Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, faktisk ikke, hu kan ikke fårdra han hun heller, har banka litt vett inn i hodet hennes ;)

Jeg er imponert. Søstera mi kjøpte Ronaldo-drakt for rundt en måned siden, klarte ikke overtale hun til å ha noen andre bakpå.

baredritidet.no

Syntes det bildet der beskriver meget bra hvorfor en ikke skal bruke "ManU", så alle United-supportere har godt av å lese det etter min mening, enten de bruker "ManU" eller ikke :)

Lenke til kommentar
Det er jo bare å heve seg glatt over det... Man er ikke fjorten lenger!

Noen av oss kan godt være det. (Nei, ikke jeg.)

Forøvrig fantastisk at Rooney scorer 2 mål i dag (til nå :p) og fortsetter den fantastiske formen han er i nå. Håper bare at den varer, lenge :)

Endret av Aye
Lenke til kommentar
Noen som har tips til hvem jeg skal ha båkpå drakta? Skal kjøpe den blå bortedrakta i England på OT.

Ta noe orginalt

Ja, tok Carrick på hvite bortetrøya og Raste på hjemmetrøya. Så lurer jeg egentlig på om jeg skal ta Rio Ferdinand bakpå?

Et hvilket som helst skudd som går/kunne gått inn er bedre enn skudd i stanga/utenfor.

Men drit nå i det, på fredag drar jeg til Manchester :D

Ikke bare du som drar Sveer :)

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Kommer til å kjøpe Berbatov drakt til søstern :D

Tipper hun blir skuffet over at det ikke er Ronaldo... :p

Nei, faktisk ikke, hu kan ikke fårdra han hun heller, har banka litt vett inn i hodet hennes ;)

Hjernevasking?

Mer hjernedasking :p

Nei hun liker ikke han, men derimot så elsker hun van Nistelrooy :hmm:

Lenke til kommentar

Enda godt landslagspausa er over ja. No er det berre å satse på at Rooney tek med seg forma inn mot WBA i helga, så vi får en fin seier med litt mål. Deilig å sjå at den mannen er i skikkelig form igjen. Berre håpe han ikkje snublar i noko treningsutstyr igjen.

Gledar meg til å sjå United igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...