Limbeck Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Vi får bare håpe Rooney fortsetter dette på oss. Han er et lag alene nå Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Merkelig valg å ta ut Klaas-Jan Hunt, og ikke Dirky. Yeah, så absolutt. Huntelaar herjet jo utpå der Hehe, han er akkurat likedans i Ajax, Than BOOOM! He's there På det tidspunktet måtte Nederland også ha mål, og Dirksy blir ikke like stor som KJH. Endret 15. oktober 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Du formulerer deg rart i alle fall. Fatta det ikke jeg. Les mitt innlegg igjen du og. Skrev at en skudd via tverra og inn er fantastisk, inne tverre-ut. EDIT: Var svar til Jotun, som redigerte bort innlegget sitt. Endret 15. oktober 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Vi får bare håpe Rooney fortsetter dette på oss. Han er et lag alene nå mhhhm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Glem det her også... Noen innlegg er for dårlige til å gidde å kommentere! Eg regner med de andre skjønte det... Vi vil jo høre hva du har å si da... Nydelig at Rooney er i scoringshumør. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Alikevel så tviler jeg på at du ikke skjønte at det var stang ut han mente. En del av poenget hans er vel at en tap in fra 2 meter er et mål, mens et stangskudd fra 50 ikke er et mål. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) TomHel: Vet ikke helt koss eg skal si det klarere.... Åsså er d litt OT. Men kuyt skjøt i tverliggeren, åsså sier Semb: Fantastisk skudd!!! Og det er etter min mening veldig rart! For stangskudd ut er da egentlig ikke mer enn et litt for dårlig skudd, meningen i fotball er jo å score! Ikke skyte hull i tverliggeren. Men dette var visst HELT feil. Edit: Lim: Han er bare litt ute etter meg for tiden! Så la han kose seg med det! Endret 15. oktober 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Noen som har tips til hvem jeg skal ha båkpå drakta? Skal kjøpe den blå bortedrakta i England på OT. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Ja, det har jeg aldri sagt noe imot. Men et skudd fra 40 i tverra er jo et fantastisk skudd? Synes i alle fall jeg. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 TomHel: Vet ikke helt koss eg skal si det klarere.... Åsså er d litt OT. Men kuyt skjøt i tverliggeren, åsså sier Semb: Fantastisk skudd!!! Og det er etter min mening veldig rart! For stangskudd ut er da egentlig ikke mer enn et litt for dårlig skudd, meningen i fotball er jo å score! Ikke skyte hull i tverliggeren. Men dette var visst HELT feil. Det er omtrent så nære som det går an å komme. Så du synes at det er helt elendig bare fordi at han bomma med 5 centimeter? Er en pløse som går midt på mål et godt skudd? Merkelig logikk. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Ja, det har jeg aldri sagt noe imot. Men et skudd fra 40 i tverra er jo et fantastisk skudd? Synes i alle fall jeg. Jooooo, er som regel det. TomHel: Vet ikke helt koss eg skal si det klarere.... Åsså er d litt OT. Men kuyt skjøt i tverliggeren, åsså sier Semb: Fantastisk skudd!!! Og det er etter min mening veldig rart! For stangskudd ut er da egentlig ikke mer enn et litt for dårlig skudd, meningen i fotball er jo å score! Ikke skyte hull i tverliggeren. Men dette var visst HELT feil. Det er omtrent så nære som det går an å komme. Så du synes at det er helt elendig bare fordi at han bomma med 5 centimeter? Er en pløse som går midt på mål et godt skudd? Merkelig logikk. Men hadde skuddet vert mere fantastisk om han hadde scåret og ikke truffet stanga? Jeg bare spør. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Hehe... Eg skriver jo "litt for dårlig skudd" Eg bruker da ikke ord som elendig eller noe... Føler det her ligger mer på at eg snakker om feil spiller fra feil lag her... Eg synest ikke det er et fantastisk skudd nei! Og eg synest ikke en pløse midt i mål er fantastisk! Hadde skuddet til Kuyt gått tverra inn i stedet. Da snakker vi FANTASTISK! Tverra ut er da virkelig ikke noe vits? Men for all del! Noen lag setter pris på nesten. Mens andre vil ha det skikkelig! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Et hvilket som helst skudd som går/kunne gått inn er bedre enn skudd i stanga/utenfor. Men drit nå i det, på fredag drar jeg til Manchester Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Noen som har tips til hvem jeg skal ha båkpå drakta? Skal kjøpe den blå bortedrakta i England på OT. Ta noe orginalt Et hvilket som helst skudd som går/kunne gått inn er bedre enn skudd i stanga/utenfor. Men drit nå i det, på fredag drar jeg til Manchester Husk å dra til Liverpool når du må på do Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Aiai.... Har nå tenkt på å ta meg en tur til OT i godt over 15 år.... Blir aldri til det! Er det mye stress? Eller er det pakkeløsninger som er tingen? Der man får alt i pose og sekk og bare betaler en regning og møter opp? Supporterklubben til MUFC i norge som ordner slike ting? Eller drar folk over på egen hånd og ordner billetter til kampen etc sjøl? Edit: Eg driter i ka scouser craps og annet craps sammenligner ManU med! Man skal ikke la de små og svake plage oss! Endret 15. oktober 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Fletcher ftw Kommer til å kjøpe Berbatov drakt til søstern Edit @ Jotun: Er lite stress, bestilt igjennom norske suporterklubben jeg, alt ordna Og ikke si "ManU" Endret 15. oktober 2008 av Sveerbatov Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Kommer til å kjøpe Berbatov drakt til søstern Tipper hun blir skuffet over at det ikke er Ronaldo... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Supporterklubben til ManU i norge som ordner slike ting? Guys, What do we think about that? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Kommer til å kjøpe Berbatov drakt til søstern Tipper hun blir skuffet over at det ikke er Ronaldo... Nei, faktisk ikke, hu kan ikke fårdra han hun heller, har banka litt vett inn i hodet hennes Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (Skriv på norsk, det er ikke "kulere" med engelsk) Rooney putter igjen, fantastisk å se hvor god han er hvis han faktisk blir brukt i sin beste posisjon. Håper for guds skyld Ferguson følger opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå