Ol'H Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Latterlig at United får bot! Dette er kun for og unngå at noen skal tro at Uefa favoriserer storklubber. Ikke noe problem og betale boten da, men blir for dumt at enkelte fans kan kaste alt mulig på banen uten og bli straffet. Så får United for dette?! Takk Lille, tidenes dårligste tapere. 8214569[/snapback] Hva fikk United bot for nå da? 8214867[/snapback] Bråket på tribunen mot Lille på bortebane. Forøvrig er det noen som har hørt noe om skadene til Saha og Solskjær, blir de klare til Blackburn? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mars 2007 Ja dem skal være klare til Blackburn kampen sa SAF. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 23. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 Stemmer bra det, Saha skal være klar til kampen 31. mars. Tror også Ole Gunnar rekker denne. Passer egentlig bra med landskamper denne helgen, så lenge vi ikke får noen nye skader, vel og merke... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 23. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 Går rykter om at Belgia vil "massakrere" Ronaldo.. Trur nok det skal gå bra, men skade på våre i desse kampene håper eg inderlig vi unngår! Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 23. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 Og derfor gutter og jenter, liker vi ikke landslagsfotball like godt som klubbfotball. Fordi landslagsfotballen ødelegger bare. Btw, Noen som skal se kampen mot Roma irl? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 23. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Og derfor gutter og jenter, liker vi ikke landslagsfotball like godt som klubbfotball. Fordi landslagsfotballen ødelegger bare. Btw, Noen som skal se kampen mot Roma irl? 8222872[/snapback] JEG Fått billetter gjennom United supporterklubben Endret 23. mars 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2007 HATER landskamphelg, jeg vil bare spille PL og vinne raskeste mulig så jeg slipper denne ulidelige ventingen på avløsning av spenning. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 24. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2007 Og derfor gutter og jenter, liker vi ikke landslagsfotball like godt som klubbfotball. Fordi landslagsfotballen ødelegger bare. Btw, Noen som skal se kampen mot Roma irl? 8222872[/snapback] JEG Fått billetter gjennom United supporterklubben 8223369[/snapback] Stilig! Jeg fikk ikke billetter denne gangen.. Men til høsten reiser jeg gratis da Jeg blir assistentreiseleder ^^ Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 25. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 Og derfor gutter og jenter, liker vi ikke landslagsfotball like godt som klubbfotball. Fordi landslagsfotballen ødelegger bare. Btw, Noen som skal se kampen mot Roma irl? 8222872[/snapback] JEG Fått billetter gjennom United supporterklubben 8223369[/snapback] Stilig! Jeg fikk ikke billetter denne gangen.. Men til høsten reiser jeg gratis da Jeg blir assistentreiseleder ^^ 8226098[/snapback] heldig du er da dumt du ikke fikk billetter til denne kampen også Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 25. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 Har ikke vært innpå den Manu tråden her før, jeg er selv Liverpool supporter og får bare gratulere dere med ligagullet Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2007 Som om du skulle gratulert oss 2 uker før bursdagen, men ok. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Har ikke vært innpå den Manu tråden her før, jeg er selv Liverpool supporter og får bare gratulere dere med ligagullet 8236720[/snapback] takk for det tror det er sikret nå..viss dette ikke skal gå må de jo gå rett på trynet de siste kampene og det har jeg ikke tro på. Faen så deilig og endelig beseire chelski og milliardlaget deres men så klart, alt kan jo egentlig skje enda Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Går rykter om at Belgia vil "massakrere" Ronaldo.. Trur nok det skal gå bra, men skade på våre i desse kampene håper eg inderlig vi unngår! 8219360[/snapback] Ronaldo klarte fin massakrere Belgia gitt Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Ja, han greide seg supert han... Scoret tilogmed 2 mål. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Ronaldo owner, beste kjøpet Ferguson har gjort i karrieren. Hadde vært fint om spillere som Fernando Torres eller Theo Walcott(fremtidig storspiller) hadde funnet veien til Old Trafford da. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Hvor mye vant Portugal da? Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Portugal vant fine 4-0 over Belgia med to mål av Ronaldo, ett av Gomes og ett av Quaresma. En fin kamp. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Har ikke vært innpå den Manu tråden her før, jeg er selv Liverpool supporter og får bare gratulere dere med ligagullet 8236720[/snapback] Vi har ikke vunnet noe ligagull enda. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Så sant, så sant. Sånn jeg ser det så mener jeg united er avhengige av at Chelsea gir fra seg poeng i minst en kamp. Kjenner jeg united rett kommer de til å tape både mot city og Chelsea. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 26. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2007 Det er faktisk langt ifra at ligagullet er avgjort. Må minne om at United møter Chelsea på bortebane i nest siste runde, og skulle Chelsea vinne den har de hele 7 andre kamper å ta inn fattige 4 poeng på Man Utd for å vinne. Det skal ikke mer til enn at United spiller uavgjort 2 ganger hvor Chelsea vinner og de skaffer ligagullet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå