanios Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Mexes hadde såvidt nådd benken på United. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Mexes hadde såvidt nådd benken på United. Nop, Cuz You Can Never Ever Get him - Remember That Lenke til kommentar
archanios Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Med Rio og Vidic i midtforsvaret så ville ikkje eg hatt han om du kasta han etter meg. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Med Rio og Vidic i midtforsvaret så ville ikkje eg hatt han om du kasta han etter meg. Nå kødder du med Totti's disipler (lol) Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Carragher er jo verdens beste fotballspelar. Det burde alle vite. Da vet du noe som jeg ikke vet, tydeligvis.. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jess da har jeg greid å svidd av 200 pund på Megastore Men ikke værst det da, ene jeg er med brukte rundt 300 Ser igjennom noen bilder nå, så laster kanskje opp et par etterpå Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Konge Sveen! Hvem brukte 300? Lasse? God stemning på matchen i går eller? Og ble det pub både før og etter matchen? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Hansen som var værstingen Matchen tok av til tross for at du ikke kommer stort lenger opp fra bana enn der vi satt Var på Bishop Blaze fra kl 12.30 til 16.30 (engelsk tid) og der tok det rimelig hardt av Ble en liten runde i hotellbarn før vi tok kveld, var jævlig kjei etter kampen Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Haha, han tok av ja Hva kjøpte du a?? Tssh, gøy er det uansett Konge Hehe, det tar på det ja Og nå er det bare å feste og drive på for å lade opp til Celtic-matchen? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Kjøpte Berbatov drakt til meg selv, Rooney til søstern, tskjorte, jakke, skjerf og ei pakke med golf-pegger Er på hotellet og slakkern nå, blir nok noen pub-runder ikveldingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå