Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Rooney er så jævla god, og jeg er så fuøvla fuløl.

Deilig med kmap til hekga. Det laget vi skal spille mot skal gruses, trod det er WBA vi skal spille mot. Hørte no rykeer om at Raste skulle på kampen, og knulle Ronaldo etter kampen. kos for han :D

Tipper 4-0. Rooney x 4 eller Bernz x 4. Da vinner meg go Gamern veddemålet.

å herregud Nightkeeper. Legg deg, du skal da for faen ikke drikke på en torsdag?? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Studentlivet tar på det :wee:

NightKeeper får en har dag i morgen :)

On-topic: Håper på to strake nå, WBA og Celtic ryker lett. I hvert fall med Ronaldo back in form og Rooney som forhåpentligvis tar meg seg noe fra landslaget tilbake til Manchester. Og tre av kameratene mine er over for å se begge kampene(jeg er i hvert fall ikke misunnelig :roll: ), så dette må bare bli to seiere det ;)

Lenke til kommentar

Deilig med kmap til hekga. Det laget vi skal spille mot skal gruses, trod det er WBA vi skal spille mot. Hørte no rykeer om at Raste skulle på kampen, og knulle Ronaldo etter kampen. kos for han :D

å herregud Nightkeeper. Legg deg, du skal da for faen ikke drikke på en torsdag?? :p

Dere må tro jeg er alkis, hehe.

Torsdag er studentdag på universiteter og høgskoler, men antar ikke at dere smårollinger skal vikte det. :) Antar at dette er slettet imorgen tidlig, men det er jeg vandt med :)

Ellers; fantastisk at Rooney er tilbake imålformen sin. Han pleier som regel å bli skadd hver gang han er i slag, så vi får håpe på et miralen mot Wba.

Lenke til kommentar

Dere må tro jeg er alkis, hehe.

Torsdag er studentdag på universiteter og høgskoler, men antar ikke at dere smårollinger skal vikte det. :) Antar at dette er slettet imorgen tidlig, men det er jeg vandt med :)

Ellers; fantastisk at Rooney er tilbake imålformen sin. Han pleier som regel å bli skadd hver gang han er i slag, så vi får håpe på et miralen mot Wba.

Daså :) Enig når det gjelder Roon. Nå er han der han skal vere. Håper bare SAF bruker han i riktig posisjon mot WBA! Da hamrer han fort inn 2-3 mål

Lenke til kommentar
Welcome, jo flær jo bær.

Det spørs nå heilt på brukarane som kjem inn då. Er ikkje alle som nødvendigvis øker den gjennomsnittlige kvaliteten på tråden. Men det er alltids lov å håpe. :)

Gledar meg vilt til kamp i morgon. Må nesten bli ein bra dag. Trening på formiddag, fotomesse på ettermiddagen, puben frå ca 5, United-kamp og eit par pils fra 18.30 og utover.

Carrick og Hargreaves tilbake i troppen. Veldig positivt. Spørsmålet er om dei får prøve seg i morgon, muligens at ein av dei får starte og byttar med den andre uti kampen? Evt at begge er på benken. Vi har fire seierar på rad no, og tre kampar på rad uten baklengs. Så akkurat no er det berre å fortsette i samme stimen. Får håpe Berba er ferdig med grasklipping og har begynt å konse på å score mål igjen, pluss at Roon fortsetter der han har vore for England.

Hm. United.no er visst litt vel optimistiske. I følge den offisielle sida, er verken Carrick eller Hargeaves med i helga. Det var i såfall synd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...