Liddell Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg vil kalle han angriper, men det er opp til hver enkelt. Han er i alle fall ingen ren ving. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Så man blir automatisk spiss hvis man er i en annen posisjon på banen og scorer mange mål? Han er nok ving, det er der han fungerer best og scorer flest mål. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg vil kalle han angriper, men det er opp til hver enkelt. Han er i alle fall ingen ren ving. Hva i all verden er en ren ving da? Alle vinger tar da løp inn sentralt. Rio er jo med framover også, hva skal vi kalle han? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Eller Evra for den saks skyld Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 "Angriper" er en som angriper motstanderens mål, ikke nødvndigvis en spiss. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 "Angriper" er en som angriper motstanderens mål, ikke nødvndigvis en spiss. Så alle unntatt Sar og Brown hos United da? Torres og Gerrard for Liverpools del Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Må si meg enig med Scousern her faktisk, Ronaldo er ikke en typsik kant-sleiker som f.eks Gigsy var for noen år siden. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 "Angriper" er en som angriper motstanderens mål, ikke nødvndigvis en spiss. Så alle unntatt Sar og Brown hos United da? Torres og Gerrard for Liverpools del HVA I HELVETE ER DET SOM HAR SKJEDD MED SIDESYSTEMET!!?? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) HVA I HELVETE ER DET SOM HAR SKJEDD MED SIDESYSTEMET!!?? Lenge siden det har skjedd noe på kantene våre. Endret 13. oktober 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
Corey Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 HVA I HELVETE ER DET SOM HAR SKJEDD MED SIDESYSTEMET!!?? Lenge siden det har skjedd noe på kanene våre. så det er bare meg som har et fucked up sidesystem?Jeg har ikke vært på innstillinger eller noe.Jeg kommer automatisk på første side av hver tråd,hvor eventuelt innleggene blir linet opp som tråder. Someone help me please! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hehe, det første innlegget ditt var ikke akkurat veldig forklarende, trodde du babla om Ronaldo og om han var kant eller ei jeg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hahaha, var det det du mente? Trodde du snakket om ManU og hva som hadde skjedd med lagets kanter jeg Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hahaha, var det det du mente? Trodde du snakket om ManU og hva som hadde skjedd med lagets kanter jeg Hehe, sier litt. Men Corey you don't need to worry Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg vil kalle han angriper, men det er opp til hver enkelt. Han er i alle fall ingen ren ving. Bare fordi han scårer mye mål? Han har jo ikke spilt spiss noe serlig mye. Jeg vil si Ronaldo er en ving i aller høyeste grad "Angriper" er en som angriper motstanderens mål, ikke nødvndigvis en spiss. I så fall er alle vinger angripere. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Da er vel stort sett alle fra midtbanen og fremover angripere da uavhengig av hvor de spiller! I tillegg så er backene angripere! Hvem forsvarer laget da?? Vingen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg tror du forstod veldig godt hva han mente Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Limberbatov: Patetisk, håper du tar poenget mitt? Jotun: Diskuterer ikke med deg. Endret 13. oktober 2008 av Kjetil Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Er enig i at C. Ronaldo er en angriper, og ikke en ren ving som det mange skal ha det til. Er det ikke slik at både Rooney og Tevez er mer med å hjelpe til å forsvar, enn det C. Ronaldo er? En ving sin oppgave er ikke bare offansivt, men også mye defansivt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Limberbatov: Patetisk, håper du tar poenget mitt? Jotun: Diskuterer ikke med deg. Jeg gjør ikke det og det hadde vert fint om du forsklarte hva du mener. Hvorfor er ikke Ronaldo en ren ving Er enig i at C. Ronaldo er en angriper, og ikke en ren ving som det mange skal ha det til. Er det ikke slik at både Rooney og Tevez er mer med å hjelpe til å forsvar, enn det C. Ronaldo er? En ving sin oppgave er ikke bare offansivt, men også mye defansivt. Ronaldo er mye nede i forsvar han. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Vil bruke begrepet "Wing Forward" fra Pro Evolution til å omtale Ronaldo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå