Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rooney har forbedret seg, men blir han frustrert så er det veldig til kjefting og smelling. Tror nok ikke han har fått sitt siste røde, har ofte tenkt at nå smeller det snart.

Problemet tidligre har vært at han har latt seg hisse opp. Han har fått mye mer selvbeherskelse, men han kommer altid til å ha temprament på banen.

Lenke til kommentar
Rooney har forbedret seg, men blir han frustrert så er det veldig til kjefting og smelling. Tror nok ikke han har fått sitt siste røde, har ofte tenkt at nå smeller det snart.

Problemet tidligre har vært at han har latt seg hisse opp. Han har fått mye mer selvbeherskelse, men han kommer altid til å ha temprament på banen.

Uten Temprament så hadde ikke rooney vært den samme :blush:

Lenke til kommentar

Rooney er så jævla god, og jeg er så fuøvla fuløl.

Deilig med kmap til hekga. Det laget vi skal spille mot skal gruses, trod det er WBA vi skal spille mot. Hørte no rykeer om at Raste skulle på kampen, og knulle Ronaldo etter kampen. kos for han :D

Tipper 4-0. Rooney x 4 eller Bernz x 4. Da vinner meg go Gamern veddemålet.

Lenke til kommentar
Rooney er så jævla god, og jeg er så fuøvla fuløl.

Deilig med kmap til hekga. Det laget vi skal spille mot skal gruses, trod det er WBA vi skal spille mot. Hørte no rykeer om at Raste skulle på kampen, og knulle Ronaldo etter kampen. kos for han :D

Tipper 4-0. Rooney x 4 eller Bernz x 4. Da vinner meg go Gamern veddemålet.

God bedring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...