Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ronaldo må da gå under betegnelsen ving. Han spiller da på kanten. Hvor han vandrer under kampen har lite å si.

Helt enig, skjønner ikke hvorfor folk skal ha det til at han er spiss. Nesten om det skal gjøre han "verre".

Jeg ser han på som en Angriper, altså en angripende spiller (:p), ikke spiss osv - det er hva jeg f.eks ville kalt Berba. :)

Lenke til kommentar
Ronaldo må da gå under betegnelsen ving. Han spiller da på kanten. Hvor han vandrer under kampen har lite å si.

Helt enig, skjønner ikke hvorfor folk skal ha det til at han er spiss. Nesten om det skal gjøre han "verre".

Verre og verre, det gjør han mindre god i det minste. :p Når han går under ving, uten at han egentlig fungerer som ving underveis i spillet så blir han på en måte satt høyere enn hva han egentlig er. Fordi at en ving sin oppgave er i stor grad defansiv, i forhold til en angriper som nesten bare skal lage mål. Sett i FM-sammenheng, så ville jeg plassert C. Ronaldo som en AS, og ikke en OM (på norsk :p). Altså en mellomting av spiss og ving.

Lenke til kommentar

Uansett spiller gutten jævla bra fotball om du kaller det ving eller ei. Personlig syntes jeg han funker best når han får angripe fra kanten enn hvis du setter han som spiss. I en spiss rolle blir han veldig fort usynlig. Jeg kan være enig i at han kan bli sett på som en angriper hvis det innbærer alle spillerene på banen som spiller offensivt også er angripere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...