tc47 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hmm, jeg vet faktisk ikke. Jeg trodde det het MUFC en stund siden, og ble skiftet når Glazers kjøpte også lagde de som absolutt ikke kunne være med det "FC United of Manchester". Men jeg er litt usikker da. Tc47: Det ække no vits med dobbel Quoting (Ikke kommenter meg ) Hmmmm. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Se oppover, du quot'a det samme twiez. (Careface) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Da sitter jeg her i england og er klar for kamp imorra. Var innom megastor nå, fikk med meg endel ting Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Hmm, jeg vet faktisk ikke. Jeg trodde det het MUFC en stund siden, og ble skiftet når Glazers kjøpte også lagde de som absolutt ikke kunne være med det "FC United of Manchester". Men jeg er litt usikker da. Fant ikke akkurat en kilde på at det fulle navnet er Manchester United Football Club, det eneste jeg fant var denne Wikipedia-artikkelen der det står Manchester United Football Club under "Full name". Endret 17. oktober 2008 av Aye Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Dere må tro jeg er alkis, hehe. Tror? Det har vi da visst lenge. :!: Litt av en alkis gitt, trener fem ganger i uka og har sunne interesser :thumbup Raste; fått besøkt Ronaldo da? Leste i Se&Hør at han gledet seg til å se deg igjen. Ntåh Da sitter jeg her i england og er klar for kamp imorra. Var innom megastor nå, fikk med meg endel ting Jasså, det er det du kaller Ronaldo for altså. Endret 17. oktober 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Haha, den var bra night. :!: Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Da sitter jeg her i england og er klar for kamp imorra. Var innom megastor nå, fikk med meg endel ting Jasså, det er det du kaller Ronaldo for altså. HAHAHAHAHAHAHAHAHA Jeg ler så jeg dør Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Gleder meg til kampen i morgen. Gleder meg til å se Rooney også. Han har vært så god de siste kampene. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hihi, en kompis av meg fikk to billetter til Giggs-middagen Ingen her som skal? Noen som vet hvordan ting blir opplagt? Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Har virkelig troa på at Rooney for alvor åpner målkontoen i PL i morra. Alt tyder på det, og jeg er optimist..(Det er ikke ofte ) Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hihi, en kompis av meg fikk to billetter til Giggs-middagen Ingen her som skal? Noen som vet hvordan ting blir opplagt? Ja, du får kysse føtta til giggsy. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jotun: Har du ei drakt`? Sjekk logoen. Mange år sidan United droppa FC. Aaaah... Stemmer det. De heter vel Manchester United AIG eller noe nå? Hehe... Har ikke tenkt over det med logoen nei.... Prøvde å se litt inne på manutd.com men fant ikke noe der heller. Velvel... Har ikke tilgang til å se kampen i morra! Det er litt drit. Vanligvis ser eg hos en kompis. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 De heter vel Manchester United AIG eller noe nå? :!: Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hihi, en kompis av meg fikk to billetter til Giggs-middagen Ingen her som skal? Noen som vet hvordan ting blir opplagt? Ja, du får kysse føtta til giggsy. Om jeg virkelig får lov til det, så gjør jeg det gjerne Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jotun: Har du ei drakt`? Sjekk logoen. Mange år sidan United droppa FC. Aaaah... Stemmer det. De heter vel Manchester United AIG eller noe nå? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Trur nok ikkje det heller Jotun. Klubben har vel blitt så stor og med så mange funksjonar at det enklaste er Manchester United. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jotun: Har du ei drakt`? Sjekk logoen. Mange år sidan United droppa FC. Aaaah... Stemmer det. De heter vel Manchester United AIG eller noe nå? Hæ? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jotun: Har du ei drakt`? Sjekk logoen. Mange år sidan United droppa FC. Aaaah... Stemmer det. De heter vel Manchester United AIG eller noe nå? For ikke snakke om og Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Canal+ Total i boks. Gleder meg meget til morgendagen..! Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Canal+ Total i boks. Gleder meg meget til morgendagen..! Hah!! jeg sier bare Entertain mohahaha :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå