Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forøvrig fantastisk at kampen nok en gang går 18.30! Gjett på hvem det er som jobber til 18.00 lørdag...! :). Da får jeg med meg ihvertfall 2/3 av kampen...

Gjett hvem som begynner på jobb klokka 17 :) Blir opptak.

Kan også nevne at vi alltid vinner når jeg ikke får sett kampen live.

Lenke til kommentar

Spent på laget i morgon. Ser ut til at dagen min blir travlare enn først antatt, så eg får ikkje sitte her å tulle sånn som resten av gjengen. Gledar meg til kamp no ja. Får vi berre håpe Roon viser seg akkurat så god som han har vore dei siste kampane.

Ser Manucho er i troppen. Hadde jo vore morsomt for han også å komme innpå. Hvis vi ledar 5-0

Lenke til kommentar
Forøvrig fantastisk at kampen nok en gang går 18.30! Gjett på hvem det er som jobber til 18.00 lørdag...! :). Da får jeg med meg ihvertfall 2/3 av kampen...

Kan også nevne at vi alltid vinner når jeg ikke får sett kampen live.

Limbsey is Our Destiny :p

Lenke til kommentar
Digg at Chelsea har mye skader også, borte mot Boro har de slitt de siste åra.

Svakt...

Why? Du hadde følt akkuratt det samme om United var i samme situasjon (noe vi har vært mye i de siste åra)

Har ingen synmpati for hverken Chelsea, Liverpool eller Man City. Arsenal misliker jeg, men ikke like mye som de tre nevnte. Liverpool er selvsagt værst.

Lenke til kommentar

Jeg må på noe med jobben den dagen, og rundt 17.00 så går første (kanskje :whistle: ) ølen i kroppen, så det blir vel å sitte oppe når jeg kommer hjem fin og "brisen" ute på natta for å se kampen...

Men uansett digg med litt fotball fra pl igjen.

Lenke til kommentar
Jotun: Har du ei drakt`? Sjekk logoen. Mange år sidan United droppa FC.

Hehe... Har ikke tenkt over det med logoen nei.... Prøvde å se litt inne på manutd.com men fant ikke noe der heller.

Sjekk baksiden av sokkene, der står det M.U.F.C så det er ikke helt borte...

Lenke til kommentar
Why? Du hadde følt akkuratt det samme om United var i samme situasjon (noe vi har vært mye i de siste åra)

Har ingen synmpati for hverken Chelsea, Liverpool eller Man City. Arsenal misliker jeg, men ikke like mye som de tre nevnte. Liverpool er selvsagt værst.

Jeg er ingen fan av noen av de overnevnte klubbene, men jeg holder meg fremdeles for god til å føle glede når noen av spillerne deres har blitt skadet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...