Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Why? Du hadde følt akkuratt det samme om United var i samme situasjon (noe vi har vært mye i de siste åra)

Har ingen synmpati for hverken Chelsea, Liverpool eller Man City. Arsenal misliker jeg, men ikke like mye som de tre nevnte. Liverpool er selvsagt værst.

Jeg er ingen fan av noen av de overnevnte klubbene, men jeg holder meg fremdeles for god til å føle glede når noen av spillerne deres har blitt skadet.

Man kan vel egentlig ikke holde seg for god til å føle noe som helst. Det å uttrykke disse følelsene derimot, er noe annet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At det kan være en positivt på en måte at andre lag har skader på nøkkel spillere er jo ikke noe å legge skjul på, men derimot å ønske andre spiller skadet er direkte i mine øyne lavmål uansett hvor mye man hater eller ikke hater.

Men å legge skjul på at jeg er en Liverpool hater, er umulig

Det er godt mulig at jeg har skrevet ønske om skade på spillere, men da er dette skrevet i sinne/frustrasjon.

Lenke til kommentar

Må hvertfall være veeeeldig forsiktig å snakke om skadete liverpool spillere her inne! Stakkars scum supporterne blir jo lagt inn hvis man nevner noe!

Eg går ikke rundt og håper at stjernespillerne til de andre lagene skal skade seg! Men i noen tilfeller fortjener de det! Som den pool løken som viste med en tackling at han ikke hører hjemme på en fotballbane! Gjør meg ingenting om han er skadet i maaange uker! Så slipper vi hvertfall skader på andre fornuftige spillere!

Lenke til kommentar
Det er for tidlig om morgenen for kontratrolling.

Når man får håp om knusing av bena til Ronaldo mot seg så er det vanskelig å holde seg for god til sånt. Det blir veldig frustrerende i lengden å ikke ta igjen. Hvis man da får en eller annen som bruker moral mot en, så er det til å få hodepine av.

Jeg er ikke enig i uttalelsene men det har vert en del som har vert her inne og snakket om moral i det siste.

Sveen reporting from Manchester :D

Fått bilett nå :)NW3431 Der sitter jeg ;)

Da er det vel bare å vente på en naken mann som løper over banen da :)

*Som den pool løken som viste med en tackling at han ikke hører hjemme på en fotballbane! Gjør meg ingenting om han er skadet i maaange uker! Så slipper vi hvertfall skader på andre fornuftige spillere!

Tro om noen kommer for å prate om Keane igjen?

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
Jeg er da å glad for at Chelsea har mange skader å kan miste poeng. Men da med tanke på fordel United, ikke lidelsen evt Chelsea spillere har. Ser ikke problemet?

Helt enig. Jeg takker høyere makter hver gang Rooney, Drogba, Torres osv blir skadet, fordi det gjør laget dårligere, og dårligere lag avgir flere poeng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...