tc47 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Oppførselen på banen? Haha! Den posten viser hvor lite du vet om vet om Rooney og hvordan du bare husker ting fra 2004-2005, og hvoran han har blitt utrolig mye bedre i oppførsel på banen. Good job. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Evt at han ikkje har sett nok kampar av United. Rooney har enkelte taklingsforsøk som gjerne virkar litt hasardiøse, men eg er heilt enig med at han har skjerpa innstillinga si. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ok, tar tilbake det jeg sa. Han har kanskje skjerpet seg, men var ille før Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ok, tar tilbake det jeg sa. Han har kanskje skjerpet seg, men var ille før han var veldig ung og hormonene løp løpsk Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Rooney har ikke fått rødt kort siden september 05 mot Villareal. Det må nevnes. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Rooney on the Rampage Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Rooney har forbedret seg, men blir han frustrert så er det veldig til kjefting og smelling. Tror nok ikke han har fått sitt siste røde, har ofte tenkt at nå smeller det snart. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ikke veldig rart at han sannsyneligvis ikke har fått sitt siste røde kort, men tanke på alderen. Rooney blir 23 om noen dager. Men skjønner hva du mener. Forresten rart å tenke på at han er så ung. Snart 23 år og vi forventer like mye av han som av alle andre. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Rooney har forbedret seg, men blir han frustrert så er det veldig til kjefting og smelling. Tror nok ikke han har fått sitt siste røde, har ofte tenkt at nå smeller det snart. Problemet tidligre har vært at han har latt seg hisse opp. Han har fått mye mer selvbeherskelse, men han kommer altid til å ha temprament på banen. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Rooney har forbedret seg, men blir han frustrert så er det veldig til kjefting og smelling. Tror nok ikke han har fått sitt siste røde, har ofte tenkt at nå smeller det snart. Problemet tidligre har vært at han har latt seg hisse opp. Han har fått mye mer selvbeherskelse, men han kommer altid til å ha temprament på banen. Uten Temprament så hadde ikke rooney vært den samme Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det er jeg helt enig i. Tror gutten ikke hadde vært halvparten så god uten Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det er jeg helt enig i. Tror gutten ikke hadde vært halvparten så god uten Nei, da hadde han vært en helt vanlig Engelsk-fatkid Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 http://ekstrabladet.dk/sport/sport_paa_vra...icle1071167.ece hehe Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Nå vet jeg hvem som skal klippe plenen min til sommeren Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hahaha! Snakk om å ofre seg for landet sitt Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Oi! Han skulle bare hakke og naute seg, åsså bommet han! Det var gøy! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 hahahahaha Konge bra Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Rooney er så jævla god, og jeg er så fuøvla fuløl. Deilig med kmap til hekga. Det laget vi skal spille mot skal gruses, trod det er WBA vi skal spille mot. Hørte no rykeer om at Raste skulle på kampen, og knulle Ronaldo etter kampen. kos for han Tipper 4-0. Rooney x 4 eller Bernz x 4. Da vinner meg go Gamern veddemålet. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Bør ikke være 4 mål av Berba, nei, mener å huske jeg var med på det Tar 2 fra hver jeg Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Rooney er så jævla god, og jeg er så fuøvla fuløl. Deilig med kmap til hekga. Det laget vi skal spille mot skal gruses, trod det er WBA vi skal spille mot. Hørte no rykeer om at Raste skulle på kampen, og knulle Ronaldo etter kampen. kos for han Tipper 4-0. Rooney x 4 eller Bernz x 4. Da vinner meg go Gamern veddemålet. God bedring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå