Nutjob Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Rooney er så jævla god, og jeg er så fuøvla fuløl. Deilig med kmap til hekga. Det laget vi skal spille mot skal gruses, trod det er WBA vi skal spille mot. Hørte no rykeer om at Raste skulle på kampen, og knulle Ronaldo etter kampen. kos for han Tipper 4-0. Rooney x 4 eller Bernz x 4. Da vinner meg go Gamern veddemålet. å herregud Nightkeeper. Legg deg, du skal da for faen ikke drikke på en torsdag?? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Studentlivet tar på det NightKeeper får en har dag i morgen On-topic: Håper på to strake nå, WBA og Celtic ryker lett. I hvert fall med Ronaldo back in form og Rooney som forhåpentligvis tar meg seg noe fra landslaget tilbake til Manchester. Og tre av kameratene mine er over for å se begge kampene(jeg er i hvert fall ikke misunnelig ), så dette må bare bli to seiere det Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Rooney er så jævla god, og jeg er så fuøvla fuløl. Deilig med kmap til hekga. Det laget vi skal spille mot skal gruses, trod det er WBA vi skal spille mot. Hørte no rykeer om at Raste skulle på kampen, og knulle Ronaldo etter kampen. kos for han Tipper 4-0. Rooney x 4 eller Bernz x 4. Da vinner meg go Gamern veddemålet. å herregud Nightkeeper. Legg deg, du skal da for faen ikke drikke på en torsdag?? Dere må tro jeg er alkis, hehe. Torsdag er studentdag på universiteter og høgskoler, men antar ikke at dere smårollinger skal vikte det. Antar at dette er slettet imorgen tidlig, men det er jeg vandt med Ellers; fantastisk at Rooney er tilbake imålformen sin. Han pleier som regel å bli skadd hver gang han er i slag, så vi får håpe på et miralen mot Wba. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Rooney er så jævla god, og jeg er så fuøvla fuløl. Deilig med kmap til hekga. Det laget vi skal spille mot skal gruses, trod det er WBA vi skal spille mot. Hørte no rykeer om at Raste skulle på kampen, og knulle Ronaldo etter kampen. kos for han Tipper 4-0. Rooney x 4 eller Bernz x 4. Da vinner meg go Gamern veddemålet. å herregud Nightkeeper. Legg deg, du skal da for faen ikke drikke på en torsdag?? Dere må tro jeg er alkis, hehe. Torsdag er studentdag på universiteter og høgskoler, men antar ikke at dere smårollinger skal vikte det. Antar at dette er slettet imorgen tidlig, men det er jeg vandt med Ellers; fantastisk at Rooney er tilbake imålformen sin. Han pleier som regel å bli skadd hver gang han er i slag, så vi får håpe på et miralen mot Wba. Daså Enig når det gjelder Roon. Nå er han der han skal vere. Håper bare SAF bruker han i riktig posisjon mot WBA! Da hamrer han fort inn 2-3 mål Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 night reiser nå. Skal hilse ron fra deg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 God tur Raste, sykt å se deg skrive at this time Er vel siden du måtte stå opp nå! Hvis Utd ikke vinner, blir det bank på deg Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Så veiviseren åp skolen i går, og der var det seff en som Het "Raste". Jeg viste det var noe med Raste på detta forumet, han er egentlig same. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Litt kjipt at vi har halv 7 match i mårra, menmen. Boro-Chelsea 13.45 kan fort bli poengtap på Chelsea tror jeg. Begyner å få noen strake 3poengere nå og det liker jeg. Bør følges opp i mårnings. GLÆR MÆ Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Lol, det er i slike tilfeller det er gøy å ha spilt FM Husker han på 07, han var en konge målvakt der ihvertfall. Edit: Litt kult bakgrunnsbilde (Raul/Robinho) Endret 17. oktober 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 De ter ikke Robinho Lenke til kommentar
Wired up Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 MAN. U. fan forever! Fett med slik tråd. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) MAN. U. fan forever! Fett med slik tråd. oioioi, her bryter vi regler ja... signaturen din er alt for lang... må nok dessvere rapporteres heter btw ManUtd og ikke MAN.U Endret 17. oktober 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 (endret) MAN. U. fan Æsj. Endret 17. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Brukeren var jo bare en lang reklame... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 og der fikk jeg jaggu fjernet signaturen hans også ^^, Når min forrige absolutt skulle bort, så skulle den også bort Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 MUFC, mitt lag! <3 Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 MAN. Utd. fan forever! Fett med slik tråd. Fixed Welcome, jo flær jo bær. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 MUFC, mitt lag! <3 Enda en ny en, velkommen Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 velkommen til deg også. Damn, lenge siden sist jeg så noen nye brukere i Pool tråden Lenke til kommentar
archanios Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Welcome, jo flær jo bær. Det spørs nå heilt på brukarane som kjem inn då. Er ikkje alle som nødvendigvis øker den gjennomsnittlige kvaliteten på tråden. Men det er alltids lov å håpe. Gledar meg vilt til kamp i morgon. Må nesten bli ein bra dag. Trening på formiddag, fotomesse på ettermiddagen, puben frå ca 5, United-kamp og eit par pils fra 18.30 og utover. Carrick og Hargreaves tilbake i troppen. Veldig positivt. Spørsmålet er om dei får prøve seg i morgon, muligens at ein av dei får starte og byttar med den andre uti kampen? Evt at begge er på benken. Vi har fire seierar på rad no, og tre kampar på rad uten baklengs. Så akkurat no er det berre å fortsette i samme stimen. Får håpe Berba er ferdig med grasklipping og har begynt å konse på å score mål igjen, pluss at Roon fortsetter der han har vore for England. Hm. United.no er visst litt vel optimistiske. I følge den offisielle sida, er verken Carrick eller Hargeaves med i helga. Det var i såfall synd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå