Jotun Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jotun: Har du ei drakt`? Sjekk logoen. Mange år sidan United droppa FC. Aaaah... Stemmer det. De heter vel Manchester United AIG eller noe nå? For ikke snakke om og Og Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 FFS! Er jo kamp i morgen! Gikk nettopp opp for meg! Ikke mer teit landslag, i morgen er det tid for ROOOOoooooNEY! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Forøvrig fantastisk at kampen nok en gang går 18.30! Gjett på hvem det er som jobber til 18.00 lørdag...! . Da får jeg med meg ihvertfall 2/3 av kampen... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Vi heter bare Manchester United. Det er da lenge siden vi droppet FC Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Forøvrig fantastisk at kampen nok en gang går 18.30! Gjett på hvem det er som jobber til 18.00 lørdag...! . Da får jeg med meg ihvertfall 2/3 av kampen... Gjett hvem som begynner på jobb klokka 17 Blir opptak. Kan også nevne at vi alltid vinner når jeg ikke får sett kampen live. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Spent på laget i morgon. Ser ut til at dagen min blir travlare enn først antatt, så eg får ikkje sitte her å tulle sånn som resten av gjengen. Gledar meg til kamp no ja. Får vi berre håpe Roon viser seg akkurat så god som han har vore dei siste kampane. Ser Manucho er i troppen. Hadde jo vore morsomt for han også å komme innpå. Hvis vi ledar 5-0 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Forøvrig fantastisk at kampen nok en gang går 18.30! Gjett på hvem det er som jobber til 18.00 lørdag...! . Da får jeg med meg ihvertfall 2/3 av kampen... Gjett hvem som begynner på jobb klokka 17 Blir opptak. Kan også nevne at vi alltid vinner når jeg ikke får sett kampen live. Limbsey is Our Destiny Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Sveen reporting from Manchester FULL Kjøpt fish'n ships, funnet strippe bule og hore hus Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Dra på stripebula (evt horehuset) og ta noen bilder med mobilen, som du igjen kan dele med oss? Gleder meg til kamp i mårra Digg at Chelsea har mye skader også, borte mot Boro har de slitt de siste åra. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Digg at Chelsea har mye skader også, borte mot Boro har de slitt de siste åra. Svakt... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Forøvrig fantastisk at kampen nok en gang går 18.30! Gjett på hvem det er som jobber til 18.00 lørdag...! . Da får jeg med meg ihvertfall 2/3 av kampen... Jeg hater 18.30-kamper som pesten. Det er kamptiden fra helvete. Da har vi som regel presset på oss fra 16.00-kampene. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Vi heter bare Manchester United. Det er da lenge siden vi droppet FC Sikker på det? Bakpå drakten på stripen står det MUFC: Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Sveen reporting from Manchester FULL Kjøpt fish'n ships, funnet strippe bule og hore hus Ble det no på deg? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Digg at Chelsea har mye skader også, borte mot Boro har de slitt de siste åra. Svakt... Why? Du hadde følt akkuratt det samme om United var i samme situasjon (noe vi har vært mye i de siste åra) Har ingen synmpati for hverken Chelsea, Liverpool eller Man City. Arsenal misliker jeg, men ikke like mye som de tre nevnte. Liverpool er selvsagt værst. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Kampen vår mot WBA runder av en lang fotballdag. Får håpe M'boro, Everton og Wigan alle gjør jobben sin, før vi knuser WBA 4-0! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Gjett hvem som begynner på jobb klokka 17 Blir opptak. Jeg må på noe med jobben den dagen, og rundt 17.00 så går første (kanskje ) ølen i kroppen, så det blir vel å sitte oppe når jeg kommer hjem fin og "brisen" ute på natta for å se kampen... Men uansett digg med litt fotball fra pl igjen. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Vi heter Manchester United Football Club. At vi Fjernet Football Club fra logoen betyr ikke at vi fjernet det fra navnet på laget. Edit: Leif... Endret 17. oktober 2008 av Nistelrooy Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jotun: Har du ei drakt`? Sjekk logoen. Mange år sidan United droppa FC. Hehe... Har ikke tenkt over det med logoen nei.... Prøvde å se litt inne på manutd.com men fant ikke noe der heller. Sjekk baksiden av sokkene, der står det M.U.F.C så det er ikke helt borte... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Sjekk baksiden av sokkene, der står det M.U.F.C så det er ikke helt borte... Hahaha! Sjekk underbuksa også, tror det står noe der :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Why? Du hadde følt akkuratt det samme om United var i samme situasjon (noe vi har vært mye i de siste åra) Har ingen synmpati for hverken Chelsea, Liverpool eller Man City. Arsenal misliker jeg, men ikke like mye som de tre nevnte. Liverpool er selvsagt værst. Jeg er ingen fan av noen av de overnevnte klubbene, men jeg holder meg fremdeles for god til å føle glede når noen av spillerne deres har blitt skadet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå