Corey Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Vet det var en del diskusjon rundt denne for en uke siden ca.: http://www.youtube.com/watch?v=dZe3cgmwznU Hvor Ronaldo viser gull-patchene til blackburn fansen Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 James Milner og Jonas Gutierrez, vil jeg kalle defansive vinger. Tror du er litt ute og ror nå. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 når vi begynner å diskutere offensive og/eller defensive vinger - så synes jeg vi alle er ute å sykler Again: "pult er pult" Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 En defensiv ving blir vel mer en kant. Forskjellen mellom ving og kant i forsvar er vel at kanten går inn i midtbaneleddet når man forsvarer. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 når vi begynner å diskutere offensive og/eller defensive vinger - så synes jeg vi alle er ute å sykler Again: "pult er pult" Helt riktig Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Noen som husker CM 01/02? Der fantes det spisser, vinger - og angripere. Ronaldo går for det siste. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Både vinger og spisser kan vel kalles angripere. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Noen som husker CM 01/02? Der fantes det spisser, vinger - og angripere. Ronaldo går for det siste. selvfølgelig husker man det. Første prioriteten til etthvert lag var å hente Zizou Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Richie Partridge og Chris Kirkland var spillere i verdensklasse etter en sesong John Welsh storspilte også hver save med Liverpool Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Og hvor spilte angriperen i forhold til vinger og spisser på banen? Har aldri spilt det spillet. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Richie Partridge og Chris Kirkland var spillere i verdensklasse etter en sesong John Welsh storspilte også hver save med Liverpool Hæ? Var ikke det på CM03? Husker jeg selv hadde Richie som spiss etter 2 sesonger i West-Ham, han skårte oppimot 35 mål - Sick guy. Men nok OT P Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ikke helt nok. Det var CM 01/02. Har ikke noen andre Richie var min høyreving, årets spiller i England! Og hvor spilte angriperen i forhold til vinger og spisser på banen? Har aldri spilt det spillet. Ca midt i mellom om du skjønner Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Og hvor spilte angriperen i forhold til vinger og spisser på banen? Har aldri spilt det spillet. Limbsy: Kverrulant :O (Hater det ordet, når du har lært 4 generasjons innvandrerne det ordet, så får du høre det gjennom et helt år ). CM - Det var et must gitt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Jaja. Skal ikke kverulere mere før i morgen. Står på mitt. Ronaldo er ving. Har også på følelsen at det vi krangler om, er egne oppfatninger av den samme saken Endret 13. oktober 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jaja. Skal ikke kverulere mere før i morgen. Står på mitt. Ronaldo er ving. Har også på følelsen at det vi krangler om, er egne oppfatninger av den samme saken Hehe, for første gang (kanskje) så har jeg ingen formening om saken, skjønner begge "parter". For meg er O'Shea Keeper Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har jo sagt at united spiller med 6 angripere som hele tiden forflytter seg i forhold til hverandre. 2-2-6-formasjon Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ronaldo er opprinnelig Høyre ving, men kan spille over alt uansett, SAF har brukt han som spiss, han er best som sagt i tidligere innlegg når han kommer i fart fra kanten. Ferdi diskutert Jeg vet jeg har rett. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) He plays on the left, he plays on the right. Jeg oppfatter det som om Ronaldo er ving. Han er fleksibel og kvir seg ikke med å bevege seg innover på banen, men han er og blir en tyrann og innlegger på siden. Mitt synspunkt på en temmelig syk diskusjon, egentlig EDIT: wawa Endret 13. oktober 2008 av Zaltatov Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Akkurat. Perfekte ord fra Zalty EDIT: Var forresten bursdagen til vår kjære Browny i går. Fylte 29! Endret 14. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Wooooooohoooooooooooo "But it is understood there is no get out clause in the original Tevez deal and United will willingly pay up the remaining cash to ensure the forward becomes the Reds' property" http://www.manchestereveningnews.co.uk/spo...guns_over_tevez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå