Sir Game Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) PIG har vært et nervevark de fleste gangen han har kommet innpå. Noen som så intervjuet på tv3 (?) med schmeichel her forleden? Tror det var før United - Aab faktisk. Han sa noe veldig vesentlig. NB, dette er tatt fra hukomelsen: Det er bedre med en keeper som spiller på 80% hele tiden, enn en som har et veldig høyt bestenivå, men gjør oftere tabber. Slik er det for meg med PIG. Eks mot Chelsea. Han gjorde den sykeste redninga (var avblåst for offside, men læll) og rett etterpå gav han en enkel retur som det nesten ble baklengs på... Limbeck: Harreide er fortsatt ubrukelig. Ansett heller Ole Gunnar Endret 14. oktober 2008 av Gamebatov Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Han sa 90 %, ikke 80 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 PIG har vel ikke gjort noen tabber som det har blitt baklengs på? Sikker på at han ikke hadde mere kontroll enn det sog ut som? Jeg har sett han lagt returer til medspillere Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) PIG har vært et nervevark de fleste gangen han har kommet innpå. Noen som så intervjuet på tv3 (?) med schmeichel her forleden? Tror det var før United - Aab faktisk. Han sa noe veldig vesentlig. NB, dette er tatt fra hukomelsen: Det er bedre med en keeper som spiller på 80% hele tiden, enn en som har et veldig høyt bestenivå, men gjør oftere tabber. Slik er det for meg med PIG. Eks mot Chelsea. Han gjorde den sykeste redninga (var avblåst for offside, men læll) og rett etterpå gav han en enkel retur som det nesten ble baklengs på... Limbeck: Harreide er fortsatt ubrukelig. Ansett heller Ole Gunnar Det var faktisk før landskampen Men helt enig med peter her, sykt viktig med den defensive tryggheten en stabil keeper gir laget Edit: Kanskje det var før begge, så ikke opptakten til Aab-kampen Endret 14. oktober 2008 av SpencerReid Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Stemmer sikker det, jeg har hukommelse som en gullfisk Jeg mener PIG ser veldig utrygg ut til tider, men kommer ikke på de store blemmene. Nå har han ikke spillt så mye heller da... http://www.youtube.com/watch?v=Nj6-Z2uEqHA - hehe Han er jo god keeper, jeg sår ingen tvil om det. Men om han er vår nr 1 i årene som kommer? tvilsomt spør du meg. God natta Endret 14. oktober 2008 av Gamebatov Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Han oser ikke trygghet. Det har du rett i. Han har den på den videoen. Men husk at Foster også har en sånn Han er en fantastisk på strek da. Endret 14. oktober 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Han er en tiger på strek. Reaksjon som det holder i massevis! Men er nok litt usikker når det gjelder feltarbeid, enda. Det kommer seg nok. Tenkte jeg skulle poste denne videoen , fantastisk redning av PIG! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Det er feltarbeidet. Men det kan komme. Fyren har ikke fått stå i en lengre periode enda og er ung. Det kan komme seg. Å ta den der er helt utrolig. Endret 14. oktober 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Fyren har ikke fått stå i en lengre periode enda og er ung. Det kan komme seg. Sliter med potensen i så ung alder? (Tørr humor, i know, men jeg våkna akkurat og har dopa meg med nok en dose smertestillende, dont blame me) Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Fyren har ikke fått stå i en lengre periode enda og er ung. Det kan komme seg. Sliter med potensen i så ung alder? (Tørr humor, i know, men jeg våkna akkurat og har dopa meg med nok en dose smertestillende, dont blame me) He-He Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Fyren har ikke fått stå i en lengre periode enda og er ung. Det kan komme seg. Sliter med potensen i så ung alder? (Tørr humor, i know, men jeg våkna akkurat og har dopa meg med nok en dose smertestillende, dont blame me) Hahaha. Om PIG, syns jeg han kan få litt tid. Selv om det kanskje er bedre med en keeper som tar alle middels skudd, istedenfor en som bare tar de drøyeste (PIG) Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Fyren har ikke fått stå i en lengre periode enda og er ung. Det kan komme seg. Sliter med potensen i så ung alder? (Tørr humor, i know, men jeg våkna akkurat og har dopa meg med nok en dose smertestillende, dont blame me) Win. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Og når var det Roma eide oss? Se på Video'n Limbsy, ikke på banen tho. Jeg sog videoen og kampen. Synest ikke noen fikk mere julig enn andre på tribunen Game: håper Nederland vinner jeg Slenger meg på denne, eller rettere sagt; det norske landslaget er care. Jeg vil mye heller se Fletcher i VM enn en gjeng med norske klovner. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 kom over denne her: dette der er noe av det sykeste shootout'en jeg har sett. Hukser jeg såg den kampen der, fy faen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Fyren har ikke fått stå i en lengre periode enda og er ung. Det kan komme seg. Sliter med potensen i så ung alder? (Tørr humor, i know, men jeg våkna akkurat og har dopa meg med nok en dose smertestillende, dont blame me) Hahahahaha Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Fyren har ikke fått stå i en lengre periode enda og er ung. Det kan komme seg. Sliter med potensen i så ung alder? Dagens latterkule, thank you. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 En ting er ihvertfall sikkert: Hegland er en gladgutt om mårran. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 hva er PIG ? PIG er vel Thomas Kuszack... selv om jeg aldri har skjønt bæra hvorfor han har blitt PIG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå