The Hoff Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Ashley Young eller Theo Walcott mener jeg kan fylle høyrevingen i United på en tilfredsstillende måte. Eneste er at hvis vi selger Ronaldo må vi ha en potensiell toppscorer på topp, av det vi har sett av Berbatov så langt er jeg usikker på om han er mannen. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Messi er nok litt utenkelig, ja, og den spanske ligaen passer nok Silva bedre enn den engelskesom du sier. Kanskje en byttehandel med Robben eller Sneijder kan være aktuelt? Sneijder er vel ikke den typiske flankespilleren akkurat, og er nok ingen erstatter for Ronaldo. Når det kommer til Robben så er han en bedre "erstatter", men tror neppe dette er gjennomførbart. Robben vil neppe tilbake til England, dessuten så er Robben utrolig skadeutsatt. Så vidt jeg har forstått det så vil ikke Silva forlate Valencia, og hvis han skal det så blir det til en annen Spansk klubb, mest sannsynlig Barcelona. Jeg blir utrolig irritert og skuffet hvis ledelsen i Madrid går med på å bytte Sneijder eller Robben for Ronaldo, men Robben har alt vist at han kan spille i England. Helt riktig, Valencia prøvde å selge både Villa og Silva i dette sommervinduet, men det gikk ikke pga spilleren ønsket det ikke selv, de ville bli. Ashley Young eller Theo Walcott mener jeg kan fylle høyrevingen i United på en tilfredsstillende måte. Eneste er at hvis vi selger Ronaldo må vi ha en potensiell toppscorer på topp, av det vi har sett av Berbatov så langt er jeg usikker på om han er mannen. Ashley Young er en svært interessan spillertype, men han har ikke de like ekstreme ferdighetene som ronaldo. Forlater Ronaldo oss, så mister vi en stor spillertype, og han klarer vi ikke erstatte, desverre. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Greia er at hvis vi mister Ronaldo må vi enten: 1: Finne en "lik" spiller (tilnærmet umulig). 2: Finne en ulik, men fortsatt verdensklasse, spiller, og legge over scoringsansvaret på andre. Alternativ 2 er nok det som kommer til å bli brukt i praksis, og dette har vi klart før med god margin Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Greia er at hvis vi mister Ronaldo må vi enten: 1: Finne en "lik" spiller (tilnærmet umulig). 2: Finne en ulik, men fortsatt verdensklasse, spiller, og legge over scoringsansvaret på andre. Alternativ 2 er nok det som kommer til å bli brukt i praksis, og dette har vi klart før med god margin Helt enig, må nok finne oss en litt annen spillertype. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Messi er nok litt utenkelig, ja, og den spanske ligaen passer nok Silva bedre enn den engelske som du sier. Kanskje en byttehandel med Robben eller Sneijder kan være aktuelt? Sneijder er vel ikke den typiske flankespilleren akkurat, og er nok ingen erstatter for Ronaldo. Når det kommer til Robben så er han en bedre "erstatter", men tror neppe dette er gjennomførbart. Robben vil neppe tilbake til England, dessuten så er Robben utrolig skadeutsatt. Sneijder er ikke en typisk vingspiller, nei, men ut i fra det han viste i EM skal han ikke ha noen problemer med å bekle den rollen heller. Ashley Young eller Theo Walcott mener jeg kan fylle høyrevingen i United på en tilfredsstillende måte. Eneste er at hvis vi selger Ronaldo må vi ha en potensiell toppscorer på topp, av det vi har sett av Berbatov så langt er jeg usikker på om han er mannen. Walcott virker som en meget spennende spiller. Målfarlig er han også. At han er engelsk er selvsagt et pluss med tanke på den utlendingsregelen som muligens kommer. Det vil selvsagt øke prisen betraktelig, men med tanke på summen vi får for Ronaldo skal ikke det være et problem. Så spørs det om Arsenal vil selge ham til oss, men vi solgte jo Silvestre til dem så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Får Silvestre noe spilletid i Arsenal? Når jeg har sett på dems kamper, så har jeg aldri sett Silvestre på banen. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Er han ikke småskada eller noe a? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Får Silvestre noe spilletid i Arsenal? Når jeg har sett på dems kamper, så har jeg aldri sett Silvestre på banen. Med Clichy i hans posisjon fra før av er vel ikke det så rart Endret 12. oktober 2008 av Aye Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Husker han startet en reservekamp for Arsenal forrige uke. Så ikke kampen da (selvfølgelig ) men ja, kommer tilbake fra småskade. Tror han var på benken når Arsenal spilte 1-1 mot Sunderland. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Arsenalfans trenger jo ikke besøke denne tråden når dere har en så dyktig "inside expert" som tc47. Det han sier er helt korrekt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Det er fordelen med å ha en bror som er stor Arsenal supporter, bestekompis som er Chelsea supporter og flere (idiotiske) venner som holder med Scouse Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Får Silvestre noe spilletid i Arsenal? Når jeg har sett på dems kamper, så har jeg aldri sett Silvestre på banen. Med Clichy i hans posisjon fra før av er vel ikke det så rart Silvestre er bedre som stopper i mine øyne. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hadde jeg hatt en bror som hadde vært Arsenal fan hadde han ikke bodd her Uffamei, kan ikke tenke meg å ha en bror som holder med et annet lag enn det jeg gjør. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Lett å leve med folk som deg og, tenker jeg Forståelse og respekt i fokus Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Han bor i Polen så Og har vært der i 4 år, no stress! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Får Silvestre noe spilletid i Arsenal? Når jeg har sett på dems kamper, så har jeg aldri sett Silvestre på banen. Med Clichy i hans posisjon fra før av er vel ikke det så rart Silvestre er bedre som stopper i mine øyne. Jo, men Arsenal har vel en del alternativer der også? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Får Silvestre noe spilletid i Arsenal? Når jeg har sett på dems kamper, så har jeg aldri sett Silvestre på banen. Med Clichy i hans posisjon fra før av er vel ikke det så rart Silvestre er bedre som stopper i mine øyne. Jo, men Arsenal har vel en del alternativer der også? Silvestre i toppform kan danke ut både Toure og Gallas. Men så spørs det om han noen gang kommer tilbake i toppslag. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Det er fordelen med å ha en bror som er stor Arsenal supporter, bestekompis som er Chelsea supporter og flere (idiotiske) venner som holder med Scouse Jeg har faktisk ingen gode kompiser som er Liverpool-supportere, bare mindre bekjente. Hele kjernen er United, og godt er det. Kunne aldri tenkt meg å ha en bestekompis som er Liverpool-supporter. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Merk at jeg ikke sier kompiser når det kom til Liverpool delen, men heller venner. Venner og venner, sier jeg bare. Har selvfølgelig en del kompiser som er utd supportere, men ikke nok, syns jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå