Giallorossi Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 "I Can fly, I Can Fly" Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hahaha, der ser vi en som ikke er redd for å bli truffet i familiejuvelene Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hva er det med Tevez når han spiller for Argentina? Får jo kort i hver eneste kamp, og han må stå over Argentinas kamp til midtuka. Riktig nok skulle ikke Tevez ha fått kort denne gangen (dommeren ga kort til feil spiller), men det begynner å bli en del kort på han på landslaget. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hva er det med Tevez når han spiller for Argentina? Får jo kort i hver eneste kamp, og han må stå over Argentinas kamp til midtuka. Riktig nok skulle ikke Tevez ha fått kort denne gangen (dommeren ga kort til feil spiller), men det begynner å bli en del kort på han på landslaget. Spillestilen hans er litt "uortodoks" iforhold til de andre - så helt uten grunn er det ikke. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Haha, som du sier så var det til feil spiller. Rart å ta opp diskusjonen akkurat denne gangen Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Han er blitt vant til å spille i England. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Glemte å nevne at jeg syns Fletcher var på grensen av horribel i går. Rart, men ja, feilpasninger, null styrke i dueller med Grindheim, ja. Men når det er sagt, så lenge han gjør det bra for oss, så går det greit! Men Carrick tilbake er noe jeg har gledet meg til siden Anfield, han er sammen med Rooney og Rio, viktigste spilleren vår! En stor del av vår "spine" Rio -- Carrick -- Rooney Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 God morgen http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=527166 "Det var morsomt å spille her. Det var fin atmosfære og mange vakre mennesker til stede, sa United-stjernen Ronaldo etter kampen. " Wft... Keen på å bli kvitt'n til Januar. Håper SAF får et kjempebud fra Real og selger. Så kan vi kjøpe nye United stjerner, som har lyst til å spille for oss. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 La meg tippe - ronaldo snakker portugisisk til en svenske som oversetter dårlig. Forresten, må vi starte på den gamle suppa om lyst og ikke lyst til å spille for oss? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Enig med Alastor der. Han spiller for oss, og da vil han spille for oss. Innse det! Men nå er det bare Norge Ron ikke har vært innom nå Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Ja Neida, måtte bare blåse ut litt. Hater den overdrevene filminga, det gjør faktisk vondt i beinmargen å se på. Endret 12. oktober 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg begynner ærlig talt å bry meg mindre å mindre om Ronaldo`s ønske om en spansk overgang. Jeg skulle så gjerne skrevet nøyaktig hva jeg mener om mannen å hva han presterer, men hverken orker eller gidder. jeg tror Han blir tilbudt en ny kontrakt enten i Januar vinduet eller til sommeren, å i den vil han tjene mer, pluss litt annet som jeg ikke helt vet åssen jeg skal sette ord på. sannsynligheten er også stor for at United/SAF slipper han for en sykt stor sum. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Kan folket vennligst stoppe å hakke på hverandre? Jeg driter lengre i hvor lite folk liker hverandre, dette forumet har ingenting med det å gjøre. Stikk et annet sted for å krangle. 2.5 innlegg er slettet. Endret 12. oktober 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Kjære vene, Når begynte vi å bry oss om hva motstandere sier om spillerene våre i media? Media elsker sånne ting. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Kjære vene, Når begynte vi å bry oss om hva motstandere sier om spillerene våre i media? Media elsker sånne ting. nå? :!: Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Men bare mot Ronaldo? Skal bli morro å se dere klage på kamper etter at Ronaldo dro. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Nokon som har lest denne, og kan anbefale den? Keane - The Autobiography Vurderer å kjøpe den, og den var jo kjempe billig Endret 12. oktober 2008 av Zaltatov Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Men bare mot Ronaldo? Skal bli morro å se dere klage på kamper etter at Ronaldo dro. hvor dro han ? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Men bare mot Ronaldo? Skal bli morro å se dere klage på kamper etter at Ronaldo dro. hvor dro han ? tror noen må jobbe litt med bøying Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) tror noen må jobbe litt med bøying Bend it like a banana :!: måtte bare Endret 12. oktober 2008 av Uncle_2Fast4You Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå