Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nok redd det skulle blitt vanskelig å ersatte Ronaldo om han hadde forsvunne i januar. Det er ikkje berre å plukke opp ein klasseving frå intet, så det er nok i såfall ein handel som ville kreve både planlegging og endel tid. Om Ronaldo skulle forsvinne til sommaren, så har ein lenger tid på seg, men samtidig så spørs det korleis prisnivået vil legge seg, om Ronaldo er solgt først. Då vil klubbane sjå at vi må ha inn ein spelar, pluss at vi mest truleg har eindel pengar etter transfer, noko som kan vere med på å presse prisen på ein evt ny spelar.

Ein ting til. Det er merkelig kor dårlig stemning det skal vere i denne tråden innimellom. Det er fleire her inne som til tider oppfører seg som om dei sto langt bak i køa når det vart delt ut både folkeskikk og intelligens. Det er klart at det skal gå an å diskutere og folk vil vere uenige, men prøv i det minste å diskuter en smule saklig.

Lenke til kommentar

Jeg kan legge til en liten ting til det siste der. Klarer man ikke å innfinne seg med at forumet vårt følger kardemommeloven (ang å ikke plage andre I DET HELE TATT), vil vi moderatorer sørge for at man blir tvunget til å finne seg et annet forum.

Ikke start en diskusjon rundt det han sa nå, konstater at det er sant. Og om man har synspunkter eller kommentarer, send meg en pm. Ikke ta det her.

Diskuter gjerne mer rundt ronaldo nå :). Ikkenoe trøbbel. Men hold det saklig.

EDIT: 1 innlegg ble fjernet fra tråden.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Får vi inn en klasseving som er god til å skape målsjanser for spissene våre vil vi ikke merke at han er borte.

Erstatte Ronaldo? Er det noe som er umulig i fotball så må det vel være det. Vi har vinger i Giggs, Nani og Park som er av ypperste kvalitet men ingen av de klarer det. Nani har vel potensiale men da må det være en veldig stor framgang i et par sesonger.

Skal Ronaldo erstattes så må det være en kollektiv ting som da Ruud dro. Veldig mange spillere må bidra med scåringer og posetivt offangsivt spill.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
Får vi inn en klasseving som er god til å skape målsjanser for spissene våre vil vi ikke merke at han er borte.

Erstatte Ronaldo? Er det noe som er umulig i fotball så må det vel være det. Vi har vinger i Giggs, Nani og Park som er av ypperste kvalitet men ingen av de klarer det. Nani har vel potensiale men da må det være en veldig stor framgang i et par sesonger.

Skal Ronaldo erstattes så må det være en kollektiv ting som da Ruud dro. Veldig mange spillere må bidra med scåringer og posetivt offangsivt spill.

Man kan jo også se det slik at Ronaldo "stjeler" scoringer fra spissene våre. Drar Ronaldo er jeg sikker på at både Rooney og Tevez vil øke scoringsraten sin i tillegg til at vi har fått inn Berbatov. Hadde vi da fått inn ving som Beckham hadde det vært gull verdt, en ving som kan forsyne spissene våre med klasseinnlegg. Om noen få år vil forhåpentligvis Anderson og Nani ha utviklet seg enormt, og vi har sett små glimt av innleggsfoten til Nani. Jeg vil si at vi blir bedre uten Ronaldo.

Lenke til kommentar

Jajaja, er jo ikke noen hemmelighet at Ronaldo hadde en bedre sesong enn Rooney i fjor, han var jo blant de beste i verden. Når det er sagt hadde det vært kanon om vi hadde fått inn en klasse-tilrettelegger på kanten, eller fått drilla en vi allerede har i den rollen, dersom Ronaldo blir solgt.

Lenke til kommentar

er det en jeg virkelig vil ha på banen oftere er det Rafael :D jeg syns han er helt konge offensivt, spør dere meg burde han heller vært midtbane spiller, eller ren wing som Ronaldo.

Men som jeg har diskutert men min far, har Rafael enda for mye valpe syndrom i seg til å være fast 1.lagsspiller enig i det, men har et enormt potensiale, å jaggu kan gutten dribble :dribble: ..

BTW: Noen som har fått med seg hva som skjer videre med Possebon?

Endret av Uncle_2Fast4You
Lenke til kommentar
Hvem er evt potensielle kjøp da? Det er ikke så altfor mange alternativer. ;)

Eneste jeg kommer på er Messi eller Silva. Nå skal det sies at jeg egentlig ikke har sett noen av dem nok til å utale meg om det er de rette spillerne.

Hehe, Messi er vel å drømme. :)

Silva er mulig, men jeg tviler sterkt på at han kommer til å lykkes så mye i england som i Spania, og tror dessuten at han ikke vil. :)

Lenke til kommentar

Så vidt jeg har forstått det så vil ikke Silva forlate Valencia, og hvis han skal det så blir det til en annen Spansk klubb, mest sannsynlig Barcelona. Jeg blir utrolig irritert og skuffet hvis ledelsen i Madrid går med på å bytte Sneijder eller Robben for Ronaldo, men Robben har alt vist at han kan spille i England.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...