Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Merkelig valg å ta ut Klaas-Jan Hunt, og ikke Dirky. :wallbash:

Yeah, så absolutt. Huntelaar herjet jo utpå der :p

Hehe, han er akkurat likedans i Ajax, Than BOOOM! He's there :thumbup:

På det tidspunktet måtte Nederland også ha mål, og Dirksy blir ikke like stor som KJH.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Glem det her også... Noen innlegg er for dårlige til å gidde å kommentere!

Eg regner med de andre skjønte det...

Vi vil jo høre hva du har å si da...

Nydelig at Rooney er i scoringshumør.

Lenke til kommentar

TomHel: Vet ikke helt koss eg skal si det klarere....

Åsså er d litt OT. Men kuyt skjøt i tverliggeren, åsså sier Semb: Fantastisk skudd!!!

Og det er etter min mening veldig rart! For stangskudd ut er da egentlig ikke mer enn et litt for dårlig skudd, meningen i fotball er jo å score! Ikke skyte hull i tverliggeren.

Men dette var visst HELT feil.

Edit: Lim: Han er bare litt ute etter meg for tiden! Så la han kose seg med det! ;)

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Åsså er d litt OT. Men kuyt skjøt i tverliggeren, åsså sier Semb: Fantastisk skudd!!!

Og det er etter min mening veldig rart! For stangskudd ut er da egentlig ikke mer enn et litt for dårlig skudd, meningen i fotball er jo å score! Ikke skyte hull i tverliggeren.

Det er omtrent så nære som det går an å komme.

Så du synes at det er helt elendig bare fordi at han bomma med 5 centimeter? Er en pløse som går midt på mål et godt skudd? Merkelig logikk.

Lenke til kommentar
Ja, det har jeg aldri sagt noe imot. Men et skudd fra 40 i tverra er jo et fantastisk skudd? Synes i alle fall jeg.

Jooooo, er som regel det.

Det er omtrent så nære som det går an å komme.

Så du synes at det er helt elendig bare fordi at han bomma med 5 centimeter? Er en pløse som går midt på mål et godt skudd? Merkelig logikk.

Men hadde skuddet vert mere fantastisk om han hadde scåret og ikke truffet stanga? Jeg bare spør.

Lenke til kommentar

Hehe... Eg skriver jo "litt for dårlig skudd" Eg bruker da ikke ord som elendig eller noe...

Føler det her ligger mer på at eg snakker om feil spiller fra feil lag her...

Eg synest ikke det er et fantastisk skudd nei! Og eg synest ikke en pløse midt i mål er fantastisk!

Hadde skuddet til Kuyt gått tverra inn i stedet. Da snakker vi FANTASTISK! Tverra ut er da virkelig ikke noe vits? Men for all del! Noen lag setter pris på nesten. Mens andre vil ha det skikkelig!

Lenke til kommentar
Noen som har tips til hvem jeg skal ha båkpå drakta? Skal kjøpe den blå bortedrakta i England på OT.

Ta noe orginalt

Et hvilket som helst skudd som går/kunne gått inn er bedre enn skudd i stanga/utenfor.

Men drit nå i det, på fredag drar jeg til Manchester :D

Husk å dra til Liverpool når du må på do

Lenke til kommentar

Aiai....

Har nå tenkt på å ta meg en tur til OT i godt over 15 år....

Blir aldri til det! Er det mye stress? Eller er det pakkeløsninger som er tingen? Der man får alt i pose og sekk og bare betaler en regning og møter opp?

Supporterklubben til MUFC i norge som ordner slike ting?

Eller drar folk over på egen hånd og ordner billetter til kampen etc sjøl?

Edit: Eg driter i ka scouser craps og annet craps sammenligner ManU med! Man skal ikke la de små og svake plage oss!

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...