Jotun Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Se den ja! Men ving er han nå okke som! Enig med den siste kommentaren! Han er en ekstremt fleksibel ving! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ble ikke Ronaldo kåret til fjorårets beste spiss i CL? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ble ikke Ronaldo kåret til fjorårets beste spiss i CL? Hvis jeg ikke tar helt feil, ble alle vinger regnet som spisser/angripere. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det ble lagt ut en link fra kommentatorjobben, om han utlendingen som kommenterte en iversen goal. Linky? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Ronaldo må da gå under betegnelsen ving. Han spiller da på kanten. Hvor han vandrer under kampen har lite å si. Game: Endret 13. oktober 2008 av Hegland Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ronaldo må da gå under betegnelsen ving. Han spiller da på kanten. Hvor han vandrer under kampen har lite å si. Helt enig, skjønner ikke hvorfor folk skal ha det til at han er spiss. Nesten om det skal gjøre han "verre". Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ronaldo må da gå under betegnelsen ving. Han spiller da på kanten. Hvor han vandrer under kampen har lite å si. Helt enig, skjønner ikke hvorfor folk skal ha det til at han er spiss. Nesten om det skal gjøre han "verre". Jeg ser han på som en Angriper, altså en angripende spiller (), ikke spiss osv - det er hva jeg f.eks ville kalt Berba. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 TC: Det er bare en måte for noen å bortforklare mål og spill! Spesielt stakkars liverpool supportere er nok interressert i å bortforklare at han scorer mer mål enn spissene deres! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 TC: Det er bare en måte for noen å bortforklare mål og spill! Spesielt stakkars liverpool supportere er nok interressert i å bortforklare at han scorer mer mål enn spissene deres! Og enkelte er bare kjepphøye. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ronaldo må da gå under betegnelsen ving. Han spiller da på kanten. Hvor han vandrer under kampen har lite å si. Helt enig, skjønner ikke hvorfor folk skal ha det til at han er spiss. Nesten om det skal gjøre han "verre". Verre og verre, det gjør han mindre god i det minste. Når han går under ving, uten at han egentlig fungerer som ving underveis i spillet så blir han på en måte satt høyere enn hva han egentlig er. Fordi at en ving sin oppgave er i stor grad defansiv, i forhold til en angriper som nesten bare skal lage mål. Sett i FM-sammenheng, så ville jeg plassert C. Ronaldo som en AS, og ikke en OM (på norsk ). Altså en mellomting av spiss og ving. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Uansett spiller gutten jævla bra fotball om du kaller det ving eller ei. Personlig syntes jeg han funker best når han får angripe fra kanten enn hvis du setter han som spiss. I en spiss rolle blir han veldig fort usynlig. Jeg kan være enig i at han kan bli sett på som en angriper hvis det innbærer alle spillerene på banen som spiller offensivt også er angripere. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Uansett spiller gutten jævla bra fotball om du kaller det ving eller ei. Vi kan like så greit konkludere med det, ja. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Hehe Det er hvertfall en sannhet Men må innrømme eg gleder meg til fyren kommer i skikkelig form igjen Edit: Klager på tegnsetting fra høyeste hold Endret 13. oktober 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hehe! Det er hvertfall en sannhet! Men må innrømme eg gleder meg til fyren kommer i skikkelig form igjen!! Hvis du legger på enda flere "!!!" så ser (høres) det mye bedre ut. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 To stk er alt for mye? Aiaiai... Har redigert den etter ditt ønske G Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 To stk er alt for mye? Aiaiai... Har redigert den etter ditt ønske G Yeah, liker å holde det på et vist nivå (!!!!) Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hvis Ronaldo ikke er en typisk ving. Nevn en spiller som er typisk ving da. Eller kanskje bedre, er en defangsiv ving. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kuyt er en omskolert spiss som spiller ving pga at det ikke er en spissplass til han. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 James Milner og Jonas Gutierrez, vil jeg kalle defansive vinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå