Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Vi har venta på Rooney sin storform en stund Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Rooney og Ronaldo var banens beste i dag. Helt grei kamp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Bildet ligna litt på fifa 09's feirings-scener ar Rooney når han scorer på pc, som ser mer ut som en demon eller noe lignende. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Noe annet er han, riktig AA jeg elsker han fyren. Feiringen hans på 1-0 målet i dag var rått. Løper forbi Halsey og, får nesten følelsen på at det var med vilje og skulle si liksom, "I can score without your fuckin help" Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Sveen reporting live from Manchester Litt forsinka da det ikke var WLAN på OT: BERBATOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV Innom rommet en tur før det er ut igjen Endret 18. oktober 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Har du møtt Raste enda? Isåfall så er det bare å Rope: "RÆÆÆSTYYYYY!!" Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Har du møtt Raste enda? Isåfall så er det bare å Rope: "RÆÆÆSTYYYYY!!" Noen ganger lurer jeg på om du er på speed Syntes synd på meg selv, sitter inne på en lørdagskveld og skriver caseoppgave i Organisasjonsteori. Akkurat nå prøver jeg å lære meg hva i hule helvete differensieringsperspektiv er. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Har du møtt Raste enda? Isåfall så er det bare å Rope: "RÆÆÆSTYYYYY!!" Tror jeg så han på bussen fra OT idag, men har ikke noe stort behov for å snakke med han da jeg er med 2 kompiser Så highlights fra kampen nå, fy faen for ei filming av Ronaldo Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Tror du så meg? Hvordan så jeg ut? Nydelig kamp forresten, elsker Rooney. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Tror jeg så han på bussen fra OT idag, men har ikke noe stort behov for å snakke med han da jeg er med 2 kompiser Tehe, mens Raste gikk helt for seg selv Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Noen ganger lurer jeg på om du er på speed Har hørt den der før - men det er kun i kjeften den evt. påvirker, beina følger iallefall ikke med PS: Alastor In tha House Endret 18. oktober 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Tror jeg så han på bussen fra OT idag, men har ikke noe stort behov for å snakke med han da jeg er med 2 kompiser Tehe, mens Raste gikk helt for seg selv Nei han er der vel med bestemor og bestefar. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Krasic er linket til United. Tror neppe detta er ordentlige saker. Derimot Dette ser litt mer spennende ut, har aldri sett han spille, men har hørt navnet. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Så highlights fra kampen nå, fy faen for ei filming av Ronaldo Jeg la ikke merke til noen filming i dag ... ? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Så highlights fra kampen nå, fy faen for ei filming av Ronaldo Jeg la ikke merke til noen filming i dag ... ? Rafael hadde en fin en, men jeg la ikke merke til noe fra Ronaldo, jeg heller. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Ehm, husker ikke noe Ronaldo filming jeg heller. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Herlig seier, gotnomorewords. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Kan bare huske litt overdramatisering enkelte ganger, men ikke noe filming. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Åja, og da har Berba scoret i PL før Keane. Så Scouse har ingenting mer å si nå Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Tror jeg så han på bussen fra OT idag, men har ikke noe stort behov for å snakke med han da jeg er med 2 kompiser Tehe, mens Raste gikk helt for seg selv Nei han er der vel med bestemor og bestefar. Det er korrekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå