Hewitt Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Bestekameraten min er faktisk Man Utd-supporter. Det er moro det, har sine øyeblikk. Jeg har hvert fall ingen problemer med å skille fotball og vennskap. Klart det kan være irriterende til tider, men sånn er livet. Jeg satser dog på å omvenne ham når han skal stå sammen med The Travelling Kop i Spania om halvannen uke. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Da er han dessverre ikke die hard utd fan, hvis du engang tror at det er 1% sjans at det er en smule mulighet at det kan skje. Men hvis du kødda 2000% så, cred til deg. Høres vanskelig ut Endret 12. oktober 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg har en hel haug med scousere som venner. Å være scouser var jo det store når jeg var ung. Av de navnene som bilt nevnt så kan Silva fylle litt av tomtommet men det skal veldig mye til for at han kommer. Walcott har stått frem i noen kamper men er altfor ustabil. Han kan bli aktuell med en veldig posetiv utvikling, men Arsenal selger han aldri til oss. Da må han ha et sterkt ønske om det selv og tvinge Arsenal til å selge. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Da er han dessverre ikke die hard utd fan, hvis du engang tror at det er 1% sjans at det er en smule mulighet at det kan skje. Men hvis du kødda 2000% så, cred til deg. Høres vanskelig ut Var selvsagt tull. Men han skal nok få se hva Liverpools bortesupportere kan utrette. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hmmm. Er jo litt rart at han ser Pool kamp etter å betale så mye når han like gjerne kunne betalt det og sett Utd borte mot Celtic, men enda bedre Villareal borte. Har det noe med å gjøre at dere skal være der en stund og er på liksom "ferie"? Ellers skjønner jeg det nesten ikke, med mindre du skal gjøre samme for han i at du blir med på en Utd bortekamp eller noe Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Bestekameraten min er faktisk Man Utd-supporter. Det er moro det, har sine øyeblikk. Jeg har hvert fall ingen problemer med å skille fotball og vennskap. Klart det kan være irriterende til tider, men sånn er livet. Jeg satser dog på å omvenne ham når han skal stå sammen med The Travelling Kop i Spania om halvannen uke. Kompisen din, som vistnok er Manchester United-supporter, betaler dyre summer for å se Liverpool spille borte mot Atletico Madrid? Noe som skurrer her. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Omvende? Veeeel Det er mange som har prøvd å fortelle meg hvilken klubb jeg skal følge og det har vert tusen grunner til ditt og datt (mye at Manchester United ødelegger fotballen). Jeg må nok si at jeg tenker mitt om personer som prøver å fortelle andre sånne ting. Minner meg litt om misjonærer Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Bestekameraten min er faktisk Man Utd-supporter. Det er moro det, har sine øyeblikk. Jeg har hvert fall ingen problemer med å skille fotball og vennskap. Klart det kan være irriterende til tider, men sånn er livet. Jeg satser dog på å omvenne ham når han skal stå sammen med The Travelling Kop i Spania om halvannen uke. Kompisen din, som vistnok er Manchester United-supporter, betaler dyre summer for å se Liverpool spille borte mot Atletico Madrid? Noe som skurrer her. Jeg kunne godt vært med jeg, men sjangsene er ganske så store for at jeg hadde stilt opp med atletico skjerf eller noe , om jeg hadde turt da. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Bestekameraten min er faktisk Man Utd-supporter. Det er moro det, har sine øyeblikk. Jeg har hvert fall ingen problemer med å skille fotball og vennskap. Klart det kan være irriterende til tider, men sånn er livet. Jeg satser dog på å omvenne ham når han skal stå sammen med The Travelling Kop i Spania om halvannen uke. Kompisen din, som vistnok er Manchester United-supporter, betaler dyre summer for å se Liverpool spille borte mot Atletico Madrid? Noe som skurrer her. Vi betalte i dyre dommer for første rad på Liverpool - Everton for noen år siden. Angrer ikke et sekund, sykeste stemningen jeg har vært med på. Men så har jeg aldri vært på Old Trafford på en skikkelig storkamp da. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Utd - Arsenal i FA Cupen i fjor var helt syk på OT, men pinlig å si, det var Arsenal supporterne som var HELT syke . Til og med når det var 3-0 til pause. Men i andre omgangen, alle Utd supportere steppet opp når Arsenal supportere begynte å forlate, med mange "Cheerio"s og Sit down you paedophile til Wenger når han reiste seg opp osv. Utd-Blackburn var faen ikke verst den heller to år siden, lå under 0-1 til 60 min så var temmelige sure (var på Stretty End den kampen), nesten litt for sure siden det var et barn som ikke var så langt vekke som så ut som han kom for en god opplevelse med bestefaren; men hørte mye han ikke burde hørt, oops (vant 0-1 kampen 4-1 btw, alle mål på min side, Scholesy (die hard favorittspilleren min med utligningen etter 60 min ) Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hmmm. Er jo litt rart at han ser Pool kamp etter å betale så mye når han like gjerne kunne betalt det og sett Utd borte mot Celtic, men enda bedre Villareal borte. Har det noe med å gjøre at dere skal være der en stund og er på liksom "ferie"? Ellers skjønner jeg det nesten ikke, med mindre du skal gjøre samme for han i at du blir med på en Utd bortekamp eller noe Kompisen din, som vistnok er Manchester United-supporter, betaler dyre summer for å se Liverpool spille borte mot Atletico Madrid? Noe som skurrer her. Ja, han er med til Spania først og fremst for feriens skyld, vi skal være der i 5 dager så er ikke bare kampen. Kan si det slik at hele Spania-turen inkludert kampbilletten koster mye mindre enn en helt vanlig ferie. Men han vil jo også se kampen, er da fett å oppleve store kamper selv om det ikke involverer favorittlaget. Jeg kunne glatt gått på Old Trafford og sett kamp jeg, for å ha opplevd det også. Ellers er han også glad i landslaget, og vi skal innom Oslo først og se Nederland-kampen også. Så blir en god ferie på halvannen uke toppet med Liverpool-kamp. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Ok, skjønner det litt bedre nå! Høres ut som du skal kose deg. Synd at Norge ikke vant mot Skottland sånn at fansen hadde vært litt bedre mot Nederland på ekle Ullevaal, men kanskje du kan bidra litt Du får kose deg med alle kampene og reisingen din da! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jo, takk for det. Nå skal jeg ikke kuppe denne tråden med mine reiseplaner, poenget var å vise at det faktisk går an å ha gode kamerater på tvers av supportergruppene. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Jo, takk for det. Nå skal jeg ikke kuppe denne tråden med mine reiseplaner, poenget var å vise at det faktisk går an å ha gode kamerater på tvers av supportergruppene. Det er fult mulig, men det er ikke mulig å se samtidig. Blir f.eks når jeg ser sammen med en kamerat av meg som heier på Juve - det funker bare ikke. Endret 13. oktober 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 eller ren wing som Ronaldo. Ja, for Ronaldo spiller jo ren ving Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 eller ren wing som Ronaldo. Ja, for Ronaldo spiller jo ren ving Hehe, sant nok. Når Ronaldo blir solgt tror jeg vi må finne oss enn annen spillertype. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 eller ren wing som Ronaldo. Ja, for Ronaldo spiller jo ren ving Han spiller da ren ving. er på topp noen ganger men. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 eller ren wing som Ronaldo. Ja, for Ronaldo spiller jo ren ving Ja? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Vil ikke kalle en som vandrer så mye rundtforbi for en ren ving. Han er jo like mye sentralt som bredt. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Vil ikke kalle en som vandrer så mye rundtforbi for en ren ving. Han er jo like mye sentralt som bredt. Okei, så vi skal heller kalle ham for en sentral midtbanespiller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå