Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det med Tevez når han spiller for Argentina? Får jo kort i hver eneste kamp, og han må stå over Argentinas kamp til midtuka. Riktig nok skulle ikke Tevez ha fått kort denne gangen (dommeren ga kort til feil spiller), men det begynner å bli en del kort på han på landslaget.

Lenke til kommentar
Hva er det med Tevez når han spiller for Argentina? Får jo kort i hver eneste kamp, og han må stå over Argentinas kamp til midtuka. Riktig nok skulle ikke Tevez ha fått kort denne gangen (dommeren ga kort til feil spiller), men det begynner å bli en del kort på han på landslaget.

Spillestilen hans er litt "uortodoks" iforhold til de andre - så helt uten grunn er det ikke. :)

Lenke til kommentar

Glemte å nevne at jeg syns Fletcher var på grensen av horribel i går. Rart, men ja, feilpasninger, null styrke i dueller med Grindheim, ja. Men når det er sagt, så lenge han gjør det bra for oss, så går det greit! Men Carrick tilbake er noe jeg har gledet meg til siden Anfield, han er sammen med Rooney og Rio, viktigste spilleren vår! En stor del av vår "spine"

Rio

--

Carrick

--

Rooney

:)

Lenke til kommentar

Jeg begynner ærlig talt å bry meg mindre å mindre om Ronaldo`s ønske om en spansk overgang.

Jeg skulle så gjerne skrevet nøyaktig hva jeg mener om mannen å hva han presterer, men hverken orker eller gidder.

jeg tror Han blir tilbudt en ny kontrakt enten i Januar vinduet eller til sommeren, å i den vil han tjene mer, pluss litt annet som jeg ikke helt vet åssen jeg skal sette ord på.

sannsynligheten er også stor for at United/SAF slipper han for en sykt stor sum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...