Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

første gangen ronaldo ble felt uten å klage!!

 

hehe... han visste vel det lukta rødt, sett spillere som har klikket på sånt, men rooney støtta opp... BRA BRA!

 

slik takling på Drogba hadde gitt han vel 27min på å stå på bena igjen, og halte litt....

Lenke til kommentar
Carrick var klart best idag. Styrte midtbanen totalt, ikke et brudd gjennom midtbanen. Å 98% av pasningene traff målet.  Å for dere som tviler på Heize bør vel dagens kamp være et bevis på hvem som skal ha venstrebacken.

8191771[/snapback]

Synes ikke Carrick var best, men han var bra igår ingen tvil om det. Synes vår matchvinner Ronaldo var best igår begrunnet ved at det er han som står for 1-0 målet ene og alene.

 

Vil også trekke fram Alan Smith, han kriger mye og er bra selvom han har vært ute fra fotballen over lengre tid.

Lenke til kommentar
Carrick var klart best idag. Styrte midtbanen totalt, ikke et brudd gjennom midtbanen. Å 98% av pasningene traff målet.  Å for dere som tviler på Heize bør vel dagens kamp være et bevis på hvem som skal ha venstrebacken.

8191771[/snapback]

Synes ikke Carrick var best, men han var bra igår ingen tvil om det. Synes vår matchvinner Ronaldo var best igår begrunnet ved at det er han som står for 1-0 målet ene og alene.

 

Vil også trekke fram Alan Smith, han kriger mye og er bra selvom han har vært ute fra fotballen over lengre tid.

8193992[/snapback]

Carrick sammen med Giggs var de som vendte spillet og styrte spillet slik at Ronaldo fikk stort rom nesten hele kampen. Carrick var i mine øyne klart best, tett etterfulgt av Giggs og Ronaldo. Smith var veldig rusten og avventende i stort sett alt han gjorde, spillet stoppet veldig opp hver gang han fikk ballen. Men han har viljen, å når formen kommer vil han nok være verdifull for laget igjen.

 

Syns det offensive hviler litt for mye på Ronaldo for tiden, skulle ønske vi kunne brukt den sentrale midtbanen mer i den avsluttende delen også. Å jeg savner Saha, blir så irritert over at den mannen ikke klarer og holde seg skadefri og i form.

Lenke til kommentar
Klart Ronaldo blir!

 

Artig denne her, SAF klikka verbalt på Sky Sport's Geoff Shreeves. Too bad det var off camera.

8204526[/snapback]

 

Ganske morsom ja :p

S: “Don’t talk to me like that. Go away. If you want to behave civilly, fine. Don’t talk to me like that.”

 

F: “F**k off.” (door slams).

Likte den med at han slengte igjen døren etter seg. Må si jeg er ganske enig i SAF på dette. Liker ikke journalister som alltid skal spørre om det var straffe eller ikke. Samme hvor mye de spørr så blir det ikke endret likevel... Dømt er dømt!

Lenke til kommentar
Klart Ronaldo blir!

 

Artig denne her, SAF klikka verbalt på Sky Sport's Geoff Shreeves. Too bad det var off camera.

8204526[/snapback]

 

Nok en gang, hva er poenget i å referere til The S*N?? De er jo Englands største møkkaavis, uten tvil! Til og mer Se & Hør her i landet er jo mer troverdig enn The S*N! Dét sier sitt, for å si det slik! Spør hvilken som helst engelskmann/kvinne om hvilken avis som er den dårligste, og de vil svare denne avisen!

Lenke til kommentar
Klart Ronaldo blir!

 

Artig denne her, SAF klikka verbalt på Sky Sport's Geoff Shreeves. Too bad det var off camera.

8204526[/snapback]

 

Nok en gang, hva er poenget i å referere til The S*N?? De er jo Englands største møkkaavis, uten tvil! Til og mer Se & Hør her i landet er jo mer troverdig enn The S*N! Dét sier sitt, for å si det slik! Spør hvilken som helst engelskmann/kvinne om hvilken avis som er den dårligste, og de vil svare denne avisen!

8205025[/snapback]

 

Og? Synes det var litt artig lesning, legger ikkje meir i det enn det. Veit jo at det kom frå den avisen, det er jo ingen hemmelighet.

Lenke til kommentar
Men jeg tror ikke Keano er klar for rollen enda. Jeg tror nemlig klubben er klar for Keane så snart SAF går av. Klubben trenger hannes vinnerinstinkt og hans evne til å tenke engelsk fotball.

8207761[/snapback]

 

Gi Keano et par sesonger til hvor han klarer å bevise det han til nå har gjort, slik at vi får se litt kontinuitet i det han gjør :) Han har overbevist alle skeptikerne med det han har fått til i Sunderland, ganske imponerende spør du meg!

 

Jeg tror heller ikke at Keano ville blitt noen dårlig arvtager etter SAF, heller tvert i mot!

Lenke til kommentar

Latterlig at United får bot! Dette er kun for og unngå at noen skal tro at Uefa favoriserer storklubber. Ikke noe problem og betale boten da, men blir for dumt at enkelte fans kan kaste alt mulig på banen uten og bli straffet. Så får United for dette?! Takk Lille, tidenes dårligste tapere.

Lenke til kommentar
Latterlig at United får bot! Dette er kun for og unngå at noen skal tro at Uefa favoriserer storklubber.  Ikke noe problem og betale boten da, men blir for dumt at enkelte fans kan kaste alt mulig på banen uten og bli straffet. Så får United for dette?!  Takk Lille, tidenes dårligste tapere.

8214569[/snapback]

 

Hva fikk United bot for nå da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...