Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Damn, lenge siden sist jeg så noen nye brukere i Pool tråden :D

Men er de nye brukerne virkelig supportere, hvis de ikke en gang vet at man ikke skal kalle klubben sin ManU? Synes dere har måtte forklare dette rimelig ofte her. Hvis det er sååååå viktig som dere sier at man ikke skal bruke dette uttrykket, er det jo rart at ikke alle som hevder de er og har vært supportere hele livet, ikke er klar over dette. Men men, jeg bryr meg egentlig ikke, synes det bare er litt komisk.

Lenke til kommentar

Men er de nye brukerne virkelig supportere, hvis de ikke en gang vet at man ikke skal kalle klubben sin ManU? Synes dere har måtte forklare dette rimelig ofte her. Hvis det er sååååå viktig som dere sier at man ikke skal bruke dette uttrykket, er det jo rart at ikke alle som hevder de er og har vært supportere hele livet, ikke er klar over dette. Men men, jeg bryr meg egentlig ikke, synes det bare er litt komisk.

Sorry, fjortiser har det med å kalle klubben ManU... Tenker jeg setter opp "DET HETER MAN UTD IKKE MANU!!!" på nettbyen min.

Lenke til kommentar
Syns eg har sett litt historielause supporterar der inne også.

Det har du nok rett i. Men historieløse er en ting, en annen ting er at man ikke vet noe så grunnleggende at man ikke skal sjikanere sin egen klubb...

Etter mi meining er det nettop historielausheit som ofte gjer at du får slikt. Og spørsmålet blir jo då om ein egentlig er så opptatt av klubben som ein gjerne påstår, om ein ikkje gidder å sette seg inn i historia rundt klubben.

Lenke til kommentar

Det har du nok rett i. Men historieløse er en ting, en annen ting er at man ikke vet noe så grunnleggende at man ikke skal sjikanere sin egen klubb...

Problemet er jo personer som Drillo, Eggen og Semb o.l som bruker uttrykket. Enkelte kommentatorer lar det også falle gjennom brødsaksa. Så da legger jeg ikke skylda på den yngre garde. Selv tv2 hadde det som forkortelse i en ligakamp! Er et forbanna ABU utrykk, å det finnes ingen større lavpanner enn ABU'ere.

Lenke til kommentar

Etter mi meining er det nettop historielausheit som ofte gjer at du får slikt. Og spørsmålet blir jo då om ein egentlig er så opptatt av klubben som ein gjerne påstår, om ein ikkje gidder å sette seg inn i historia rundt klubben.

Joda jeg satte det selvsagt litt på spissen, og kan godt være enig i at hvis man ikke vet noe om historien til klubben, er det mildt sagt litt underlig.

Lenke til kommentar

Du er bare bitter, grandpa :)

Neida, sant som du skriver, men en plass må en starte rekrutteringa vet du. Du kunne jo ikke alt vesentlig om Liverpool når du var ung du heller. Har selv sagt "ManU" da jeg var yngere, fordi det dessverre er vanlig blant norske kids som sameboe skriver og i media, som Hyrlen skriver.

archanios: Bare å overse de brukerne du ikke orker det. Har syndet endel selv når det gjelder off topic og skjønner frustarasjonen ovenfor brukere som meg i blant :) Skal skjerpe meg litt nå som kampene kommer litt tettere. Tror det blir sånn for de fleste andre OT synderne også :)

Lenke til kommentar

Bortforklaringer :p

You guys are just damn jealous! :p

Edit, sry for dobbelpost :blush:

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Gamebatov: Heilt klart at det blir litt forskjellig. Hadde jo ikkje vore moro å vere her om alle skulle vere like forbanna seriøse heile tida heller. Og nytt blod kan jo tilføre gode ting også, når vi har fått indoktrinert dei på den rette måten.

Superparanoid: Det er gjerne ikkje dei som berre "interesserer" seg du ser igjen her over tid heller. Dei forsvinner gjerne ut i dei grå masser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...