Tosha0007 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Rooney innblandet i alt i dag eller??? virker sånn. Han er jo i stooorform for tida. Scorer mål samstundes som han jobber like hardt som vanleg der va da slutt Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hoho, Rooney prøvde noe ala Totti against Lazio cuccahio. (nobody Beats tha mastah) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Haha, WBA får sin første og eneste corner etter 88 minutter. .P Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Konge at han bare fortsetter storspillet sitt da! (Med forbehold at eg ikke har sett kampen, bare leser på nettet ) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Ok, tilbake etter kampen. Sier bare en ting; He goes by the name of Wayne Rooney. 1 mål, 2 assist. 17 mål på 12 kamper for landslag og oss tror jeg det er nå. Han er bare noe annet. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hoho, Rooney prøvde noe ala Totti against Lazio cuccahio. (nobody Beats tha mastah) Tull han prøvde noe alla Cantona. Om Totti er mesteren er isåfall Cantona Gud. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 He goes by the name of Wayne Rooney For en kamp. Det er ikke tvil. Rooney og Ronaldo er United sine beste spillere! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hoho, Rooney prøvde noe ala Totti against Lazio cuccahio. (nobody Beats tha mastah) Tull han prøvde noe alla Cantona. Om Totti er mesteren er isåfall Cantona Gud. Hvem er nå denne Totti som jeg hører blir nevnt her? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Giallorossi sin Gud. My Mæn Lenke til kommentar
wûst Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Veldig ufortjent seier. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Veldig ufortjent seier. Helt enig. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hoho, Rooney prøvde noe ala Totti against Lazio cuccahio. (nobody Beats tha mastah) Tull han prøvde noe alla Cantona. Om Totti er mesteren er isåfall Cantona Gud. LOL! Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Det eneste jeg forbinder med Totti er spytting... aldri likt fyren siden. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Det eneste jeg forbinder med Totti er spytting... aldri likt fyren siden. Er en grunn til at det har blitt et lite oppstyr i Italia siden Poulsen ankom landet - Someone gonna take him down - n' Thats the leader. Men nok om Roma (Ifølge Mods'a ) Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Det eneste jeg forbinder med Totti er spytting... aldri likt fyren siden. Gjorde meg ingenting, fyren han spyttet på er et av de største rasshølene i fotball-Europa. Og, Wayne Rooney. Jepp, funker som faen. For en spiller. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Snakk om Roma burde bli bannlyst i denne tråden! (Tips her) Sjølvsagt med forbehold om at vi skal til/akkurat har slått dei i CL. Sjølv om ikkje det er nok folk til å danne og holde oppe en Roma-tråd så klarer vel du det fint på eigahand. Førsteomgang var så som så. WBA var aldri i nærheita, og vi burde hatt et par mål. Andre omgang er til tider kunst. Veldig mykje flott spel, kjem ein litt lenger post snart, må puste litt.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Vel da drar jeg ut, selv om det blir vanskelig å sjekke damer når jeg er forelsket i denne mannen <3 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 ÅÅÅ for et bilde Jeg føler med deg, elsker han jeg og Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Ekte mann, ingen tvil om det. Noe annet enn Ronaldo som vokser leggene og barberer brystkassa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå