Gonzolaz Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Nå har jeg bodd i England i over ett år, og tror enda ikke jeg har møtt en Engelsk person (Manchester United fan eller ikke) som ikke har sagt Man U. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Her i Trøndelagen sier alle Mæn Ju. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Her i Trøndelagen sier alle Mæn Ju. Trøndere blir aldri som vanlig nordmenn PSV: I'll give YOU 14 Endret 17. oktober 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Her i Trøndelagen sier alle Mæn Ju. Trøndere blir aldri som vanlig nordmenn PSV: I'll give YOU 14 Takk og lov for det. Jeg prøver å venne meg på å si United though. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Det der med ManU skjønner eg bare ikke! Eg sjøl gir hvertfall FULLSTENDIG blaffen i ka scummet i Liverpool kaller oss! Det er da en helt normal forkortelse av klubbnavnet.... Skal man liksom kutte ut og kalle klubben MUFC og da hvis de begynner å synge noe dritt om det og? Nei crap it! Gi blaffen i ka de laverestående supporterne synger og kauker! Og ja, har sett, lest, blitt fortalt absolutt ALLE grunner til IKKE å si Manu! Og ikke EN eneste grunn gir meg som united supporter en grunn til IKKE å si Manu! For alt dreie seg om ka de andre har brukt ManU til! Skal begynne å si: Manchester united football club i alle sammenhenger! Endret 17. oktober 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Så var'e detta med Utropstegna igjen. Jeg sier alltid United, letest. Edit: Trøndere () Endret 17. oktober 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg sier Utd og United. Man Utd kanskje når jeg snakker med nye fotballsupportere sånn at de er sikker på hva jeg snakker om Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Sveen reporting live from Manchester Vel fremme på rommet i Manchester (ble overtalt til å ta med laptop ) har surra litt rundt i byen og ble kraftig overaska når jeg måtte vise pass for å kjøpe øl på butikken xD Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg sier Utd og United. Klarer du å si forskjellen på Utd og United - når du snakker? Håper inderlig du ikke sier U-T-D Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Greit, skriver. Jeg sier United, ja. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Sveen reporting live from Manchester Vel fremme på rommet i Manchester (ble overtalt til å ta med laptop ) har surra litt rundt i byen og ble kraftig overaska når jeg måtte vise pass for å kjøpe øl på butikken xD Har hilst på Raste enda? Gi han et normalt bitch-slæp - fra meg Lenke til kommentar
archanios Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jotun: Har du ei drakt`? Sjekk logoen. Mange år sidan United droppa FC. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jotun: Har du ei drakt`? Sjekk logoen. Mange år sidan United droppa FC. Jotun vetje kordan. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Endelig PL i morgen. Deilig som faen å tenke på. Gleder meg til å stå opp 13.30 i morgen, ta en kjapp skive også sette i gang med Boro- Chelsea, også sikkert Scouse 16.00 også den store 18.30 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Disse landslagskampene ødelegger litt av gleden i diverse ligaene, nesten. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Drenthe - Madrid's Little G. We got Anderson/Browny. Edit: Fucka dobbelpost, igjen. Endret 17. oktober 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Sveen reporting live from Manchester Vel fremme på rommet i Manchester (ble overtalt til å ta med laptop ) har surra litt rundt i byen og ble kraftig overaska når jeg måtte vise pass for å kjøpe øl på butikken xD Har hilst på Raste enda? Gi han et normalt bitch-slæp - fra meg Haha, har nok ikke det, ikke peiling på hvordan han ser ut, men så en liten 10 åring nede i resepsjon sammen med et gammelt par, er sikkert han det Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Sveen reporting live from Manchester Vel fremme på rommet i Manchester (ble overtalt til å ta med laptop ) har surra litt rundt i byen og ble kraftig overaska når jeg måtte vise pass for å kjøpe øl på butikken xD Har hilst på Raste enda? Gi han et normalt bitch-slæp - fra meg Sto på hans status på face at han er fremme. Dere er vel på samme hotell og alt Sveer? Tror han sa at han skulle være på Britannia... Sveen reporting live from Manchester Vel fremme på rommet i Manchester (ble overtalt til å ta med laptop ) har surra litt rundt i byen og ble kraftig overaska når jeg måtte vise pass for å kjøpe øl på butikken xD Har hilst på Raste enda? Gi han et normalt bitch-slæp - fra meg Haha, har nok ikke det, ikke peiling på hvordan han ser ut, men så en liten 10 åring nede i resepsjon sammen med et gammelt par, er sikkert han det hahahahaha, kan hende det. (han er 16 da:P) Endret 17. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Sveen reporting live from Manchester Vel fremme på rommet i Manchester (ble overtalt til å ta med laptop ) har surra litt rundt i byen og ble kraftig overaska når jeg måtte vise pass for å kjøpe øl på butikken xD Har hilst på Raste enda? Gi han et normalt bitch-slæp - fra meg Haha, har nok ikke det, ikke peiling på hvordan han ser ut, men så en liten 10 åring nede i resepsjon sammen med et gammelt par, er sikkert han det Dere burde vært Rompiser da. Oh, sry - He's Got Ronaldo. Tc47: Det ække no vits med dobbel Quoting (Ikke kommenter meg ) Endret 17. oktober 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jotun: Har du ei drakt`? Sjekk logoen. Mange år sidan United droppa FC. På logoen ja, men klubben heter faktisk Manchester United Football Club. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå