Giallorossi Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Kan ikke du opprette en Roma og/eller Juventus tråd? Du skriver jo knapt om annet her uansett og det er fryktelig uintressant for oss som gir beng i jentefotball. Tehe, har vært prøvd og faila totalt. Merkelig nok ingen som heier på Roma. Vi så ihvertfall hvem som ble Chicken etter den fight'n Endret 14. oktober 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Skulle til å sei det. Dette er United-tråden. Kan godt hende det hadde blitt for ensomt for deg, men eg er drittlei av alle innlegga dine som gjelder Roma Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Skulle til å sei det. Dette er United-tråden. Kan godt hende det hadde blitt for ensomt for deg, men eg er drittlei av alle innlegga dine som gjelder Roma Han holder også med Real Madrid, hoho. Han er en av de som har et lag i hver eneste liga, skjønner ikke hvordan det er mulig. Og Gameboy: Jentefotball? Vær så snill da, du klarer bedre enn det Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Giallorossi attack her eller? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Skulle til å sei det. Dette er United-tråden. Kan godt hende det hadde blitt for ensomt for deg, men eg er drittlei av alle innlegga dine som gjelder Roma Han holder også med Real Madrid, hoho. Han er en av de som har et lag i hver eneste liga, skjønner ikke hvordan det er mulig. Og Gameboy: Jentefotball? Vær så snill da, du klarer bedre enn det Hvorfor bare et? Så jækla ensidig a Giallorossi attack her eller? They Love me, Can't Get Enough Hit me fools. Endret 14. oktober 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Roma bør seriøst få seg en ny stadion. Sikkerheten var et pleksiglass. Endret 14. oktober 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Roma bør seriøst få seg en ny stadion. Sikkerheten av et pleksiglass. Sjarm. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Det er for det meste veldig lite konstruktivt for oss som er United-tilhengarar når du skal snakke om alt anna enn United. For min del er det vel heller lei deg. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Roma bør seriøst få seg en ny stadion. Sikkerheten av et pleksiglass. Sjarm. Blod Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Poenget med det skulle vere? Bare at vi eide Altså, du holder med United, men holder mer med Roma. Derfor blir du glad når Roma "eier" United? Husj! Vekk med seg. Gå til en annen tråd. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Det er for det meste veldig lite konstruktivt for oss som er United-tilhengarar når du skal snakke om alt anna enn United. For min del er det vel heller lei deg. Arcy, Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Og når var det Roma eide oss? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Og når var det Roma eide oss? Se på Video'n Limbsy, ikke på banen tho. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Sorry nightkeep, jenteball er det vasseste jeg kommer på. Tynn suppe, i know. Forresten litt kult at Sar spiller sin siste kamp (igjen...) for Holland i mårra. Nesten så jeg håper han holder nullen Påsan vår er snart 38år, dvs at vi må på utkikk etter en ny keeper, hvis ingen av de nåværende backupsa tar steget opp på et høyere nivå. Samt holder seg skadefri. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Og når var det Roma eide oss? Se på Video'n Limbsy, ikke på banen tho. Jeg sog videoen og kampen. Synest ikke noen fikk mere julig enn andre på tribunen Game: håper Nederland vinner jeg Endret 14. oktober 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Problemet med både PIG og Foster er vel at ingen av dei har voldsomt med erfaring. Dei er heller ikkje vant med å vere førstevalg for en klubb som forventar så mykje som United. Så det blir spennande å sjå framover om SAF vil begynne å satse på ein av dei. "My job is to give the manager as many options as I can,” he added. “That is what we are trying to do. We have to get all the goalkeepers fit and competing and throw the gauntlet down to Tomasz Kuszczak and Ben Foster and ask, ‘who is going to become our no.1. "This is the time for Tomasz and Ben. This is what they were brought here for. They are both back from injury. Both are fully fit now to accept the challenge and Edwin knows it is there." Eric Steele. Henta frå ManUtd.com Endret 14. oktober 2008 av archanios Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) For min del, så syntes jeg Forster er en god backup og at PIG kan forsvinne til sommeren. Limbeck: Jeg også (litt av en patriot...) Vi hadde bare gjort oss bort i VM anyways samt at et tap sansynligvis betyr hasta la vista baby for Harreide. Verdens mest inkompetente mann. Eneste minusen er jo at Tv2 og co vier mindre tv-tid til VM. Endret 14. oktober 2008 av Gamebatov Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) No har eg tippa på uavgjort, så 0-0 hadde egentlig passa heilt fint. Men Saar har jo faktisk no tangert The Great Dane i antall landskampar og går vel forbi mot Norge. PIG har jo ikkje gjort seg vekk heller då. Men det spørs veldig på utviklinga. Samtidig så er jo dei fleste keeperane best når dei blir litt eldre. Edit: foster slapp forresten inn eit mål når reservelaget vann 2-1 over Oldham. (Redcafe) Endret 14. oktober 2008 av archanios Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 For min del, så syntes jeg Forster er en god backup og at PIG kan forsvinne til sommeren. Limbeck: Jeg også (litt av en patriot...) Vi hadde bare gjort oss bort i VM anyways samt at et tap sansynligvis betyr hasta la vista baby for Harreide. Verdens mest inkompetente mann. Eneste minusen er jo at Tv2 og co vier mindre tv-tid til VM. Hareide solgte jo en viss spiller til en viss klubb.......... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 For min del, så syntes jeg Forster er en god backup og at PIG kan forsvinne til sommeren. Limbeck: Jeg også (litt av en patriot...) Vi hadde bare gjort oss bort i VM anyways samt at et tap sansynligvis betyr hasta la vista baby for Harreide. Verdens mest inkompetente mann. Eneste minusen er jo at Tv2 og co vier mindre tv-tid til VM. Hareide solgte jo en viss spiller til en viss klubb.......... Seff solgte Hareide Solskjær, han unnet Solskjær å slippe han xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå