Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

PIG har vært et nervevark de fleste gangen han har kommet innpå.

Noen som så intervjuet på tv3 (?) med schmeichel her forleden? Tror det var før United - Aab faktisk. Han sa noe veldig vesentlig. NB, dette er tatt fra hukomelsen: Det er bedre med en keeper som spiller på 80% hele tiden, enn en som har et veldig høyt bestenivå, men gjør oftere tabber. Slik er det for meg med PIG. Eks mot Chelsea. Han gjorde den sykeste redninga (var avblåst for offside, men læll) og rett etterpå gav han en enkel retur som det nesten ble baklengs på...

Limbeck: Harreide er fortsatt ubrukelig. Ansett heller Ole Gunnar :)

Endret av Gamebatov
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PIG har vært et nervevark de fleste gangen han har kommet innpå.

Noen som så intervjuet på tv3 (?) med schmeichel her forleden? Tror det var før United - Aab faktisk. Han sa noe veldig vesentlig. NB, dette er tatt fra hukomelsen: Det er bedre med en keeper som spiller på 80% hele tiden, enn en som har et veldig høyt bestenivå, men gjør oftere tabber. Slik er det for meg med PIG. Eks mot Chelsea. Han gjorde den sykeste redninga (var avblåst for offside, men læll) og rett etterpå gav han en enkel retur som det nesten ble baklengs på...

Limbeck: Harreide er fortsatt ubrukelig. Ansett heller Ole Gunnar :)

Det var faktisk før landskampen :whistle: Men helt enig med peter her, sykt viktig med den defensive tryggheten en stabil keeper gir laget

Edit: Kanskje det var før begge, så ikke opptakten til Aab-kampen

Endret av SpencerReid
Lenke til kommentar

Stemmer sikker det, jeg har hukommelse som en gullfisk :)

Jeg mener PIG ser veldig utrygg ut til tider, men kommer ikke på de store blemmene. Nå har han ikke spillt så mye heller da...

http://www.youtube.com/watch?v=Nj6-Z2uEqHA - hehe :p

Han er jo god keeper, jeg sår ingen tvil om det. Men om han er vår nr 1 i årene som kommer? tvilsomt spør du meg.

God natta :)

Endret av Gamebatov
Lenke til kommentar
Fyren har ikke fått stå i en lengre periode enda og er ung. Det kan komme seg.

Sliter med potensen i så ung alder?

(Tørr humor, i know, men jeg våkna akkurat og har dopa meg med nok en dose smertestillende, dont blame me)

Hahaha.

Om PIG, syns jeg han kan få litt tid. Selv om det kanskje er bedre med en keeper som tar alle middels skudd, istedenfor en som bare tar de drøyeste (PIG) :)

Lenke til kommentar
Og når var det Roma eide oss?

Se på Video'n Limbsy, ikke på banen tho.

Jeg sog videoen og kampen. Synest ikke noen fikk mere julig enn andre på tribunen

Game: håper Nederland vinner jeg

Slenger meg på denne, eller rettere sagt; det norske landslaget er care. Jeg vil mye heller se Fletcher i VM enn en gjeng med norske klovner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...