Alastor Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Han har virkelig funnet scoringsformen nå... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Som sagt tidligere: Nå bare gleder eg meg til de neste kampene!! Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 - Jeg synes denne seieren var bra, for vi måtte virkelig jobbe hardt i kveld. Hviterussland viste seg å være et veldig bra fotballag. Trolig holder de samme nivå som Arsenal, men jeg synes vi var hakket bedre. Derfor fortjente vi seieren og alle poengene her i minsk, sa Wayne Rooney etter kampen. Haha! :!: Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 - Jeg synes denne seieren var bra, for vi måtte virkelig jobbe hardt i kveld. Hviterussland viste seg å være et veldig bra fotballag. Trolig holder de samme nivå som Arsenal, men jeg synes vi var hakket bedre. Derfor fortjente vi seieren og alle poengene her i minsk, sa Wayne Rooney etter kampen. Haha! :!: Hehehe. :!: Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Haha, faen ta Wayne Rooney Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Haha, faen ta Wayne Rooney Wannie hits back Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Wazza = Gud. Punktumfinale ------- AHH, gleder meg så helt satans mye til helga. WBA hjemme bør bli grus... Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 http://united.no/united/nyheter/nyheter/gi...kalene_til_oslo Nokon som skal på dette? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 - Jeg synes denne seieren var bra, for vi måtte virkelig jobbe hardt i kveld. Hviterussland viste seg å være et veldig bra fotballag. Trolig holder de samme nivå som Arsenal, men jeg synes vi var hakket bedre. Derfor fortjente vi seieren og alle poengene her i minsk, sa Wayne Rooney etter kampen. Haha! :!: "They are a really good footballing team, Belarus, play a little like Arsenal, so it was great to get the three points. Wayne Rooney Fra BBC intervjuet. Ikke det samme. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det der var en særdeles dårlig oversettelse. Hvor kommer førstnevnte fra egentlig? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ja, si det du. Derfor gidder jeg ikke med VG, dagbladet osv. United.no er av og til greit å lese, men ellers er det BBC for meg Som de sier i england, stick to the Beeb Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det der var en særdeles dårlig oversettelse. Hvor kommer førstnevnte fra egentlig? 100 spenn på at det var Dagbladet. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 http://united.no/united/nyheter/nyheter/gi...kalene_til_oslo Nokon som skal på dette? Jeg har søkt om å bli med.Hadde vært stort å møtt selveste Giggs.Da skal han få lov å signere 3 drakter for meg Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Begynner å få mer og mer tro på at Rooney er i ferd med å utvikle seg til å bli den naturlige goalgetteren vi trenger. Det er lett å glemme at fyren fortsatt bare er 22 år, når han allerede har så mye erfaring, men faktum er at han bare kommer til å bli bedre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Ja alderen til Rooney er egentlig ganske rått... Han spiller jo som en 29 åring. Både integriteten og oppførselen på banen (bortsett fra når han øser seg ) Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Oppførselen på banen? Haha! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Oppførselen på banen? Haha! Hva mener du? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Rooney har skjerpet seg utrolig mye med sinnet sitt de to siste årene. Ingenting å si på det. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Oppførselen på banen? Haha! tør jeg spørre hva du mener med "HAHA!" ? Rooney er en sympatisk, voksen og intellegent person på banen. Han har ristet av seg alle kvalpefakter som var på han før, så om det var det du mente Kjetil, så følger du veldig, veldig lite med. Fjordårsesongen(?) hadde han hvor mange gule kort? Hukser ikke helt, men var veldig lite. Var snakk om ingen gule laangt ute i sesongen iallefall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå